Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-05-02, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Pracujemy od poniedziałku do piątku

w godzinach 8:00 - 16:00

 



+48 533 94 94 49


sklep@naturalline.eu 

 

 

 





 
 
 
 
 

 

 

 

 

DLACZEGO WARTO KUPOWAĆ U NAS:

  • Jesteśmy legalnie działającą firmą od 2010 roku.
  • Jesteśmy uczestnikiem programu 'RZETELNA Firma'.
  • Na Allegro.pl posiadamy drugie konto 'wellu', na którym sprzedajemy produkty z kategorii 'Outdoor&Military'. Posiadamy na nim ponad 3600 pozytywnych komentarzy co gwarantuje Państwu naszą uczciwość i profesjonalne podejście do klientów.
  • Przedmioty, które sprzedajemy są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane i dostępne 'od ręki'.
  • Przesyłki wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku w 24h od zakupu przedmiotu lub zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.
  • W ciągu 10 dni od daty dostarczenia towaru masz możliwość z rezygnacji z zakupionego u nas produktu - bez podania przyczyny! (Dotyczy tylko osób fizycznych. Towar nie może być używany, opakowania oraz żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Towar musii być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu producenta wraz ze wszystkimi dodatkami)

 

 

 


REGULAMIN NASZYCH AUKCJI

 

 

1) Zakup i potwierdzenie
  • Po złożeniu oferty otrzymasz e-mail, w którym znajdują się dane niezbędne do przelewu należności.
  • Gdy odnotujemy wpłatę na konto, rozpoczniemy procedurę zamówienia.
  • Jeżeli chcesz, aby kupione przez Ciebie przedmioty były wysyłane na inny adres, niż w ustawieniach konta, możesz dodać adres wysyłkowy.
  • Nie wpisanie loginu swistak w tytule przelewu opóźni wysyłkę.
  • Wysyłane adresy droga elektroniczna na e-mail nie będą respektowane ze względu na liczne próby podszywania się pod kupującego.
  • Na wpłatę czekamy 7 dni roboczych, jeśli w tym czasie nie otrzymamy żadnych informacji od Kupującego występujemy o zwrot prowizji do serwisu Świstak.pl
  • Ze względu na różne charakterystyki wyświetlania obrazu przez monitory komputerowe oraz procesy związane z cyfrową obróbką fotografii pokazane zdjęcia mogą nieco różnić się od rzeczywistych. Fakt różnic między kolorem widzianym na ekranie a rzeczywistym kolorem wyrobu nie może stanowić podstawy do reklamacji wyrobu.
 
2) Termin wysyłki i dostawy towaru.
Wszystkie wysyłki staramy się realizować do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na nasze konto lub potwierdzenia wysyłki za pobraniem, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo, iż maksymalny czas do wysyłki wynosi 3 dni robocze. 
  • Paczki i listy Poczty Polskiej wysyłamy codziennie w godzinach popołudniowych (ok. 16).  
  • Tego samego dnia realizujemy tylko aukcje, które zakończyły się ich finalizacją do godziny 12:00.
 
3) Wysyłka
Zamówiony przez naszych klientów towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej Siódemka lub Paczkomatów. Zapłacić za towar można przy odbiorze lub dokonując przedpłaty na nasze konto. Koszt wysyłki uzależniony jest od rodzaju towaru oraz formy zapłaty, ceny przesyłek zawsze są podane na każdej aukcji w 'Szczegółowym cenniku wysyłki'.    
W przypadku wygrania kilku różnych aukcji, prosimy nas o tym fakcie poinformować, wówczas gwarantujemy wysyłkę wszystkich zakupionych przedmiotów w jednej paczce, natomiast koszt wysyłki uzależniony jest od jej finalnej wagi. Aby samodzielnie obliczyć koszt wysyłki należy zsumować wagę poszczególnych produków, która podana jest na każdej aukcji w opisie przedmiotu. W razie problemów z wyliczeniem prawidłowych kosztów przesyłki prosimy o kontakt, w ten sposób unikniemy nieporozumień.
  • W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. Paczki kurierskie należy otworzyć i sprawdzić przy kurierze. Reklamacje przesyłek kurierskich (dot. uszkodzeń mechanicznych podczas transportu) uwzględniane będą jedynie z protokołem szkody sporządzonym i podpisanym przez kuriera dostarczającego paczkę.
  • Prosimy również pamiętać, iż wybierając sposób dostawy Pocztą Polską (paczki i listy polecone), nie są ubezpieczone i nie odpowiadamy za ewentualne szkody powstałe podczas transportu wysyłki.
 
4) Komentarz
Po otrzymaniu towaru jeśli wszystko jest w porządku prosimy o wystawienie nam komentarza. Komentarz kupujący wystawia jako pierwszy,co jest dla nas sygnałem, że przesyłka dotarła i towar jest zgodny z opisem. Jeśli Państwo mają zastrzeżenia do przebiegu transakcji lub towaru, informujemy że można zwrócić pełnowartościowy zakupiony przedmiot lub wymienić. Nie ma potrzeby od razu wystawiać negatywnych komentarzy, wystarczy rozwiązać problem z zadowoleniem dla obu stron.
 
5) Zwroty, reklamacje, wymiana towaru 
 
5.1 Zwroty towaru
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku 'O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny', masz prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument.
 
Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 10 dni od jego otrzymania, złożyć na piśmie chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży - formularz zwrotu (pobierz)) a następnie odesłać do nas to oświadczenie wraz z towarem.  
 
  • Produkt, w miarę możliwości powinien posiadać oryginalne opakowanie i być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia jakości, kompletności i funkcjonowania towaru.
  • W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru.
  • Towar nie może nosić śladów użytkowania.
  • Towar pozbawiony foli ochronnej, z zerwanym lub uszkodzonym zabezpieczeniem otwarcia traktowany jest jako używany i nie podlega zwrotowi.
 
W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
 
Towar należy odesłać na adres:
w3 solutions Tomasz Welk 
Skrytka Pocztowa 1257, 
53-675 Wrocław 44
 
5.2 Reklamacja towaru
Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. ?o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego?. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami  celem ustalenia kolejnych kroków.
 
Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:
  • Do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją, oraz wypełniony formularz reklamacyjny (pobierz).
  • Towar nie może nosić śladów użytkowania.
  • Towar pozbawiony foli ochronnej, z zerwanym lub uszkodzonym zabezpieczeniem otwarcia traktowany jest jako używany i nie podlega zwrotowi.
Towar należy odesłać na adres:
w3 solutions Tomasz Welk 
Skrytka Pocztowa 1257, 
53-675 Wrocław 44
 
 
UWAGA!!!
  • Ze względu na różne charakterystyki wyświetlania obrazu przez monitory komputerowe oraz procesy związane z cyfrową obróbką fotografii pokazane zdjęcia mogą nieco różnić się od rzeczywistych. Fakt różnic między kolorem widzianym na ekranie a rzeczywistym kolorem wyrobu nie może stanowić podstawy do reklamacji wyrobu.
  • TOWAR DO ZWROTU, REKLAMACJI PROSIMY WYSYŁAĆ NA SKRYTKĘ POCZTOWĄ ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ.
  • TOWAR WYSŁANY NA INNY ADRES NIŻ PODANY W REGULAMINIE NIE BĘDZIE ODBIERANY A POCZTA POLSKA BĘDZIE ODSYŁAĆ GO NA KOSZT NADAWCY.
  • NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM.
 
 
 
Sprzedawany przez nas towar jest nowy i oryginalnie zapakowany.
Wystawiamy paragon lub fakturę VAT

 

_____
 
 
 
 

 


Strona wygenerowana 2016-12-08 09:32:39, 213