(Rejestracja: 2012-09-25, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
'Perfumeria Anna' to perfumeria prowadzona przez profesjonalnie działającą firmę.
Firma ta weszła na rynek perfum i kosmetyków w 1984 roku, a obecnie funkcjonuje pod nazwą 'Perfumeria Anna Anna Wierzbicka'.
Oferujemy wyłącznie najwyższej jakości, oryginalne produkty znanych marek, kupowane u sprawdzonego, polskiego hurtownika.
Dzięki temu, iż firma znajduje się na prywatnej posesji i jest prowadzona bezpośrednio przez właściciela, jesteśmy w stanie zminimalizować
marże i zaoferować Państwu produkt najwyższej jakości po bardzo atrakcyjnych cenach.
Prowadzenie takiej działalności jest też dla Państwa gwarantem najwyższej jakości produktów i obsługi.
Dbamy o utrzymanie szerokiej oferty produktów.
Naszym głównym celem jest satysfakcja Klienta. Wszystkie transakcje przygotowywane są z dbałością o każdy szczegół.
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizowane były ekspresowo, w oparciu o najwyższe standardy.
Cechuje nas miła obsługa i nawiązywanie pozytywnych relacji z Klientem.
Zawierając transakcję z naszą perfumerią masz gwarancję, że trafiłeś do profesjonalnej firmy, a Twoje zamówienie zostanie wykonane szybko i sprawnie.
Zapraszamy do udanych zakupów
REGULAMIN
I. Warunki zakupu towarów:
*) Zamówienia złożone do godz. 15:00 będą realizowane tego samego dnia, złożone po godz. 15:00 będą realizowane dnia następnego.
Zamówienia złożone w piątek po godz. 15:00 będą realizowane w poniedziałek.
*) Dane do wpłaty na konto:
Anna Wierzbicka, ul. Jórskiego 25, 03-584 Warszawa, PKO S.A.: 58 1240 3321 1111 0000 2864 3557
*) Nie honorujemy potwierdzeń przelewu. Towar wydawany jest po wpłynięciu środków na konto.
*) Sprzedający nadaje towar wyłącznie na terenie Polski firmą kurierską DPD Polska Sp. z o.o. w dni robocze od poniedziałku do piątku.
*) Termin doręczenia przesyłki nie powinien przekroczyć jednego dnia roboczego. W przypadku wystąpienia opóźnienia spowodowanego przez firmę kurierską
Sprzedający na życzenie Kupującego podejmie kroki w celu przyspieszenia dostawy towaru.
*) W przypadku nieodebrania paczki przez Zamawiającego i jej zwrot do nadawcy Zamawiający jest zobowiązany
do pokrycia kosztów zwrotu do nadawcy oraz ponownej wysyłki.
*) Odbiór osobisty jest możliwy pod adresem ul. Jórskiego 25, 03-584 Warszawa; w godzinach: poniedziałek - piątek (9:00 - 19:00), sobota (10:00 - 17:00).
Przy odbiorze osobistym płatności za towar można dokonać tylko gotówką.
II. Reklamacje
*) Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie będą rozpatrywane na podstawie protokołu szkody firmy kurierskiej
spisanego w obecności kuriera doręczającego przesyłkę.
*) Reklamacja wraz z wypełnionym protokołem szkody firmy kurierskiej powinna być dostarczona Sprzedającemu niezwłocznie,
maksymalnie w ciągu 10 dni od dnia zdarzenia.
*) Sprzedający ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji i 3 dni robocze na zwrot pieniędzy lub wymianę towaru jeśli uzna reklamację za zasadną.
*) Jeżeli towar jest niezgodny z zamówieniem, Kupujący może żądać nieodpłatnej wymiany towaru na zgodny z umową.
*) Sprzedający nie odbiera paczek za pobraniem, w przypadku uznania reklamacji na żądanie Kupującego zwraca mu koszty dostarczenia towaru.
*) Sprzedający dokłada należytej staranności, aby informacje zawarte w ofercie były dokładne. Istnieje jednak możliwość wystąpienia błędów podczas dokonywania
aktualizacji oferty, np. błędy w prezentowanej cenie, konfiguracji, zdjęciach, opisach itp za co Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności
i nie może to być podstawą do roszczeń cywilnoprawnych.
Prosimy o rozważne dokonywanie zakupów, reklamacje z powodu innego niż uszkodzenie towaru, bądź jego niezgodność z zamówieniem, nie będą uznawane.