Konto firmowe
(Rejestracja: 2015-06-27, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






itamy.

Na naszych aukcjach wystawiamy tylko nowe przedmioty z Gwarancją.

 

 

Dokonując zakupów na portalu www.świstak.pl od sprzedającego www.marketmix.es24.pl  oświadczasz że zapoznałeś się z poniższym regulaminem i akceptujesz jego poniższe zapisy:


REGULAMIN 

 

1.Ochrona danych osobowych. 
Wasze dane osobowe wykorzystujemy wy
łącznie do realizacji zamówienia, tj. przekazujemy je wyłącznie firmie kurierskiej lub Poczcie polskiej w celu realizacji wysyłki. Dane osobowe przechowywane są w miejscu niedostępnym dla osób trzecich i nie są udostępniane komukolwiek poza wyżej wymienionymi.

2.Zakupy. 
Zanim zakupisz towar zastanów si
ę dobrze, czy naprawdę chcesz go kupić, ponieważ nie odwołujemy ofert. Jeśli masz jakieś wątpliwości i coś nie jest wystarczająco wyraźnie opisane skontaktuj się z nami zanim złożysz ofertę.


3. Dostępność. 

Dokładamy wszelkich starań, aby towar oferowany przez nas na portalu www.allegro.pl był dostępny w naszym magazynie. Jednak czasem może się zdarzyć że zakupionego towaru nie będziemy mogli wysłać ( powodów jest wiele: np. uszkodzony towar, sprzedaż poprzez inne kanały dystrybucji, synchronizacja allegro z magazynem nie odbywa się w czasie rzeczywistym, rezerwacja dla innego klienta, itp.). W związku z powyższym Kupujący nie może domagać się wysyłki takiego towaru, lub odszkodowania za jego brak. W takim przypadku możemy zaproponować zwrot wpłaconej kwoty, lub inny zamiennik.

4.Ceny. 
Dok
ładamy wszelkich starań żeby ceny towarów oferowanych na portalu www.allegro.pl były aktualne i poprawne, jednak nie gwarantujemy, że dane te nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być jednak podstawą do roszczeń. Zakup naszych towarów na portalu allegro, nie podlega żadnym rabatom i upustom, od cen podanych w ofercie.  CENY PODANE NA STRONIE NIE STANOWIĄ OFERTY HANDLOWEJ W ROZUMIENIU KODEKSU HANDLOWEGO.

5. Wybór formy p
łatności i wysyłki. 

Po wylicytowaniu przedmiotu, lub zakupie towaru poprzez opcję KUP TERAZ , KONIECZNIE wypełnij FORMULARZ ZAKUPÓW ALLEGRO (podaj w nim, adres wysyłki, telefon, formę płatności i rodzaj przesyłki. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz taką opcję). Na przesłanie FORMULARZA ZAKUPÓW ALLEGRO czekamy 1 dzień od daty zakupu, po upływie tego czasu, uznajemy że odstąpiłeś od zakupu. Jeśli nie wypełnisz FORMULARZA ZAKUPÓW ALLEGRO, nie oczekuj rezerwacji zamówionego towaru, szybkiej wysyłki i sprawnej obsługi!! Na wpłatę czekamy do 3 dni od otrzymania wypełnionego formularza zakupów.


6  Koszt i termin wysyłki.
                 Kurierem DHL lub INNYM paczki przedpłacone i pobraniowe do 30kg.

Koszty przesy
łki zależą od wagi i gabarytu paczki. Kupując na kilku aukcjach za paczkę płacisz tylko raz (oszacuj wagę towarów i opakowania). Prosimy o sprawdzenie w jakim przedziale wagowym znajduje się Wasze zamówienie i doliczenie odpowiedniej opłaty za transport.

W wyjątkowych sytuacjach określonych w karcie towaru przesyłka może być bezpłatna (np. wartość zamówienia powyżej 250 zł), lub jej koszt być inny od standardowego, podanego poniżej.


Koszt wysy
łki podany na aukcjach allegro dotyczy wysyłki 1 sztuki, jeśli zakupiłeś więcej niż 1sztuka towaru, to koszt przesyłki zależeć będzie od wagi paczki wg poniższej tabeli:

Tabela opłat: 

 WYSYŁKA KURIEREM DHL (paczka do 30kg):

  -    Przedpłata- 2o zł
  -    Pobranie ? 25z
ł

WYSYŁKA POCZTĄ POLSKĄ (przedpłata, list polecony, wartość towaru do 100zł):

                                           Przesyłka polecona ekonomiczna do 2kg -10,90zł


                                           Przesyłka polecona ekonomiczna do 0,35kg -7,90zł

 

 

Termin wysyłki zamówienia podany na stronie z oferowanym towarem jest terminem orientacyjnym, a nie terminem gwarantowanym 


Je
śli tylko zamówiony towar znajduje się na magazynie naszego sklepu, paczka wysyłana jest do klienta w ciągu 48 godzin od potwierdzenia zamówienia, lub zaksięgowania pieniędzy na koncie w przypadku płatności przelewem. Jeśli towaru aktualnie nie ma na magazynie, lub jest sprowadzany na zamówienie klienta, czas realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie. Nie odpowiadamy za spóźnienia spowodowane złą pracą poczty, lub firmy kurierskiej.

 

 

7.Zwroty i Prawo do odstąpienia od umowy kupna- sprzedaży.

  
Różnica pomiędzy zwrotem towaru, a odstąpieniem od umowy kupna sprzedaży jest taka, że w przypadku zwrotu towaru, Konsument może zwrócić pojedynczy produkt z zamówienia składającego się z większej ilości produktów, natomiast w przypadku odstąpienia od umowy kupna sprzedaży dochodzi do zwrotu wszystkich produktów ujętych w zamówieniu (umowie).

     Prawo do zwrotu towaru

    -  Konsumentowi przysługuje 30 dniowe prawo do zwrotu towaru, liczone od momentu wejścia w posiadanie

         zamówionego towaru.

- Towar należy odesłać na własny koszt na adres korespondencyjny podany poniżej wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i dowodem zakupu lub jego kopią..

- Zwrot środków za towar następuje w terminie do 14 dni po wpłynięciu do nas przesyłki ze zwracanym towarem. Środki zwracane są na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu lub wypłacane w gotówce w siedzibie firmy.

 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci zwrotu towaru)

[ADRES DO ODESŁANIA]
Irena Orzech
ul. Krakowska 13/6
39 ? 200 Dębica
Ja????????????.niniejszym informuję o chęci zwrotu towaru: ???.????????????????????????????????????????.,

numer faktury??????????????? .
Data zawarcia umowy to ???????????????.,

data odbioru ??????????????????.?
Imię i nazwisko??????????????????????.
Adres ?..????????.??..??????????????.
Data wypełnienia formularza????????????????????????????.
Kwota do zwrotu wynikająca z dowodu zakupu????????????????????
Nr konta do zwrotu płatności............................................................
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

 

Prawo odstąpienia od Umowy Kupna- sprzedaży

  1. Klient ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 
  2. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    1. w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy ? w przypadku sprzedaży jednego towaru.
    2. w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy ? w przypadku sprzedaży wielu towarów dostarczanych osobno.
    3. w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej partii lub części ? w przypadku sprzedaży towarów dostarczanych partiami lub w częściach,
    4. zawarcia umowy ? w przypadku pozostałych umów.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient musi poinformować Dział Obsługi Klienta poprzez e-mail, lub pocztą tradycyjną o swojej decyzji o odstąpieniu Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia .
  4. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
  1. W przypadku odstąpienia od Umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany dla danego towaru ), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwróconą rzecz wraz z dowodem zakupu. Zwrotu płatności dokonamy przelewem na konto wskazane przez Klienta. Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 
  2. Towar z dowodem zakupu i oświadczeniem należy odesłać na adres:  Marketmix Irena Orzech ul. Krakowska 13/6 39-200 Dębica, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od Umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  3. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  4. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
???????????.
???????????.
???????????.

Ja????????????.niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ???.????????????????????????????????????????.,

numer faktury??????????????? .
Data zawarcia umowy to ???????????????.,

data odbioru ??????????????????.? 
Imię i nazwisko??????????????????????.
Adres ?..????????.??..??????????????.
Data????????????????????????????.
Kwota.??????????????????????????
Nr konta do zwrotu płatności............................................................
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)



Brak możliwości odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. pancerze docinane na określoną długość z rolki);
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

8.Rękojmia i reklamacje

1. Na podstawie ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa, nasz sklep jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy kupna-sprzedaży.

2.Konsument ma prawo równolegle do wyboru formy załatwienia jego reklamacji: 

 

obniżenie ceny/zwrot pieniędzy - Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

naprawa/wymiana - Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Konsument może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

 

3. Aby dokonać zgłoszenia reklamacji należy odesłać towar wraz z dowodem zakupu i wypełnionym poniżej formularzem na adres: Irena Orzech ul. Krakowska 13/6 39-200 Dębica

 


Formularz reklamacyjny:

(Formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji)
   
numer  faktury??????????????? .

Data zawarcia umowy to ???????????????.,

 Imię i nazwisko??????????????????????.
Adres do zwrotu towaru:  ?..????????.??..??????????????.
telefon kontaktowy....................................
adres e-mail kontaktowy..................................................
Nazwa towaru????????????????????????????.
Opis uszkodzenia.??????????????????????????
..........................................................
Żądanie rozwiązania sprawy:........................................................................
Podpis składającego reklamację ..........................................

Poniżej wypełnia pracownik sklepu:
data.................................
Sposób rozpatrzenia reklamacji, decyzja..................................
............................................................................................
podpis....................................................................


4. Sklep jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. W przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie. W przypadku żądania obniżenia ceny Klient powinien wyznaczyć Sprzedawcy termin na ich zwrot.

5.Koszty wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca.

6.Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami

 


9. Płatności.
Jeśli chcesz kupić od nas towar za który wpłacisz na konto, o wpłatę prosimy na numer:

 Alior Bank 75 2490 0005 0000 4000 7293 5998


Strona wygenerowana 2016-12-09 16:29:17, 213