(Rejestracja: 2012-11-06, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Moje aukcje nie mają wprawdzie charakteru nonprofit ale też nie są nastawione wyłącznie na osiągnięcie zysku.
Pracuję w zupełnie innej branży, gdzie zarabiam na tzw. chleb powszedni. To daje mi pełen komfort oferowania na aukcjach tylko tego co sam "sprawdziłem" i do czego mam zaufanie. Jeśli uznałem, że produkt jest dobry i warto go promować, polecam go innym użytkownikom.
Drugorzędną rzeczą jest czy sprzedam go "po kosztach" czy zarobię 100.000?
Nie prezentuję przedmiotów, o których nic nie wiem, na zasadzie...
...sprzedaj 100 szt. "czegokolwiek" a dostaniesz za to .....% prowizji.
Wszystkie moje aukcje dotyczą przedmiotów przeze mnie posiadanych lub takich, które posiadać będę przed dokonaniem wpłaty za aukcję. Dlatego nie widzę problemu aby przedmioty odebrać osobiście z tym, że wyłącznie po wcześniejszym umówieniu miejsca i terminu, gdyż najczęściej jestem w Warszawie ...ale nie zawsze.
Czas nadania przesyłki liczony jest w tzw. DNIACH ROBOCZYCH, począwszy od dnia w którym wpłata pojawi się na moim koncie bankowym. Ponieważ to ja mam obowiązek przekazać przedmiot aukcji a obowiązkiem Odbiorcy jest dokonanie wpłaty, każdy inny system płatności traktuję jako pomocniczy lecz nie bezwzględnie wiarygodny.
Pieniaczem nie jestem, więc negatywną opinię o zakończonej aukcji wystawiam praktycznie wyłącznie za ewidentne oszustwo. W przypadku jakichś niedociągnięć w finalizacji aukcji, nie wystawiam żadnej opinii bo uważam iż uczestniczę w aukcji na własną odpowiedzialność i na własne ryzyko. Jeśli wylicytowałem przedmiot o rynkowej wartości 100 zł. a w aukcji jego cena wyniosła 1 zł. oczekiwanie, że jest to aukcja rzetelna świadczyłoby o mojej głupocie.
Wystawienie negatywnej opinii oznaczałoby przyznanie się do własnej głupoty.
Jeśli jako kupujący nie wystawiłem opinii oznacza to, że doszło do jakiegoś nieporozumienia a strony aukcji nie doszły do kompromisu.
Dlatego przestrzegam zasady kolejności wystawianych opinii.
Jako pierwszy wystawia KUPUJĄCY a dopiero później SPRZEDAJĄCY. Daje to możliwość zrewanżowania się za negatywną opinię, aukcji mającej na celu wyłącznie obniżenie wiarygodności sprzedającego.
Sporne sytuacje rozwiązuję za pośrednictwem epoczty [email protected] lub telefonicznie 601097814.
Zapraszam do udziału w moich aukcjach.