Jesteś tutaj › Profil użytkownika maxel17 › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-08-08, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

Firma MAXEL istnieje już od 2000roku. Profilem działalności jest przede wszystkim sprzedaż hurtowa oraz bezpośredni import narzędzi. Aby wyjść na przeciw potrzebom Klientów rozpoczęliśmy sprzedaż internetową co stanowi tylko część naszej oferty handlowej.

Na aukcjach można znaleźć mnóstwo podobnych wręcz identycznych narzędzi...więc dlaczego my?

Ponieważ:
  • tylko u nas wszystkie wysyłane do Państwa narzędzia są dokładnie sprawdzane i zabezpieczane na wymogi transportu (listy, paczki, palety zbiorcze)
  • tylko u nas mają Państwo 12 miesięczną gwarancję na sprzedawane przez nas narzędzia
  • tylko u nas kontakt z nami mają Państwo przez 12 godzin dziennie!
  • tylko u nas serwis posprzedażowy
  • fachowe doradztwo i wsparcie techniczne
  • szybką wysyłkę - dowiedz się więcej o dostawie w 24h dzwoniąc do nas
  • u nas masz pewność że wysyłany towar jest w 100% nowy, oryginalnie zapakowany i pochodzi z pierwszej ręki!

Zapraszamy do współpracy hurtownie i sklepy!

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i życzymy udanych zakupów!



Dane do korespondencji:
?MAXEL?
Elżbieta Masłowska
Ul. Giełdowa 7
15-694 Białystok - Fasty

Identyfikacja Podatkowa:
NIP: 542-119-80-83
REGON: 050652070

Dane do przelewów:

?MAXEL17? Elżbieta Masłowska
Kredyt Bank: 55 1500 1083 1210 8008 0244 0000


KONTAKT


Dział obsługi:
tel. kom.  608 258 547  (8:00 - 18:00)

37705363
maxel17@op.pl

 

MAXEL17
ul. Giełdowa 7
15-694 Białystok - Fasty


Tu nas znajdziesz:


REGULAMIN

ZAKUP:
  • zakup na naszej aukcji oznacza akceptacje niniejszego regulaminu
  • zakupy można dokonywać przez 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00 oraz w sobotę, niedzielę i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia pracy
  • w przypadku większych zamówień firma MAXEL zastrzega sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach
  • zamówienia na towary oferowane w serwisie internetowym na koncie maxel17 przyjmowane są z wykorzystaniem możliwości serwisu Świstak i udostępnionych rozwiązań medialnych.
  • po dokonaniu zakupu Kupujący zobowiązany jest przekazać Sprzedającemu informacje o sposobie płatności, adresie dostawy, danych do faktury VAT itp. w formularzu opcji dostawy
  • w przypadku podania błędnych informacji przez Kupującego, lub opóźnieniu w ich podaniu Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie
  • osoby bez pełnej aktywacji konta oraz z minimum 10 pozytywnymi komentarzami nie mają możliwości wyboru płatności przy odbiorze
  • po zakończeniu transakcji oczekujemy na komentarz ? kupujący wystawia go w pierwszej kolejności
PŁATNOŚĆ:
Na naszych aukcjach Klienci mogą skorzystać z trzech opcji płatności (dostępność poszczególnych opcji przedstawiona jest w opisie każdej aukcji):
  • wpłata z góry na konto bankowe za towar i przesyłkę (przedpłata) - dokonując przelewu należy podać w tytule swój login oraz nr aukcji
  • płatność przy odbiorze za towar oraz przesyłkę (pobranie)
Odbiór osobisty możliwy w godzinach pracy 8:00 -16:00 w siedzibie firmy przy ul. Giełdowa 7 w Fastach lub po uprzednim kontakcie z nami.

WYSYŁKA:
  • Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej
  • wszystkie koszty wysyłki pokrywa Kupujący
  • nieodebranie przez Kupującego (adresata) przesyłki w terminie lub podanie nieprawidłowego (niepełnego) adresu dostawy łączy się ze zwrotem paczki do nadawcy (maxel17). Koszty zwrotu i ewentualnej ponownej przesyłki pokrywa Kupujący - koszty ponownej przesyłki są zgodne z aukcjami, na których Klient dokonał zakupu.
Realizacja wysyłek za pośrednictwem firmy kurierskiej:
  • wpłata na konto: po zaksięgowaniu wpłaty jeszcze w tym samym dniu lub w dniu następnym
  • za pobraniem: w tym samym dniu jeśli Klient dokonał zakupu do godziny 12:00 lub w dniu następnym
Odbiór osobisty: w godzinach pracy od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy przy ul. Giełdowa 7 w Fastach lub po uprzednim kontakcie telefonicznym .

WYMIANA / ZWROT TOWARU:
  • zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów z dn. 2 marca 2000r. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1
  • zwracany towar musi posiadać oryginalne opakowanie, nie może nosić śladów użycia i nabywca musi posiadać oryginał dowodu zakupu, który otrzymuje wraz z zakupionym towarem. Towar należy odesłać na adres Sprzedającego.
  • w ciągu 10 dni od otrzymania towaru, mogą Państwo dokonać wymiany na inny towar znajdujący się na naszych aukcjach. Wymianę towaru należy wcześniej uzgodnić telefonicznie bądź e-mailowo.
  • towar wysłany do nas w celu wymiany nie może nosić śladów użycia, musi posiadać oryginalne opakowanie oraz dowód zakupu, który Kupujący otrzymał wraz z zamówionym towarem.
  • czas realizacji wymiany towaru do 3 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki, w przypadku braku towaru na magazynie zwracamy pieniądze*.
* UWAGA! Pieniądze zwracane są w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (link do dokumentu poniżej).
Zwrot pieniędzy za zwracany towar nie obejmuje kosztów przesyłki.
Kliknij aby pobrać ---->


Wszystkie koszty związane z transportem pokrywa Kupujący.
Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz paczek wysłanych na nasz koszt.
REKLAMACJE:
  • reklamowany produkt przed odesłaniem powinien zostać uprzednio oczyszczony. Serwis może odmówić przyjęcia do naprawy wyrobu nieoczyszczonego lub wyczyścić go na koszt zgłaszającego reklamację,
  • czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru,
  • koszty dostarczenia reklamowanego produktu do Sprzedawcy ponosi Kupujący, chyba że indywidualne warunki gwarancji mówią inaczej - opcjonalnie gwarancja ?DOOR TO DOOR?.
GWARANCJA:
  • 12 miesiący na wszystkie narzędzia firmy SILVER (z uwzględnieniem warunków specjalnych zawartych w instrukcji obsługi lub karcie gwarancyjnej),
  • pozostałe narzędzia na naszych aukcjach objęte są gwarancją producenta i jest ona opisana na poszczególnych aukcjach lub w instrukcji obsługi,
Gwarancją nie są objęte towary:
  • które były użytkowane niewłaściwie lub niezgodnie z ich przeznaczeniem
  • których zużycie wskazuje na ich używanie niezgodnie z załączoną instrukcją
  • które nie posiadają dowodu zakupu (paragon, faktura)
  • które zostały uszkodzone w trakcie montażu, lub noszą ślady nieautoryzowanych napraw czy przeróbek
  • a także uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania ze strony klienta
  • których uszkodzenia powstały w wyniku nieprawidłowego przechowywania lub eksploatacji
  • których uszkodzenia i problemy powstały w wyniku zabrudzenia sprzętu, dostania się do produktu ciał obcych np. kurzu, pyłu, niepożądanych elementów itp.
Utrata gwarancji może nastąpić w przypadku naruszenia plomby, numeru seryjnego, próby dokonania naprawy i przeróbek bez zgody producenta.

Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Użytkownika do domagania się od firmy MAXEL zwrotu korzyści utraconych w związku z nieprawidłowym działaniem urządzenia zakupionego w MAXEL. Firma MAXEL nie bierze odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z użytkowania lub niemożności użytkowania urządzenia, w tym za szkody wynikłe z jego wad.

Zastrzegamy sobie, że nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe z winy firmy Kurierskiej. Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie ewentualnego uszkodzenia towaru lub niezgodności zawartości paczki z zamówieniem należy spisać protokół szkody w dniu odbioru paczki. W innym przypadku reklamacja nie będzie przez nas uwzględniona

 


Strona wygenerowana 2016-12-03 01:55:00, 213