Akcesoria dla konsol przenośnych (Nintendo DS, PSP, PS Vita)
Kable do aparatów fotograficznych i kamer. (Olympus, Sony, Samsung)
Kable do odtwarzaczy mp3/mp4
Inne akcesoria i gadżety
Zasady:
Kupując na naszych aukcjach akceptujesz poniższe zasady.
Wysyłka za pobraniem możliwa jedynie wtedy gdy posiadasz minimum 3 pozytywne komentarze, przy jednoczesnym zerowym dorobku komentarzy negatywnych.
Towar wysyłamy najszybciej jak to możliwe (najczęściej w dniu pojawienia się wpłaty, (o ile pojawi się przed godz. 14:00).
Na wpłatę czekamy 7 dni roboczych. W razie kłopotów z płatnością prosimy o kontakt.
Przy braku wpłaty i próby kontaktu ze strony kupującego po 7 dniach zwracamy się do allegro o zwrot prowizji.
Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów wysyłamy je w jednej paczce i pobieramy jedną opłatę za przesyłkę.
Realizujemy wysyłki zagraniczne do krajów Europy (łącznie z Cyprem, Rosją i Izraelem). Wysyłka taka jest możliwa jedynie po przedpłacie, a koszt transportu wynosi wtedy zależnie od wyboru: list polecony: 16,10zł, list polecony priorytetowy: 18,10zł.
Prosimy o wystawienie komentarza po otrzymaniu przesyłki - jest to dla nas znak, że przesyłka dotarła, a towar spełnił oczekiwania.
W razie jakichkolwiek kłopotów z zamówieniem (przedłużające się oczekiwanie na towar/towar niezgodny/towar uszkodzony) prosimy o kontakt w celu rozwiązania problemu.
Nie jesteśmy VAT'owcami - nie wystawiamy faktur VAT. Na życzenie możemy wystawić rachunek uproszczony, na podstawie którego można wliczyć zakupiony towar w koszta.
Przyjmujemy reklamacje i zwroty. Szczegóły poniżej.
Płatności:
Przelewy proszę kierować na nasze konto firmowe w ING: 15 1050 1083 1000 0090 7537 2871(prosimy koniecznie podać nazwę użytkownika w tytule przelewu - bardzo usprawni to czas realizacji zamówienia).
Zwroty i Reklamacje:
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, Klientowi w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru przysługuje prawo odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyn. Warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie na własny koszt nieużywanego i nienaruszonego towaru wraz z dowodem zakupu.
Wszystkie produkty są objęte 12 miesięczną gwarancją - w razie problemów wystarczy odesłać do nas wadliwy towar, wraz z krótkim opisem usterki, oraz danymi kontaktowymi, a my od ręki wymienimy go na nowy.
W przypadku pomyłki, lub uchybienia z naszej strony ponosimy koszty całe wysyłki odesłania towaru, oraz koszty wysyłki powrotnej.
W przypadku, gdy klient pomylił się co do modelu, lub zapomniał poinformować nas o wyborze np. koloru produktu i chce go wymienić sam ponosi koszt wysyłek. (Odesłania towaru, oraz wysyłki powrotnej).