Jesteś tutaj › Profil użytkownika phu_mofi › Strona "o mnie"
(Rejestracja: 2011-05-30, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






O NAS

Firma PHU MoFi zajmuje się sprzedażą internetową. Na Naszych aukcjach znajdą Państwo szeroki wybór produktów dla noworodków i dzieci. W trosce o naszych Klientów towar kupujemy od sprawdzonych producentów posiadających certyfikaty: 'Bezpieczne dla dziecka', 'Przyjazne dla niemowląt' i 'Przyjazne dla człowieka'.

Skład surowców użytych do produkcji oferowanej przez nas odzieży jest zgodny z przeznaczeniem wyrobu i odpowiedni dla wieku użytkownika, bawełna nie zawiera substancji chemicznych uznanych za szkodliwe.

Gwarantujemy Państwu:

  • niskie ceny, ponieważ zaopatrujemy się u producentów
  • wysoką jakość sprzedawanego przez nas towaru

Przed zakupem prosimy zapoznać się z opisem przedmiotu który zamieszczamy na aukcji. Jeżeli macie pytania warto skorzystać z możliwości kontaktu z nami aby rozwiać wszystkie wątpliwości przed zakupem.

WYSYŁKA

Wszystkie przesyłki wysyłamy w przeciągu 48 godzin (najczęściej jest to na drugi dzień) od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie;

Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Koszt wysyłki i opakowania:

1-4 szt. - 7 zł list polecony zwykły / 10 zł list polecony priorytetowy

5-7 szt. - 9 zł list polecony zwykły / 12 zł list polecony priorytetowy

8-10 szt. -12 zł list polecony zwykły / 14 zł list polecony priorytetowy

11-15 szt. - 15 zł list polecony zwykły / 16 zł list polecony priorytetowy

 

Przesyłki wysłane Pocztą Polską nie są ubezpieczone. Na Państwa życzenie możemy je ubezpieczyć. Koszt ubezpieczenia wynosi 2 zł za każde zadeklarowane 100 zł wartości. W przypadku wysyłki za granicę Polski prosimy o wcześniejszy kontakt przed zakupem w celu ustalenia kosztów wysyłki.

Dane do przelewu otrzymują Państwo po licytacji wraz z emailem od świstak.pl. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny).

Prosimy, by w tytule przelewu podać swój Nick z portalu świstak.pl - to ułatwia identyfikację wpłacającego a tym samym przyśpiesza wysyłkę. Na przelew czekamy 7 dni, po czym wysyłam ponaglenie. Jeśli to nie skutkuje, wysyłamy zawiadomienie do świstak.pl o niesolidności kontrahenta co wiąże się z otrzymaniem przez niego ostrzeżenia lub zawieszeniem konta.


ZWROTY I REKLAMACJE

Zgodnie z przepisami dotyczącymi sprzedaży internetowej każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie do 10 dni od daty zakupu, pod warunkiem, że towar nie nosi śladów użytkowania i jest w oryginalnym opakowaniu. Zwrotu dokonujemy na podstawie paragonu zakupu, który należy dołączyć odsyłając towar. Wszelkie wady, zauważone braki oraz błędnie zrealizowane zamówienia prosimy zgłaszać w terminie do 3 dni od momentu odbioru przesyłki. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący, w przypadku uzasadnionej reklamacji koszt przesyłki zostanie zwrócony. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy.

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Wszelkie zwroty wysyłane na koszt naszej Firmy nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia. Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (rozdz. 2, art.16.1, pdpkt 10) klient może odstąpić od umowy. W takim przypadku Klient jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu z dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony, dotyczy także opakowania. Od kwoty zakupionego towaru odliczone zostaną koszty: wystawienia przedmiotu i przelewu. Pieniądze za zwrócony Produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w numer rachunku bankowego w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego Produktu. Koszty odesłania Produktu nie podlegają zwrotowi. Jeśli przesyłka zaginęła na poczcie to warunkiem zwrotu pieniędzy jest wynik postępowania reklamacyjnego na poczcie, który trwa około miesiąca (składam reklamację na poczcie po 14 dniach roboczych od wysłania przesyłki, poczta ma kolejne 14 do 30 dni na odpowiedź na reklamację). Pieniądze za towar wraz z kosztem przesyłki zwracamy w ciągu 7 dni od otrzymania z poczty odpowiedzi na reklamację.

Wszelkie zwroty po wcześniejszym uzgodnieniu proszę kierować na poniższy adres:

PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MOFI

Al. Powstańców Wielkopolskich 34/12

85-090 Bydgoszcz

tel. 609462604, 502057037


ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA NA NASZYCH AUKCJACH OZNACZA AKCEPTACJĘ POSTANOWIEŃ ZAWARTYCH NA STRONIE 'O MNIE'


Strona wygenerowana 2024-04-20 03:27:54, 120