Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-08-01, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 1 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 1
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

 

Witam na stronie sprzedaży firmy MICOM

 

Mam na imię Michał.

 

Towar wysyłam max do 48 godzin od wpłynięcia pieniędzy na moje konto lub po otrzymaniu e-maila potwierdzającego wysyłkę'za pobraniem'.

 

Wysyłki odbywają się codziennie od poniedziałku do piątku w wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy.


 Koszt przesyłki znajduje się zawsze na stronie przedmiotu.

 

PRZY ZAKUPACH NA KILKU AUKCJACH PŁACISZ 1 KOSZT PRZESYŁKI

 

PRZY WPŁACIE NA KONTO:



- list polecony ekonomiczny - 8 zł

- list polecony priorytet - 10 zł

- paczka ekonomiczna - 12 zł

- paczka priorytetowa - 14 zł

- kurier - 16 zł

 

 

OPŁATA PRZY ODBIORZE - POBRANIE:


- poczta paczka ekonomicza - 18 zł

- kurier - 17 zł




Na zakupiony towar mogę wystawić Fakturę zw jak wczesniejszy rachunek ,

gdyż nie jestem płatnikiem vat.

 
Po zakończeniu aukcji proszę przesłać maila w celu potwierdzenia zakupu
 lub wypełnić formularz.

 


Jeśli nie dostanę przelewu do 14 dni wysyłam przypomnienie a po kolejnych 7dniach zgłaszam się o zwrot prowizji
 

 

 


REKLAMACJE I ZWROTY

 przyjmowane są po wcześniejszym zgłoszeniu e-mailem lub telefonicznie.

Towar nie odpowiada twoim oczekiwaniom
 - możesz zwrócić towar bez podania przyczyny. Masz 10 dni kalendarzowych na pisemne odstąpienie od umowy (np. poprzez e-mail). Podaj w nim: dane produktu, który chcesz zwrócić, swoje dane oraz termin otrzymania przez Ciebie towaru.

Na odesłanie produktu masz 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy.
Wypłacimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.

Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Nabywca.


Jeśli towar, który otrzymałeś okazał się wadliwy należy odesłać go do 14 dni od daty zgłoszenia. Do towaru należy dołączyć pismo opisujące wadę wysłanego przedmiotu, podać swoje dane adresowe, login oraz datę zakupu.

W takiej sytuacji koszt wysyłki reklamacyjnej zostaje zwrócony.


 


Zawsze po wysłaniu towaru zostaniesz o tym powiadomiony e-mailem.
Jeśli przesyłka nie trafi do kupującego z winy Poczty, dopiero po 2 tygodniach od dnia wysyłki mogę złożyć reklamację na Poczcie - wtedy wysyłam towar ponownie lub zwracam koszty zakupu i poniesionej przesyłki .


Strona wygenerowana 2016-12-05 18:01:46, 213