Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-05-31, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 13 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 13
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






1. Niski, stały koszt wysyłki

 

Niezależnie od ilości, wagi i zróżnicowania asortymentu w zamówieniu koszt wysyłki wyniesie zawsze 12 PLN ( dotyczy przelewu).

Oznacza to, że nawet jeśli zakupisz 50 ryz papieru i będzie trzeba to wysłać jako 5 przesyłek kurierskich i tak zapłacisz tylko 12 PLN.

Również w przypadku zakupu przedmiotów z kilku lub kilkunastu aukcji koszt wysyłki pozostanie na dotychczasowym niskim poziomie.

 

2.  Cena

 

Na większość oferowanego przez nas asortymentu posiadamy bardzo dobrą cenę, a w połączeniu z kosztem dostawy często najlepszą.

Dodatkowo umiejętnie wykorzystując STAŁY koszt dostawy możesz znacznie obniżyć koszty swoje lub swojej firmy.

 

3. Firma


Jesteśmy legalną firmą oraz płatnikiem podatku VAT, więc masz pewność swoich zakupów. Posiadamy sklep firmowy oraz 2 magazyny.

W planach mamy otwarcie kolejnych 2 sklepów. Do każdego zakupu zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT.

 

4. Wielu odbiorców

 

Posiadamy kilka tysięcy stałych klientów takich jak banki, fabryki, szkoły, sklepy, biura rachunkowe i wiele innych.

Z każdym dniem przybywa nam klientów zadowolonych z jakości, ceny i szybkości realizacji zamówień.

 

5. Dostępność towaru

 

Dzięki dobrze zaopatrzonym magazynom jesteśmy w stanie natychmiast realizować 99% zamówień. Oznacza to, że w większości przypadków Twoje zamówienie zostanie przygotowane w ten sam dzień lub najpóźniej następnego dnia rano.

 

6. Elastyczność

 

Jesteśmy elastyczni a to oznacza, że z nami możesz zawsze negocjować wszystkie warunki handlowe (cena, dostawa, płatność, ilość... )

Klienci doceniają indywidualne podejście do każdego zapytania oraz błyskawiczną odpowiedź na zapytania mailowe.

 

7. Reklamacje

 

Zawsze istnieje prawdopodobieństwo pomyłki lub uszkodzenia paczki w transporcie.

Jesteśmy znani z wyjątkowego podejścia do reklamacji zgłaszanych przez naszych odbiorców. Jeśli z wysyłką bądź towarem jest coś "nie tak" wystarczy, że zadzwonisz lub napiszesz, a bez zbędnych pytań i na nasz koszt wyślemy Ci ponownie towar .

 

8. Bogata oferta

 

Kilkaset wystawionych aukcji pozwoli Ci wybrać to czego potrzebujesz. Cały czas poszerzamy asortyment prezentowany na Allegro gdyż na tej platformie sprzedażowej działamy od niedawna. Jeśli nie znalazłeś w prezentowanej ofercie szukanego przedmiotu skontaktuj się z nami a zamieścimy aukcję specjalnie dla Ciebie.

 

9. Rabaty

 

Przy większych lub powtarzających się zamówieniach oferujemy atrakcyjne rabaty sięgające do kilkunastu procent ceny z Allegro.

Zapytaj o szczególne warunki współpracy dla firm.

 

10. Komentarze i ocena sprzedaży

 

Ta część nie wymaga zbytniego wyjaśnienia - po prostu zobacz nasze komentarze i sprawdź co sądzą o nas dotychczasowi klienci.

 


Dane firmy:

PapierMix Łukasz Malaka

Ul. Szymona Koszyka 25/4
48-340 Głuchołazy
NIP: 753-210-97-64

Konto bankowe: Mbank - 19 1140 2004 0000 3702 5657 1371

 

Sklep firmowy oraz magazyn:

 

ul. Konopnickiej 1

48-340 Głuchołazy


Kontakt

Telefony stacjonarne:

  • 77-439-13-62
  • 71-717-07-95
  • 71-717-07-96

Telefony komórkowe:

  • 530-435-630
  • 663-147-253

Skype: papiermix.pl

Gadu-Gadu: 8266603
Mail: sklep@papiermix.pl


Strona wygenerowana 2016-12-08 07:38:25, 213