(Rejestracja: 2011-06-30, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Sklep Internetowy MEMS - Markowo, Elegancko, Modnie i Stylowo teraz również na Allegro!!

 

Regulamin:

I. Realizacja zamówienia:

1. Po dokonaniu zakupu proszę potwierdzić drogą mailową zawarcie transakcji podając swój login, sposób zapłaty, formę dostawy oraz dokładny adres pod który ma zostać wysłana przesyłka lub wybrać formularz proponowany przez serwis Świstak. W przeciwnym wypadku przesyłka zostanie wysłana na adres podany w danych do wysyłki w Świstaku. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wynikłe z niepodania właściwego adresu konsekwencje. Koszty odebrania przez Sklep zwrotu i ponownej wysyłki w takim przypadku ponosi Kupujący.

2. Wszystkie przesyłki będą wysłane przez Pocztę Polską.
Ceny przesyłek sa podawane na poszczególnych aukcjach.

3. Przy zakupie większej ilości towaru proszę o kontakt mailowy w sprawie ceny wysyłki. Cena wysyłki będzie ustalana indywidualnie dla każdego zamówienia powyżej 1 sztuki.

4. Termin dostarczenia przesyłki to 2-4 dni (przesyłka ekonomiczna) natomiast przesyłka priorytetowa powinna zostać dostarczona w ciagu 1-3 dni. Czas dostawy zależny jest od Poczty Polskiej. Niestety nie mamy wpływu na to i nie możemy odpowiadać za opóźnienia w dostarczniu przesyłki.

5. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są wysyłane w ciągu następnych 2 dni roboczych lub po pojawieniu się przedpłaty na koncie.

6. Na wpłatę czekamy do 10 dni roboczych. W przypadku niedotrzymania tego terminu zwracamy się o zwrot prowizji i zastrzegamy sobie możliość wystawienia komentarza negatywnego.

7. Do każdego zamówienia wystawiany jest rachunek.

8. Wszystkie ceny są cenami brutto wyrażonymi w PLN.

9. Przesyłki są realizowane wyłącznie na terytorium Polski.


II. Zwroty

1. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony, posiada oryginalne metki i/lub oznaczenia oraz zostanie zwrócony w oryginalnym opakowaniu, w jakim został dostarczony.

2. O fakcie zwrotu należy wcześniej poinformować Sklep drogą e-mailową.

3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania zwrotu. Zwrot pieniędzy jest realizowany przelewem bankowym na konto bankowe wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu lub dokumencie zwrotu. Koszt odesłania towaru jest ponoszony przez Klienta i nie podlega zwrotowi.

4. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych "za pobraniem".

5. Przesyłka zwrotna musi zawierać formularz zwrotu. Wszystkie formularze Sprzedawca udostępnia po kontakcie mailowym.

6. Niedopuszczalne jest zaklejanie oryginalnych opakowań w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia.

7. Towar uszkodzony lub noszący ślady użytkowania zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.

 

III. Wymiany:

1. Każdy zakupiony w Sklepie produkt można w ciągu 10 dni od jego wydania wymienić na inny produkt pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony, posiada oryginalne metki i/ lub oznaczenia oraz zostanie zwrócony w oryginalnym opakowaniu w jakim został dostarczony.

2. Każdy wymieniany produkt należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu oraz wypełnionym dokumentem zwrotu - wymiany. Dokument zwrotu/wymiany udostępniany jest przez Sprzedającego po uprzednim kontakcie Kupującego.

3. Ostateczne określenie czy produkt na wymianę jest dostępny następuje w momencie przyjęcia zwracanego towaru przez Sklep.

4. W przypadku, gdy Sklep nie posiada produktu na wymianę, Klient otrzyma zwrot pieniędzy.


5. Wszystkie koszty związane z transportem wymienianego produktu są ponoszone przez Klienta i nie podlegają zwrotowi.

6. Niedopuszczalne jest zaklejanie oryginalnych opakowań w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia.

7. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych ?za pobraniem?.


Strona wygenerowana 2016-12-06 09:13:30, 213