Jesteś tutaj › Profil użytkownika prolibri › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-10-21, Logowanie: Dziś)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji







O firmie :: Zasady ogólne :: Płatność :: Wysyłka :: Reklamacje i zwroty :: Kontakt


O Firmie
 
Nasza firma funkcjonuje na rynku od 2004 roku. Naszym celem jest 100% zadowolenie klienta z dobrze i sprawnie przeprowadzonej transakcji. Dlatego na naszych aukcjach sprzedajemy wyłącznie produkty dostępne na magazynie. Masz pewność, że otrzymasz zakupiony przedmiot szybko i solidnie zapakowany.

Jakoś usługi gwarantuje nasza księgarnia internetowa Prolibri, która obsługuje zamówienia składane za pośrednictwem serwisu allegro.pl.
 
 
Wyciąg z regulaminu aukcji:

 
Zasady ogólne
  •    
  • Wszystkie przedmioty wystawiane na aukcjach są dostępne w naszym magazynie.
  •    
  • Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
  •    
  • Ceny naszych książek, to ceny podawane brutto, bez kosztów wysyłki.
  •    
  • Po wylicytowaniu towaru Klient otrzymuje wiadomość e-mail z dalszymi instrukcjami.
  •    
  • Warunkiem poprawnie przeprowadzonej transakcji jest skorzystanie z formularza Allegro oraz ze specjalnejstrony www, do której link Klient otrzyma w e-mailu.
  •    
  • Zastrzegamy sobie zakończenie aukcji przedczasem.
  •    
  • Do każdego zamówienia wystawiamy paragony.
  •    
  • Na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT.
     
  • Koszty dostawy uwzględniane są na fakturze w cenach towarów proporcjonalnie do ich wartości. Na prośbę Klienta istnieje możliwość wydzielenia kosztów dostawy w oddzielnej pozycji na fakturze.
  •    
  • Firma pracuje w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.
     
 
Płatność
  •    
  • Na koszt zakupu składają się: Koszt przesyłki + koszt wysyłki według cennika na stronie aukcji.
  •    
  • Klient może dokonać wpłaty na konto bankowe, zapłacić przy odbiorze paczki (opcja za pobraniem) lub odebrać produkty osobiście w siedzibie naszej firmy.
  •    
  • Termin wpłat w przypadku płatności zgóry na konto bankowe wynosi 7 dni (jeśli w tym czasie opłata nie zostanie uiszczona aukcje zostają przeniesione do archiwum, po czym występujemy do Allegro o zwrot prowizji)
  •    
  • Dane do konta bankowego w przypadku płatności z góry:
          DICTUM Sp. z o.o.
           ul. Kabaretowa 21, 01-942 Warszawa
           BRE BANK SA
           numer konta: 10 1140 1010 0000 5231 5700 1005
 
 
Wysyłka
  •    
  • Wylicytowany przedmiot wysyłany jest po zaksięgowaniu wpłaty na konto bądź od momentu złożenia zamówienia jeśli płatność będzie za pobraniem lub przy odbiorze osobistym.
  •    
  • Wysyłka kurierska realizowana jest codziennie, w dni robocze od godziny 12:00.
  •    
  • Wysyłka pocztowa realizowana jest we wtorki i piątki od godz. 12:00.
  •    
  • Koszt transportu naliczany jest według cennika umieszczonego na stronie aukcji.
  •    
  • Odbiór osobisty możliwy jest wsiedzibie firmy, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.
  •    
  • Czas oczekiwania na dostawę jest zależny od Poczty Polskiej. Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłki docierały do naszych klientów jak najszybciej. Na ogół czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską wynosi od 1-3 dni dla przesyłki priorytetowej i 3-5 dni dla przesyłki ekonomicznej.
  •    
  • W przypadku przesyłek dostarczanych przez kuriera czas oczekiwania na przesyłkę wynosi do 24-48h, pod warunkiem, że zamówienie zostanie zrealizowane do godz. 12 dnia poprzedniego.
         
 
Reklamacje
 
Jeżeli po dotarciu paczki okazało się, że towar jest wadliwy lub został uszkodzony podczas transportu, to należy odesłać go przesyłką pocztową na adres siedziby firmy z dopiskiem 'Dział Reklamacji i Zwrotów'. Należy również wypełnić formularz Reklamacji i Zwrotów dostępny tutaj.

 
 
Zwroty
 
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku ?O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny? można zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
 
Zwrot jest możliwy tylko wtedy, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.
 
Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić i przesłać formularz (POBIERZ FORMULARZ) wraz ze zwracanym towarem na adres siedziby firmy z dopiskiem 'Dział Reklamacji i Zwrotów'.
 
Sklep gwarantuje zwrot pełnej kwoty zamówienia. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 3 dni roboczych od daty rozpatrzenia zwrotu na  wskazany w niniejszym formularzu rachunek bankowy lub na kartę kredytową (w przypadku zamówień opłaconych kartą kredytową za pomocą Płacę z Allegro). 
 
UWAGA! W KORESPONDENCJI MAILOWEJ PROSIMY O PODAWANIE LOGINU ALLEGRO I NUMER AUKCJI KTÓREJ ONA DOTYCZY!!!

 
 
Kontakt z nami:

Nasi konsultanci czekają na Państwa od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-16:00 i nie boją się żadnych pytań!

 


Zadzwoń do nas: 22 663 98 13 w. 39   LiveZilla Live Help

 

 

Mogą Państwo do nas również napisać:

 


 bok@prolibri.pl
 35493469
 prolibri
 prolibri_pl

 

Nasze biuro - księgarnia internetowa

Dictum Sp. z o.o.
ul. Kabaretowa 21
01-942 Warszawa
NIP: 525-22-80-473


   (Sprawdź nas!)

Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Możliwy jest wyłącznie odbiór osobisty zakupionych produktów w godzinach pracy naszego biura.


Nasze biuro jest dla Państwa czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-16:00. W tym czasie obsługujemy Państwa zamówienia, udzielamy wszelkich informacji i umożliwiamy odbiór osobisty zakupionych produktów. 



 Jak do nas trafić? Księgarnia internetowa, odbiór osobisty

 

Można do nas dojechać autobusem 701 spod Metro Młociny lub 181 spod Metro Pl. WilsonaZobacz mapkę...

Sprawdź również mapkę dojazdu w serwisie jakdojade.pl.

 

Strona wygenerowana 2016-12-09 07:23:21, 213