Jesteś tutaj › Profil użytkownika mimport › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-11-20, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Przypominamy: 

ZAKUP NA ALLEGRO JEST RÓWNOZNACZNY Z ZAWARCIEM UMOWY CYWILNO PRAWNEJ KUPNA-SPRZEDAŻY. Osobom, które nie potraktują naszej oferty poważnie wystawimy komentarze NEGATYWNE!


Jako regulamin aukcji uznaje się wszystkie zapisy znajdujące się na tej stronie. Wzięcie udziału w licytacji lub skorzystanie z oferty KUP TERAZ jest równoważne z akceptacją postanowień regulaminu.
Ze względu na internetowy charakter działalności preferujemy kontakt mailowy, więc najszybszą formą kontaktu jest wysłanie maila na adres:

m-importer@wp.pl

Mogą Państwo także zadzwonić. Telefony odbieramy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00. Nr kontaktowy:

536 295 058

Nie odpowiadamy na sms-y oraz wiadomości nagrywane na pocztę głosową.

Zmiany adresu uwzględniamy tylko na podstawie FORMULARZA ZAMÓWIENIA.

KOLOR i WZÓR zamawianego przedmiotu proszę podawać tylko w FORMULARZU ZAMÓWIENIA.

Dane do FAKTURY VAT należy umieścić w FORMULARZU ZAMÓWIENIA.

Informacje wyżej wymienione przesłane w innej formie mogą zostać ZIGNOROWANE!!


Proszę kontaktować się z nami tylko z maila zarejestrowanego w ustawieniach Państwa konta na allegro. Zawsze proszę podpisywać się nickiem z allegro, ponieważ po nim Państwa identyfikujemy. Bezwzględnie proszę pamiętać o zachowywaniu ciągłości korespondencji.

Na maile odpowiadamy na bieżąco, czas oczekiwania na odpowiedź to 24 godziny. Przypominamy, że pracujemy od poniedziałku do piątku. W soboty, niedziele i dni wolne od pracy na maile nie odpowiadamy. 

Za wszelkie opóźnienia przepraszamy. Jeśli nie otrzymają Państwo natychmiastowej odpowiedzi, prosimy o cierpliwość. Z pewnością nawiążemy kontakt.
ZAKUP

a) Zmiany adresu uwzględniamy tylko i wyłącznie na podstawie FORMULARZA ZAMÓWIENIA. Formularz zamówienia wypełniają Państwo bezpośrednio po kliknięciu Kup teraz. Jest on generowany automatycznie i zawsze każdy go wypełnia. Jeśli adres wysyłki nie zmienia się, nie muszą go Państwo podawać, ponieważ jest już zapisany w ustawieniach konta na allegro.

b) W cenniku dostaw umieszczonym na aukcji podano maksymalną liczbę sztuk w paczce. Jeśli maksymalna liczba sztuk w paczce wynosi 1, to każdą sztukę zamówionego przedmiotu wysyłamy ODDZIELNIE. Warunek ten nie podlega negocjacjom, ponieważ musimy stosować się do zasad umieszczonych na aukcji. 

c) Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT lub na aukcji udostępniliśmy możliwość wyboru KOLORU lub WZORU przedmiotu, informację o swoim wyborze proszę umieść w FORMULARZU ZAMÓWIENIA. Inna forma komunikatu będzie IGNOROWANA.

PŁATNOŚĆ

a) Dane do przelewu:


M- Import Sp. z o.o.

ul. Sielska 17 a

60-129 Poznań



MULTIBANK

32 1140 2017 0000 4302 1297 0283


W tytule przelewu proszę wpisać tylko swój nick z allegro (nazwę użytkownika) . Proszę zachować wszystkie znaki interpunkcyjne, jeśli takie w nicku występują.


Przesyłkę nadamy w ciągu 24 godzin, ale PO ZAKSIĘGOWANIU WPŁATY na naszym koncie. Przypominam, że pracujemy od poniedziałku do piątku, więc w weekendy zamówień nie realizujemy.


Wpłata na naszym koncie powinna znaleźć się najpóźniej po 7 dniach od złożenia zamówienia. W przypadku braku przelewu, wyślemy do Państwa przypomnienie o transakcji. Jeśli kontakt nie zostanie nawiązany lub nie zaksięgujemy wpłaty na naszym koncie, uruchomimy procedurę zwrotu prowizji.


W przypadku dokonania wpłaty i nieotrzymania przesyłki, proszę przesłać na maila skan dowodu wpłaty. Sprawdzimy Państwa wpłatę i skontaktujemy się w razie wątpliwości.



b) Przesyłki za pobraniem:


Informację o wyborze opcji za pobraniem proszę podać w FORMULARZU ZAMÓWIENIA. Poinformowanie nas w innej formie, może wydłużyć czas realizacji zamówienia.


Jeśli formularz zamówienia z wybraną opcją za pobraniem zostanie przekazany nam przez allegro do godziny 12:00, przesyłkę nadamy tego samego dnia. Zamówienia przesłane później będą realizowane w następnym dniu roboczym.


Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji aktualności zamówień za pobraniem, jeśli opcja ta zostanie wybrana przez Kupującego później niż w dniu złożenia zamówienia.


Jeśli opcję za pobraniem wybierze użytkownik niedoświadczony ( mający mniej niż 10 komentarzy pozytywnych), zamówienie będziemy potwierdzać drogą mailową lub telefoniczną. W przypadku braku odpowiedzi na naszego maila, zamówienie zostanie anulowane.


Osobom o ujemnej ocenie na allegro przesyłek za pobraniem nie wysyłamy.
a) Przesyłki wysyłamy w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty lub otrzymania maila z prośbą o wysyłkę za pobraniem. Każdy etap transakcji (przyjęcie zamówienia, zaksięgowanie wpłaty, wysyłka) potwierdzamy poprzez wysłanie maila do Kupującego. Proszę jednak pamiętać, że pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00. Jeśli otrzymają Państwo informację o zaksięgowaniu wpłaty po godzinie 12:00, przesyłkę wyślemy dopiero w następnym dniu pracy. 

Wpłaty dokonywane przez PayU są księgowane nawet do 3 dni roboczych!!! 

Przekazanie wpłaty nadanej w okienku pocztowym trwa nawet 7 dni roboczych.

b) Paczki wysyłamy Pocztą Polską lub firmą kurierską, zgodnie z wniesioną przez Kupującego opłatą, na podstawie cennika dostaw umieszczonego na aukcji. Proszę pamiętać, że zamówienia realizujemy tylko od poniedziałku do piątku (pięć dni w tygodniu).

c) Nie ponosimy odpowiedzialności za czas realizacji usług przewoźników. Proszę pamiętać, że przesyłka ekonomiczna jest tańszą opcją transportu. W przypadku wyboru opcji ekonomicznej Poczta Polska może taką przesyłkę dostarczać nawet 12 dni roboczych. Jeśli zależy Państwu na czasie, proponujemy opłacić przesyłkę priorytetową lub kurierską.

d) Przesyłki ekonomiczne (list zwykły oraz list zwykły priorytetowy) nie mają nr nadawczych, nie są rejestrowane ani ubezpieczone. W przypadku zaginięcia lub uszkodzenia takiej przesyłki tracą Państwo możliwość roszczenia jakichkolwiek praw do odszkodowania z tytułu niedostarczenia przesyłki lub dostarczenia jej w stanie uszkodzonym.

Zachęcamy do opłacenia przesyłki poleconej ekonomicznej lub poleconej priorytetowej.

e) Kupujący jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę w obecności pracownika poczty lub firmy kurierskiej, nawet jeśli przesyłka nie wygląda na uszkodzoną. Pracownik poczty lub firmy kurierskiej musi na żądanie Kupującego spisać protokół uszkodzenia, nie może odmówić Kupującemu. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane tylko i wyłącznie na podstawie protokołu uszkodzenia. W przypadku braku protokołu uszkodzenia reklamacja Kupującego nie zostanie uwzględniona.

f) Wysyłka kurierska oznacza usługę Poczty Polskiej. Poczta deklaruje, że 'Przesyłkę Biznesową' dostarczy nie później niż dzień nadania + max 2 dni (zazwyczaj jeden dzień).

g) Decydując się na zakup i wysyłkę udzielają nam Państwo pełnomocnictwa do jednorazowego reprezentowania Państwa w Urzędzie Pocztowym lub siedzibie firmy kurierskiej . Pełnomocnictwo dotyczy opłacenia przesyłki i nadania jej na wskazany w FORMULARZU ZAMÓWIENIA adres w Państwa imieniu.

h) Jeśli zostali Państwo poinformowani o wysyłce, ale paczka nie dotarła, prosimy o podjęcie następujących działań:

Przy wysyłce Pocztą Polską 1) sprawdzenie, czy nie posiadają państwo wystawionego przez pocztę awizo; 2) zatelefonowanie na najbliższą pocztę, z pytaniem, czy paczka nie jest awizowana. Jeżeli przesyłki nie ma, prosimy o 3) kontakt telefoniczny w celu podjęcia przez nas czynności wyjaśniających. Prześlemy na adres e-mail numer nadawczy przesyłki, z którym należy udać się do właściwego miejscowo urzędu pocztowego.

Przy wysyłce kurierem Siódemka: Numer nadawczy przesyłki otrzymują Państwo automatycznie po wysłaniu przesyłki drogą mailową. W razie skasowania / braku powyższej informacji, prosimy o kontakt mailowy z prośbą o podanie numeru nadawczego przesyłki. W razie braku odpowiedzi w ciągu 24h prosimy o kontakt telefoniczny. 2) Kontakt z firmą Siódemka pod numerem telefonu 22 777 77 77 celem umówienia odbioru paczki.

W razie nieodebrania przesyłki, koszty zwrotu i ponownej wysyłki ponosi Kupujący!

Jeżeli po sprawdzeniu przesyłki i podaniu numeru nadawczego na poczcie okazuje się, że przesyłka nie dotarła prosimy o poinformowanie nas o tym. Zgodnie z prawem pocztowym 15-ego dnia od daty nadania składamy reklamację w sprawie zaginięcia przesyłki. Ustawowy czas rozpatrzenia reklamacji przez Pocztę Polską to 30 dni. Po otrzymaniu potwierdzenia o zaginięciu przesyłki od Poczty zwracamy pieniądze za towar lub wysyłamy go ponownie. Przypominam, że reklamować można tylko przesyłki ubezpieczone i rejestrowane.
Kupujący jest zobowiązany do podania wszystkich danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Imię i nazwisko, dokładny adres do wysyłki, nr kontaktowy, adres mailowy, nick z allegro oraz w szczególnych przypadkach dane do przelewu.

Przekazane nam informacje umieszczamy w bazie danych naszej firmy. Zapewniamy, że są one gromadzone i przechowywane z zachowaniem wszelkich środków ostrożności. Dane nie są udostępniane osobom do tego nieupoważnionym, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz.883).

Przypominamy, że Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz zażądania zaprzestania ich wykorzystywania. Składając zamówienie świadomie i dobrowolnie zgadzają się Państwo na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych.

KOMENTARZE

Komentarz zawsze wystawiamy jako drudzy, tylko po zakończeniu transakcji. 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do wystawienia komentarza pozytywnego, prosimy skontaktować się z nami. Zależy nam na pozytywnej ocenie, więc z pewnością zaradzimy problemom i znajdziemy wyjście z kłopotliwej sytuacji.

DANE FIRMY

M- Import Sp. z o.o.
ul. Sielska 17 a
60-129 Poznań
a) Zgodnie Ustawą z dnia 2 marca 2000 r.o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Jednak fakt taki może mieć miejsce tylko wtedy, gdy produkt nie był używany nie został w żaden sposób zniszczony (dotyczy również opakowania). Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (paragon, faktura VAT), imię i nazwisko kupującego, nick z allegro, wypełniony czytelnie druk oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży oraz pełne dane do przelewu zwrotnego. 

b) Przelewy zwrotne dokonywane są przez księgową raz w tygodniu, po otrzymaniu od Kupującego kompletu dokumentów.

c) W przypadku chęci wymiany towaru lub jego zwrotu, prosimy najpierw o kontakt mailowy.

d) Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży do pobrania po kliknięciu w poniższy link: WZÓR
Ze względu na wysyłkowy charakter firmy 

ODBIÓR OSOBISTY NIE JEST MOŻLIWY. 

Zamówienia realizujemy tylko za pośrednictwem 

Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
Do każdej przesyłki dołączamy dowód zakupu, domyślnie jest to paragon. Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT, proszę umieścić taką informację oraz pełne dane (nazwę i adres firmy oraz nr NIP) w FORMULARZU ZAMÓWIENIA. Przekazanie danych w innej formie może zostać zignorowane. Cena podana na aukcji to cena brutto.

Jeśli informacja o fakturze VAT lub pełne dane otrzymamy już po wydrukowaniu paragonu i nadaniu przesyłki, istnieje możliwość wystawienia FV do paragonu. W takim wypadku należy dostarczyć paragon pod wskazany przez nas w oddzielnym mailu adres. Wszelkie koszty z tytułu dostarczenia nam paragonu ponosi Kupujący. Fv do paragonu możemy wystawić, jeśli miesiąc księgowy nie został zamknięty (np. do paragonu wystawionego w marcu fv możemy wystawić tylko w marcu). Pod uwagę bierzemy datę faktycznego dostarczenia paragonu a nie datę stempla pocztowego na kopercie. W przypadku FV wystawianych do paragonu, dokument zakupu wysyłamy w formie elektronicznej do samodzielnego wydruku. 
1. GWARANCJA

a) Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są gwarancją, a znakomita większość z nich gwarancją producenta. Jeżeli do produktu nie dołączono osobnej karty gwarancyjnej, gwarancja udzielana jest przez naszą firmę na podstawie oryginalnego dokumentu sprzedaży (paragon, faktura). W przypadku awarii takiego towaru prosimy o kontakt w celu przekazania wskazówek dotyczących realizacji reklamacji. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Kupujący. Sprzedający udziela gwarancji na okres 12- 24-miesięcy (w przypadku braku gwarancji producenta).

b) Powyższy punkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających z niezgodności towaru z umową zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

WZÓR PROTOKÓŁ REKLAMACJI

2. NIEZGODNOŚĆ Z UMOWĄ

a) Ponieważ pragniemy uniknąć nieporozumień i chcemy, aby zakupów na naszych aukcjach dokonywali Państwo świadomie, umieszczamy w tym miejscu podstawowe przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz informacje o zmianie Kodeksu Cywilnego.

Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania.

Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.

Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie doprowadzenia towaru konsumpcyjnego, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.

Jeżeli kupujący, z powodu niezgodności towaru z umową, nie może żądać naprawy ani wymiany albo, jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub, gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.

Kupujący traci uprawnienia przewidziane w poprzednim akapicie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.


b) Jeżeli po otrzymaniu towaru wykryją Państwo ewentualną niezgodność przedmiotu z opisem aukcji prosimy o kontakt mailowy lub listowne poinformowanie nas o tym fakcie. Do wysyłanego sprzętu proszę dołączyć imię i nazwisko osoby składającej zamówienie, nick z allegro, czytelnie wypełniony formularz reklamacyjny, oryginał dowodu zakupu.

c) Adres do wysyłki podamy w mailu po wyczerpaniu innych możliwości porozumienia.

d) NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM!!!

3. REKLAMACJA USTERKI

a) W przypadku stwierdzenia usterki Kupujący jest zobowiązany poinformować nas o tym listownie. Do wysyłanego przedmiotu należy bezwarunkowo dołączyć czytelnie wypełniony formularz reklamacyjny (link do pobrania znajduje się w mailu wysyłanym zainteresowanym), dane osobowe osoby składającej zamówienie, nick z allegro, pełne dane do przelewu zwrotnego. Adres serwisu zostanie podany w mailu po wyczerpaniu innych możliwości porozumienia.

b) Kupujący wysyła przedmiot na własny koszt przesyłką rejestrowaną Pocztą Polską (koszt 3,75 zł). Jeśli przesłany przedmiot faktycznie okaże się uszkodzony i reklamacja zostanie uwzględniona, zwrócimy Kupującemu pieniądze za wysyłkę do nas. Rekompensata zostanie wypłacona tylko wówczas, gdy Kupujący dostarczy oryginalny dowód nadania przesyłki zawierający koszt przesyłki. Nadawcą musi być Kupujący a adresatem firma M-Import. Ponadto Kupujący zobowiązany jest przesłać listem bądź mailem pismo z prośbą zwrot kosztów przesyłki. W piśmie należy uargumentować dlaczego Kupujący żąda zwrotu pieniędzy oraz podać pełne dane do przelewu. Koszt przesyłki musi być zgodny z cennikiem Poczty Polskiej i odpowiadać wadze oraz rozmiarom przesłanych przedmiotów.

c) Serwis ma 14 dni pracujących od daty otrzymania przesyłki na działania serwisowe. Termin ten może ulec wydłużeniu (jednak nie dłużej niż o 30 dni) w ekstremalnych warunkach (okres wzmożonej aktywności Kupujących, okres przedświąteczny) lub w przypadku konieczności odesłania przedmiotu do producenta. O decyzjach serwisu zawsze informujemy Kupujących drogą mailową.

d) Jeśli przesłany do serwisu przedmiot okaże się sprawny, Kupujący ma obowiązek odebrać przedmiot najpóźniej po 14 dniach od daty poinformowania o tym fakcie przez serwis. W takim wypadku to Kupujący ponosi koszt ponownej wysyłki (przesyłka zostanie nadana po zaksięgowaniu kwoty pokrywającej koszt transportu zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej ). 

e) NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM!!!
a) Jeśli nie odbiorą Państwo przesyłki z poczty (nie uwzględniamy tłumaczenia, że nie było awizo w skrzynce) lub odmówią jej przyjęcia, zobowiązują się Państwo do pokrycia kosztów przesyłki w obie strony (tzn. koszt powrotu przesyłki do nadawcy i ponownej wysyłki do Kupującego).

b) Przesyłkę nadamy ponownie tylko i wyłącznie po zaksięgowaniu na naszym koncie kwoty pokrywającej koszt powrotu przesyłki i ponownego nadania paczki. 

c) W przypadku powrotu przesyłki do nas, nie można odstąpić od umowy kupna-sprzedaży.
Firma M-Importer Sp. z o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nadane przesyłki od chwili wydania ich przewoźnikowi. ( KC Art. 544. § 1 i 2 , Art. 546. § 1 i 2 , Art. 548. § 1 i 2 ) . Firma M-Importer Sp. z o.o. dołoży wszystkich starań, aby sprawy problematycznych wysyłek dogłębnie wyjaśnić.

Strona wygenerowana 2016-12-07 13:38:19, 213