(Rejestracja: 2015-03-10, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 5,0 | Od kupujących: | 1 |
Towar: | 5,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 5,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Witam. Dziękuję za dokonanie zakupu na mojej aukcji.
Firma
RENI Renata Pukalska
NIP: 538-118-99-93
REGON:061728501
wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.
Adres firmy:
Worsy 69
21-570 Drelów
Kontakt
e-mail: [email protected]
tel: 665872499
Płatności
1. Na wpłatę oczekujemy do 7 dni.
2. Preferujemy wszystkie formy płatności z wyjątkiem za pobraniem.
3. Wpłaty za pomocą tradycyjnego przelewu należy dokonywać na poniższe dane banku
BS 87 8039 0006 0000 0001 8266 0001
lub
47 1320 1537 3670 6941 3000 0001
RENATA PUKALSKA
WORSY69
21-570 DRELÓW
(w tytule wpłaty proszę o podanie Nicku kupującego i numer aukcji)
4. Do każdego zakupionego przedmiotu jest dołączony dowód sprzedaży (paragon fiskalny).
Wysyłka
1. Przesyłki realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej nadawane do 48h od momentu otrzymania wpłaty.
2. W przypadku zakupu kilku przedmiotów na różnych naszych aukcjach, istnieje możliwość wysyłki w jednej przesyłce. Jeżeli gabaryty i waga na to pozwalają.
3. Przy zakupach powyżej 250 zł. wysyłka gratis (obowiązuje jedynie ta terenie RP)
4. Nie wysyłamy za pobraniem.
Opis procedury reklamacyjnej:
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected]
lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację
o jej uzupełnienie
we wskazanym zakresie.
3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail .
W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej proponujemy skorzystać z gotowego formularza który można pobrać z adresu:
http://widax.com.pl/dokumenty/formularz_reklamacji.pdf
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
W takim przypadku Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci wszystkie otrzymane
od Kupującego płatności w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy
udostępniony przez Sprzedającego).
2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech
i funkcjonowania Produktu co może skutkować pomniejszeniem kwoty zwrotu o wynikający z powyższego ubytek wartości rzeczy.
3. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt.
Do zwracanego Produktu należy dołączyć dowód zakupu.
4. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.
6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.