Jesteś tutaj › Profil użytkownika mkforte › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-04-20, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 1 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 1
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji







Telefon czynny: codziennie godz. 10-21
509283932

Email: m@mertum.pl

Nr konta do wpłat:

50 1020 5558 1111
1881 5940 0073
  


 
MKFORTE / METRUM jest firmą handlową z branż elektronicznej i zabawkowej. Zajmujemy się dystrybucją sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz zabawek. Sprzedaż prowadzimy poprzez sklepy internetowe oraz na aukcjach Allegro.
 
Konto mkforte zarejestrowane w serwisie Świstak obsługiwane jest przez firmę Metrum, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 177506, NIP 524-102-51-39, REGON 006369120.
 

 
- Warunki ogólne i adres odbiorów -
   
- Odbiór osobisty dotyczy tylko aukcji na których taki sposób jest zaznaczony jako możliwy. Przedmioty z pozostałych aukcji odbierać można wyłącznie jeżeli jednocześnie kupujemy przedmiot z możliwością odbioru.
- Odbiór możliwy jest codziennie (również w Soboty, Niedziele) w godzinach 10-21 tylko po uprzednim telefonicznym umówieniu się. Tel : 509 283 932. (Nie umawiamy się przez sms lub e-mail - tylko telefonicznie) Towary sprzedawane na Allegro z opcją odbioru osobistego zawsze posiadamy na stanie.
- Adres odbiorów osobistych (mieszkanie prywatne): Warszawa, Ursynów, Nowoursynowska 145F m 66, klatka D, piętro 3 (jest winda).
- Klatka D znajduje się wewnątrz osiedla/bloku 145F. Na teren osiedla są dwa wejścia, pierwsze od ul. Nowoursynowskiej, obok wjazdu do garażu, wchodzimy po schodach i po prawej stronie jest domofon. Drugie wejście jest ok 15 metrów od skrzyżowania ulic Rosoła i Panoramicznej, obok wjazdu na parking, domofon wisi na kracie/furtce wjazdowej.
- Po wylicytowaniu towaru na aukcji na odbiór czekamy zgodnie z ustawą do 14 dni. Po tym terminie nie gwarantujemy dostępności produktów.
   
- Jak trafić ? - Mapy i zdjęcia ( Linki otwierają się w nowych oknach ) -
 
Lokalizacja na Google Maps.
Wejście na osiedle od ul. Rosoła / Panoramicznej.
Wejście na osiedle od ul. Nowoursynowskiej.
Jak znaleźć klatkę "D".
 
Samochodem : Z Doliny Służewieckiej skręcamy w ulicę Rodowicza Anody / Rosoła, jedziemy prosto i na piątych światłach skręcamy na skrzyżowaniu w lewo (mała uliczka o nazwie Panoramiczna) jesteśmy na miejscu.
 
Autobusem : 166 lub 179 do przystanku "Grzegorzewskiej" (tuż pod blokiem) lub 148, 185 i 503 do przystanku "Teligi" + ok 450 metrów pieszo wzdłuż ulicy Rosoła w stronę Kabat.
 
Metrem : Wysiadamy na stacji Imielin, idziemy na przystanek autobusowy Metro Imielin 01 czyli w stronę Kabat, wsiadamy w autobus 179 i jedziemy 3 odcinki do przystanku "Grzegorzewskiej"
   
- Jak zapłacić ? -
 
-Nie akceptujemy kart płatniczych i kredytowych przy odbiorze.
1. Zapłata gotówką przy odbiorze - od razu można się umawiać na odbiór.
2. Przelew z Dotpay - od razu można się umawiać na odbiór. Po prawidłowo wykonanym przelewie firma PayU powinna wysłać do Państwa e-mail który w temacie będzie miał napisane "Sprzedający mkforte otrzymał Twoją wpłatę"
3. Przelew tradycyjny - towar wydajemy po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Średnio trwa to około 1 dzień roboczy. Środki na nasze konto spływają tylko w dni robocze około godziny 16:30. (Nie akceptujemy potwierdzenia przelewu)
4. Przelewy wykonane Pocztą Polską docierają do nas po około 2-3 dniach roboczych.
Bez wcześniejszego telefonicznego umówienia się nie będzie możliwości odbioru osobistego.
 
- Dokumenty sprzedaży / Gwarancja -
 
- PARAGON FISKALNY - Każdy Klient podczas odbioru osobistego otrzymuje paragon fiskalny. Paragon jest podstawą gwarancji.
- FAKTURA VAT - Jeżeli potrzebują Państwo fakturę to dane prosimy podać np.: telefonicznie, przez e-mail lub sms najpóźniej pół godziny przed umówionym odbiorem. Nie mamy możliwości wystawienia faktury w trakcie transakcji. Można zostawić dane przy odbiorze i wtedy fakturę wysyłamy w zależności od ustaleń przez e-mail lub listem pocztowym. Faktura jest podstawą gwarancji.
 
Forma płatności na fakturze zawsze pokrywa się ze stanem faktycznym. W przypadku zapłaty gotówką podczas odbioru na fakturze zamieszczamy informację "Zapłacono gotówką". W przypadku zapłaty przelewem na fakturze umieszczamy informację - "Zapłacono przelewem".
 

 
Wysyłka w 24H oznacza że towar wysyłamy w ciągu 24 godzin od otrzymania wpłaty lub zlecenia wysyłki za pobraniem. Nie dotyczy sobót, niedziel i dni świątecznych.
 
- Czas realizacji -
 
Produkty wysyłamy najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu zapłaty (zapłata przelewem, lub płatność PayU Świstak.pl) lub najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu zlecenia wysyłki wysyłki za pobraniem. Nie nadajemy przesyłek w soboty, niedziele i święta. Przesyłki nadawane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej K-EX (kiedyś Kolporter). Możliwa forma wysyłki określona jest w opisie każdego przedmiotu.
 
Orientacyjny czas dostawy: wysyłka kurierska 1-2 dni robocze, pocztowa 2-3 dni robocze. Przesyłki nie są dostarczane w soboty, niedziele i święta. Podany termin nie jest terminem gwarantowanym tylko deklarowanym. Nie mamy wpływu na działanie firm przewozowych tj. firmy kurierskiej i Poczty Polskiej, dlatego też podany deklarowany czas dostawy nie jest naszym zobowiązaniem lub gwarancją .
 
Na finalizację transakcji czekamy 14 dni. Po tym terminie nie gwarantujemy dostępności produktu.
 
- Formy płatności -
 
Płatność przelewem - W przypadku wybrania tej formy zapłaty prosimy uregulować płatność na poniższy rachunek. W tytule przelewu prosimy koniecznie wpisać swój Nick (nazwę użytkownika w Świstak.pl) oraz numer aukcji. Prosimy nie podawać innych informacji, nie są one uwzględniane i utrudniają księgowanie przelewów.
 
     Numer rachunku:
     Inteligo 50 1020 5558 1111 1881 5940 0073
 
     Dane do przelewu (właściciel rachunków)
     METRUM
     Nowoursynowska 145F/66
     02-776 Warszawa
 
Płatność PayU - Natychmiastowa forma zapłaty - Prosimy postępować zgodnie z instrukcją pojawiającą się na ekranie Allego podczas dokonywania zakupu. Po prawidłowo wykonanym przelewie firma PayU powinna w ciągu kilku sekund wysłać do Państwa e-mail który w temacie będzie miał napisane "Sprzedający mkforte otrzymał Twoją wpłatę"
    

Wysyłka za pobraniem - Jeśli produkt wysłać mamy za pobraniem, prosimy poinformować nas o tym e-mailem.
    
Wysyłka na inny adres
- Zgodnie z życzeniem kupującego możliwa jest wysyłka przedmiotu na inny adres niż podany w szablonie Świstak.pl. Kupujący zobowiązany jest poinformować nas o tym e-mailem, wysłanym z adresu zarejestrowanego w serwisie Świstak.pl lub wysyłając wiadomość bezpośrednio z szablonu aukcji (opcja "zadaj pytanie sprzedającemu"). Ze względów bezpieczeństwa, ignorujemy wiadomości o zmianie adresu dostawy, wysyłane z innego adresu e-mail niż zarejestrowany w serwisie Świstak.pl.
 
- Faktury VAT -
 
Do każdej transakcji wysyłkowej standardowo wystawiamy fakturę VAT. Dla osób prywatnych również, na dane zarejestrowane w Świstak.pl. Osoba prywatna nie ma obowiązku podawania numeru NIP i nie ma obowiązku takiej faktury w żaden sposób księgować. To tylko imienny dowód zakupu i podstawa gwarancji. Jeśli dane na fakturze mają być inne niż zarejestrowane w serwisie Świstak.pl prosimy o przesłanie do nas danych bezpośrednio po zakupie. Najlepiej w formularzu wysyłkowym który Świstak.pl wyświetla od razu po wybraniu opcji "Kup Teraz" Na fakturze zawsze wyszczególniamy koszt towaru oraz jako osobną pozycję koszt dostawy.
 
Forma płatności na fakturze zawsze pokrywa się ze stanem faktycznym. W przypadku zapłaty przelewem na fakturze umieszczamy informację - "zapłacono przelewem", w przypadku płatności za pobraniem na fakturze umieszczamy informację - "zapłata odroczona 14 dni".
 
Data na fakturze pokrywa się z datą sprzedaży (datą wysyłki towaru), nie wystawiamy faktur ze wsteczną bądź przyszłą datą. Nie zawyżamy oraz nie zaniżamy wartości towaru na dokumencie sprzedaży. Nie wystawiamy dokumentów na inne niż zakupione produkty bądź ilości.
 
Nie modyfikujemy danych na wystawionym dokumencie, w przypadku podania nieprawidłowych danych, kupujący, zgodnie z przepisami wystawia notę księgową.
 
Ceny podane w szablonie Świstak.pl są cenami brutto (cena zawierająca podatek VAT).
 
- Koszt wysyłki -
 
Ceny przesyłek podane są w prawym górnym rogu opisu przedmiotu (pod zwrotem formy płatności).
 
Prosimy o wcześniejszy kontakt celem ustalenia kosztów wysyłki większej ilości przedmiotów zakupionych na jednej lub kilku naszych aukcjach.
 
- Ubezpieczenie przesyłki i odszkodowania -
 
Ubezpieczenie przesyłki kurierskiej wliczone jest w cenę przesyłki, ubezpieczenie przesyłki pocztowej płatne jest dodatkowo 3 zł za każde 100zł wartości towaru.
 
W przypadku zagubienia paczki lub zniszczenia zawartości, odszkodowanie wypłacane jest do wysokości:
- pełnej wartość towaru (przesyłka kurierska oraz ubezpieczona przesyłka pocztowa),
- odszkodowania wypłaconego przez Pocztę Polską (przesyłki pocztowe nie ubezpieczone).
 
Każdy kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności osoby doręczającej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy spisać protokół szkody. Jest to jedyna możliwość aby uzyskać odszkodowanie od firmy spedycyjnej. W przypadku nie spisania protokołu reklamacje będą odrzucane.
 

 
Poniższe warunki dotyczą produktów objętych gwarancją sprzedawcy. W przypadku produktów z gwarancją producenta, szczegółowe warunki określa gwarant (producent, importer lub autoryzowany serwis), warunki te dostępne są na stronach internetowych gwarantów bądź kartach gwarancyjny.
 
Długość gwarancji określona jest w opisie przedmiotu.
 
Gwarancji podlegają usterki uniemożliwiające działanie zakupionego towaru lub jego elementu.
 
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 21 dni od daty dostarczenia sprzętu do sprzedawcy. W szczególnych przypadkach okres ten może zostać wydłużony do 30 dni.
 
Kupujący zobowiązany jest przesłać sprzęt na własny koszt do siedziby firmy METRUM, Nowoursynowska 145F/66 02-776 Warszawa. Dostarczenie osobiste produktu nie jest możliwe.
 
Podstawą gwarancji jest dokument zakupu oraz zarejestrowany w systemie nr seryjny urządzenia. Sprzedawca nie wystawia drukowanych kart gwarancyjnych.
 
Do reklamowanego sprzętu niezbędne jest dołączenie:
- kopii dokumentu zakupu
- karty gwarancyjnej (jeżeli była wydana)
- opisu usterki
- danych kontaktowych a szczególności nr telefonu oraz adresu e-mail
 
Reklamacje bez ww. dokumentów nie będą rozpatrywane.
 
Po naprawie lub wymianie sprzedawca odeśle sprzęt na własny koszt. (dotyczy tylko terytorium Polski)
 
W przypadku gdy reklamowany towar okaże się sprawny, wszelkie koszty przesyłki pokryje kupujący. Sprzedawca zastrzega sobie prawo doliczenia kosztów ekspertyz jeśli reklamowany produkt okaże się pozbawiony wad.
 
Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, wady spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją obsługi użytkowaniem produktu.
 
Sprzedawca nie gwarantuje trwałości danych zapisanych na nośnikach informacji (magnetycznych, optycznych itp.) w przypadku ich uszkodzenia w sposób bezpośredni lub pośredni, lub też na skutek niewłaściwego posługiwania się sprzętem oraz nie ponosi odpowiedzialności za dane na nich zawarte. W celu zabezpieczenia danych na tychże nośnikach, sprzedawca zaleca Nabywcy wykonywanie na własny koszt odpowiednich kopii bezpieczeństwa, a w szczególności wykonanie tych kopii przed dostarczeniem sprzętu do Serwisu. Gwarancją nie jest objęte odtworzenie danych lub oprogramowania.
 
W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, sprzedający zobowiązuje się przekazać sprzęt o identycznych lub wyższych parametrach (chyba, że strony ustalą inaczej) lub zwróci pełną cenę towaru (bez kosztów przesyłki).
 
Reklamacjom nie podlegają przedmioty sprawne oraz nie spełniające oczekiwań klienta.
 
Powyższe zapisy nie zwalniają sprzedawcy z odpowiedzialności z tytułu niezgodności towaru z umową oraz rękojmi.
 
W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami gwarancji zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
 

 
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r., w przypadku zawierania umów na odległość, konsument może zwrócić towar bez podania przyczyny z wyjątkiem produktów wyszczególnionych w art. 10 ust. 3
W przypadku, gdy kupujący zdecyduje się na zwrot towaru, zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od dnia wydania produktu. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak, niż w terminie czternastu dni.
 
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie towaru w stanie nie zmienionym czyli nieużywanym, nie testowanym, nie wyjmowanym z opakowania na adres: METRUM Nowoursynowska 145F/66 02-776 Warszawa wraz z kopią dokumentu zakupu.
 
Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi.
 
Zwrot zapłaty następuje w ciągu 7 dni roboczych po otrzymaniu od kupującego podpisanej kopii faktury korygującej, która wystawiona i wysłana zastanie w ciągu 2 dni po otrzymaniu zwrotu.
 
Pełna treść ustawy dostępna jest tutaj http://isap.sejm.gov.pl/index.jsp
 
Możliwość zwrotu dotyczy tylko zakupów "Kup Teraz" i tylko dla osób prywatnych. Jeżeli zakupu dokonuje firma lub aukcja jest wygrana drogą licytacji (nawet przez osobę prywatną) ustawa o prawie zwrotu nie obowiązuje.

 


Strona wygenerowana 2016-12-11 01:34:21, 213