Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-05-29, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 1 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 1
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 
O nordicgold.eu
Sklep numizmatyczny nordicgold.eu

podmiot odpowiedzialny :
Pozycjoner.net
43-450 Ustroń
Katowicka 117
NIP : 548-229-96-83
REGON : 240695648
 
nordicgold.eu - informacje kontaktowe
 

Aukcje

  • Staramy się opisywać dowar możliwie jak najdokładniej.Jeśli opisujemy monetę jako "stan menniczy", oznacza to ze jesteśmy jej pierwszym właścicielem (zakup w NBP) i jesteśmy pewni jej stanu. Jeśli moneta pochodz z innych źródeł zawsze to zaznaczamy w aukcji.
  • W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontatk (dane kontaktowe zawsze podajemy w aukcji).
  • W przypadku monet 2zł NG jedyną możliwą formą płatności jest przedpłata na konto.
  • Do każdego zakupu wystawiamy dowód zakupu (paragon,FV)
  • Robiąc przelew prosimy o podanie w tytule przelewu nr aukcji i nazwy użytkownika
  • Wysyłka

    Monety 2 zł NG
    • Nie wysyłamy przesyłek (bez wcześniejszego uzgodnienia) na inny adres niż podany w koncie seriwu Świstak
    • Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
    • Przsyłki wysyłamy 2 dni w tygodniu - środa,piątek,po zaksięgowaniu wpłaty.
    • Monety przechowujemy w kapslach, niemneij ze względu na właściwości stopu NG i cyklu produkcji na monetach (zwłaszcza starszych) mogą wystąpić mikroryski,nalot,patyna - jest to naturalny efekt.
    • Monety wysyłamy w kopercie bombelkowej, pakowane indeywidualnie w woreczki strunowe.
    • Pakowanie takie nie zabezpiecza monet przed rysami (np będącymi wynikiem nieodpowiedniego traktowania przesyłki), dlatego polecamy dodatkowo zabezpieczenie monet za pomocą kapsla - dopłąta 30 gr do każdej monety.
    • Tylko w przypadku zabezpieczenia za pomocą Kapsli, podstawą reklamacji mogą być uszkodzenia(rysy) wynikłe w czasie transportu.
    • Nie odpowiadamy za niedostarczone przesylki niepolecone.

    Zwrot

  • Kupujący ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny.
  • W przypadku zwrotu kupujący powinien w terminie do 10 dni przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna.Koszty przesyłki w takim przypadku pokrywa kupujący.
  • W przypadku zwrotu wymagany jest dowód zakupu (paragon,FV) .

Strona wygenerowana 2016-12-10 18:17:23, 213