Konto firmowe
(Rejestracja: 2014-12-01, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

 

 

 

 

   

Szanowni Państwo,


Zajmujemy się pośrednictwem w zakupach internetowych oraz sprzedażą produktów o najwyższej jakości. Dzięki naszej pracy, wielu Klientów może pochwalić się udanymi i tanimi zakupami przez internet. Daliśmy się poznać, jako wiarygodny partner do współpracy. Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłane do Państwa produkty cechowała najwyższa jakość przy zachowaniu atrakcyjnej ceny. Dzięki systematycznemu doskonaleniu, możemy już dziś zaoferować dogodny i oszczędny system zakupów oparty na modelu logistycznym dropshipping, gdzie zakupiony towar trafia bezpośrednio w ręce zadowolonego Klienta!
 
W związku z profesjonalną obsługą każdego Klienta, prezentujemy poniższy regulamin. Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z nim. Wszelkie wątpliwości, pytania, prosimy kierować pod:

 

adres e-mail:

mdzinvest@onet.pl

 

Telefon - UWAGA! - Z powodu obsługi bardzo dużej ilości zamówień, preferujemy kontakt e-mailowy. Na każdy email staramy się odpowiedzieć jak najszybciej (tj. 24 h robocze). Kontakt telefoniczny może być utrudniony. Prosimy mieć to na uwadze!

 

Konto bankowe:

BANK: mBank

NUMER: 29 1140 2004 0000 3502 0086 9039

 

Adres:

MDZ-Invest Magdalena Nawrocka

ul. Stoigniewa 25/4

30-572 Kraków

____________________________________________________________________________________________

 


Regulamin zakupów:


1. Firma MDZ-Invest jest niezależnym pośrednikiem w realizacji zamówienia pomiędzy Producentem/Sprzedawcą zagranicznymn a Kupującym na naszych aukcjach. W rozumienia prawa Klient jest Importerem MDZ-Invest jest Pośrednikiem. Umowa sprzedaży zostaje zawarta bezpośrednio między Producentem/Sprzedawcą a klientem.


2. Czas realizacji zamówienia wynosi do 8-60 dni roboczych od momentu złożenia kompletnego zamówienia. Opóźnienie w realizacji zamówienia nie jest powodem do jego odstąpienia.


3. Klient o wysyłce towaru zostanie poinformowany e-mailowo wraz z numerem nadania paczki.


4. Zamówiony towar dostarcza międzynarodowa poczta lotnicza EMS. Kupujący pokrywa koszty transportu, zgodnie z treścią aukcji. Towar doręczany jest od poniedziałku do piątku. Za opóźnienia w doręczeniu firma nie ponosi odpowiedzialności. Czas doręczenia nie jest uwzględniany jako czas realizacji zamówienia w rozumieniu pkt 2. W drastycznych Przypadkach Dostawa może się wydłużyć z winy Przewoznika. Firma MDZ-Invest nie ponosi za to odpowiedzialności. MDZ-Invest świadczy usługi tylko i wyłącznie dla osób prywatnych.


5. Zamówiony towar wysyłany jest na adres Kupującego. Kupujący może podać inny adres doręczenia.


6. Kupujący nie może odebrać towaru osobiście.

 

7. Kupujący zobowiązany jest sprawdzić otrzymaną przesyłkę w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie podstawą reklamacji jest sporządzony z kurierem protokół szkody.

 

8. Kiedy Kupujący otrzyma przedmiot może odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 10 dni informując o tym Sprzedającego. Potem ma 14 dni na odesłanie przedmiotu. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od daty doręczenia towaru. W celu anulowania transakcji, przesyłka musi zostać odesłana bezpośrednio do Producenta. Jeżeli chcesz skorzystać z prawa do zwrotu poinformuj nas o tym przed upływem 10 dni od otrzymania przesyłki, wskażemy Ci adres do zwrotu towaru. Administrator witryny zwróci pieniądze na rachunek bankowy Kupującego. Warunkiem odstąpienia jest zwrot towaru nie noszącego żadnych znamion użytkowania, w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletną zawartością. Zwrot pieniędzy, przy zwrocie przelewem, nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od daty doręczenia zwracanego towaru Producentowi/Sprzedawcy. Odstępując od umowy sprzedaży koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

 

 

 

9. Kupujący - jako importer - akceptuje że towar jest wysyłany do niego bezpośrednio od Producenta/Sprzedawcy w Hong Kongu lub innym mieście Chin i niektóre przesyłki mogą zostać objęte procedurą celną. W przypadku objęcia towaru procedurą celną klient pokrywa opłaty celne (w tym podatek VAT). (sporadycznie dotyczy to ok. 1% przypadków, ale się zdarza).

 

10. Kupujący ma prawo do reklamowania uszkodzonego towaru oraz naprawy lub wymiany na nowy. Odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy przysługuje jedynie do 10 dni od daty otrzymania towaru.  Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi Kupujący. Poniesione przez kupującego ewentualne opłaty celne nie podlegają zwrotowi.

 

11. Ceny wysyłki towaru na aukcjach dotyczą jednej sztuki towaru, w przypadku wylicytowania większej ilości do każdej sztuki nalezy doliczyć koszt wysyłki

 

12. Zakup na aukcji i zapłata za towar oznacza akceptacje regulaminu.

 

13. Kupujący na aukcji automatycznie udziela pełnomocnictwa firmie MDZ-Invest pełnomocnictwa do zakupu w imieniu Kupującego oraz opłacenia w jego imieniu ceny i kosztów przesyłki towaru, opisanego na stronie przedmiotu. Kupujący zezwala także firmie MDZ-Invest na przekazywanie Sprzedawcy towaru w jego imieniu otrzymywanych od Kupującego środków pieniężnych, jak również na odbieranie w jego imieniu ewentualnych zwrotów środków pieniężnych od Sprzedawcy. Pełnomocnictwo to jest udzielane w momencie skorzystania przez Kupującego z opcji "Kup Teraz" na stronie przedmiotu, zgodnie z regulaminem Allegro.pl.

 

14. Skorzystanie przez Użytkownika Allegro.pl z opcji ?Kup Teraz?, poprzez kliknięcie ?Kup Teraz? na danej Stronie przedmiotu, a następnie potwierdzenie przez niego skorzystania z tej opcji poprzez kliknięcie ?Kup Teraz? na automatycznie wygenerowanej stronie, oznacza akceptację Klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych (Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002, Nr 101, poz. 926, ze zm.).

 

15. Kupujący może także zgłosić nieotrzymanie przesyłki, celem złożenia reklamacji u przewoźnika, jednak nie wcześniej niż po 60 dniach roboczych.

 

16. W przypadku podania przez Kupującego nieprawidłowego lub błędnego adresu do wysyłki, nie odebrania towaru od kuriera/listonosza lub nie odebrania przesyłki w urzędzie pocztowym i przesyłka zostaniezwrócona do nadawcy, to kupujący jest zobowiązany do pokrycia powtórnego kosztu przesyłki lub otrzymuje zwrot kosztów zakupu minus koszty wysyłki. W przypadku nieodebrania przez Kupującego przesyłki w wymaganym przez kuriera lub Pocztę Polską terminie i jej zwrotu do nadawcy, towar zostanie ponownie wysłany dopiero po otrzymaniu wpłaty tytułem kosztów wysyłki.

 

17. Wszystkie zamawiane towary są fabrycznie nowe oraz objęte 12 miesięczną gwarancją producenta. Wyjątek stanowią akcesoria: bateria, akumulatorki, kabel USB, ładowarka, etui i inne dodatki dla których gwarancja wynosi do 3 miesięcy. Nie wystawiamy pisemnej gwarancji. Gwarancja obowiązuje od dnia zakupu na allegro. Kupujący ma prawo do reklamowania uszkodzonego towaru, naprawy lub wymiany na nowy w ramach gwarancji w przeciągu 12 miesięcy od otrzymania towaru, po odesłaniu kompletnej przesyłki do Producenta na własny koszt, po zgłoszeniu pośrednikowi (właściciel konta allegro) który poinformuje o adresie do zwrotu. Gwarancji nie podlegaja uszkodzenia mechaniczne i uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania.

 

18. Pamiętaj przed wystawieniem komentarza negatywnego/neutralnego skontaktuj się z nami. Dołożymy wszelkich starań aby rozwiązać problem.

 

19. Pamiętaj aby wystawiając komentarz oceniać wykonaną przez nas Usługę, nie zaś towar.

 

20. Jeżeli kupujący nie przekazał wymaganych przez Urząd Celny danych - w przypadku objęcia towaru procedurą celną i przesyłka wróciła do nadawcy, to kupujący jest zobowiązany do pokrycia powtórnego kosztu przesyłki lub otrzymuje zwrot kosztów zakupu minus koszty wysyłki. W przypadku nieodebrania przez Kupującego przesyłki w wymaganym przez kuriera lub Pocztę Polską terminie i jej zwrotu do nadawcy, towar zostanie ponownie wysłany dopiero po otrzymaniu wpłaty tytułem kosztów wysyłki.

 

21. Zakres oferowanych przez nas na aukcjach usług obejmuje:

 -Złożenie zamówienia na opisany na danej aukcji towar w imieniu kupującego

 -Przekazanie płatności za towar i transport w imieniu kupującego

 -Zlecenie wysyłki towaru na adres wskazany przez kupującego

 -Monitorowanie przesyłki dla kupującego

 -Udzielenie pomocy w procedurze reklamacyjnej

 

22. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Kupujący na naszych aukcjach akceptują, iż paragon/faktura (Invoice) za zakupione towary zostaną wysłane jedynie na jego żądanie tylko w formie elektronicznej.

 

 

 


NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

 

1) Wpłaciłem pieniądze, kiedy mogę spodziewać się przesyłki?
Jeżeli dokonałeś już przelewu, pamiętaj, że średni czas realizacji zamówienia to 2-3 tygodnie (maksymalny to 60 dni roboczych).


2) Dlaczego przesyłka jescze nie dotarła?
Przedmiot zamówienia wysyłany jest od jednego z naszych zagranicznych dystrybutorów.
Jest to przesyłka międzynarodowa ekonomiczna. Transfer międzynarodowy czasem trwa 1-2 tygodnie. Przesyłka musi przejść przez kontrolę celną oraz odprawę,  dlatego prosimy Cię o wyrozumiałość i cierpliwość.
DODATKOWO PRZYPOMINAMY, ŻE ZGODNIE Z PUNKTEM 9. REGULAMINU: W przypadku wystąpienia dodatkowych opłat celnych i podatku VAT, obowiązek ich uiszczenia spoczywa na Kupującym.


3) Mojej przesyłki nie widać na stronie śledzącej, co się dzieje?
Przede wszystkim upewnij się, że nie pomyliłeś się przy wklejaniu lub przepisywaniu numeru śledzącego. Czasem przesyłkę można śledzić dopiero kilka dni po wysłaniu. Czasem niestety zdarza się, że przesyłki nie zostaną poprawnie zeskanowane przy pierwszej aktualizacji numeru, ale nie martw się, na pewno można je śledzić. NIektóre przesyłki wysyłane pocztą Szwajcarską są widoczne jako fizyczna paczka dopiero po 1-2 tygodniach. Wynika to z faktu, iżjako pojedyncza przesyłka są rejestrowane w systemie trackingowym dopiero po dotarciu do Szwajcarii.

 

4) Numer działa, ale komunikat jest cały czas ten sam, co jest z paczką?
Pamiętaj, że transfer międzybnarodowy trwa czasem 1-2 tygodnie przez co może się wydawać, że paczka leży w miejscu. Zmiana w systemie trackingowym następuje dopiero po dotarciu do kraju docelowego i wtedy przesyłkę można śledzić również na stronie trackingowej Poczty Polskiej. Nie martw się, została nadana na wskazany adres i dotrze w podanym na aukcji czasie.

 

5) Jak mam się z wami kontaktować?
Z racji obsługi bardzo dużej ilości zamówień, preferujemy wyłącznie kontakt e-mailowy. Na każdy email staramy się odpowiedzieć jak najszybciej (tj. do 24 h roboczych). Prosimy o cierpliwość. Odpowiadamy na każdy e-mail i każda sprawaa zostanie przez nas załatwiona!
Koniecznie pamiętaj o podaniu swojego dokładnego nicku z tytule przelewu.

 

6) Nie jestem zadowolony z waszej usługi. Co dalej?
Pamiętaj, aby kontaktować się z nami w razie jakichkolwiek wątpliwości. Wystawienie negatywnego komentarza nie daje nam szansy na rozwiązanie problemu, a jest to naszym priorytetem.

 

7) Czy wystawiacie faktury vat?
NIE! Nasze aukcje kierowane są do osób prywatnych!! Wystawiamy rachunek/Invoice (w imieniu Zagranicznego sprzedającego/Dostawcy).

 

8) Czy udzielacie gwarancji?
Na towar udzielana jest roczna gwarancja producenta. Po więcej szczegółów prosimy o zapoznanie się z punktem "Gwarancja i Reklamacje"

 

9) Jaki jest łączny koszt wysyłki przy zakupie kilku przedmiotów?
W przypadku zamówienia kilku sztuk należy uiścić koszt wysyłki za każdą z osobna (o ile tak zostało podane w aukcji). Wynika to z cenników wysyłkowych dystrybutorów i niestety nie mamy możliwości ich zmiany.

 



Strona wygenerowana 2016-12-11 01:26:59, 213