Jesteś tutaj › Profil użytkownika luxtoys › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-10-21, Logowanie: Ponad pół roku temu)
Dane firmy



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji







 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
 
 
 

Wybór Dostawy: POCZTA POLSKA - jest to najszybsza metoda wysyłki w Naszej Firmie !!!

Zamówienia złożone oraz opłacone (włącznie z zaksięgowaniem wpłaty) do godz.16:00 , są wysyłane do godz. 20:00 danego dnia, bardzo sporadycznie do godz. 8:30 następnego dnia roboczego .

Jednakże w wyjątkowych okolicznościach firma Luxtoys zastrzega sobie prawo do nadania przesyłki do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.

powiadomienia sms o statusie zamówienia na każdym etapie


Przykład 1 : - zamówienie do godz. 16:00

Klient złożył i opłacił zamówienie dnia 3 listopada do godz. 16:00 --> w przypadku natychmiastowego zaksięgowania płatności (przez system ?payU? lub przelewu z mBanku na rachunek firmy Luxtoys) przesyłka zostanie nadana do godz: 20:00 tego samego dnia lub bardzo sporadycznie do godz. 8:30 (rano) dnia następnego (o ile dzień 3 lub 4 listopada nie wypada w sobotę, niedzielę lub święto).

W przypadku przelewów z innych rachunków niż mBank przesyłka najczęściej zostaje nadana do godz. 20:00 (w dniu zaksięgowania płatności).

Przykład 2 : - zamówienie po godz. 16:00

Klient złożył i opłacił zamówienie dnia 3 listopada po  godz. 16:00 --> w przypadku natychmiastowego zaksięgowania płatności (przez system ?payU? lub przelewu z mBanku na rachunek firmy Luxtoys) przesyłka zostanie nadana do godz: 20:00 dnia 4 listopada lub bardzo sporadycznie do godz. 8:30 (rano) dnia 5 listopada  (o ile dzień 4 lub 5 listopada nie wypada w sobotę, niedzielę lub święto).

W przypadku przelewów z innych rachunków niż mBank przesyłka najczęściej zostaje nadana do godz. 20:00 (w dniu zaksięgowania płatności).

* dzień doręczenia nie zależy od firmy Luxtoys,jest to zależne od Poczty Polskiej (w szczególności opóźnienia mogą nastąpić w okresie przedświątecznym).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wybór Dostawy: PACZKOMATY 24/7:  

Zamówienia złożone, opłacone (włącznie z zaksięgowaniem wpłaty na rachunku firmy Luxtoys) są wysyłane do godz. 9:00  oraz  23:00
. Jednakże w wyjątkowych okolicznościach firma Luxtoys zastrzega sobie prawo do nadania przesyłki do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.


Przykład:

Klient złożył i opłacił zamówienie dnia 5 grudnia do godz. 16:00 --> w przypadku natychmiastowego zaksięgowania płatności (przez system ?payU? lub przelewu z Rachunku w mBanku na rachunek firmy Luxtoys) przesyłka zostanie nadana do godz: 23:00 dnia 5 grudnia lub w sporadycznych przypadkach dnia 6 grudnia o godz. 8:30 rano.

W przypadku przelewów z innych rachunków niż mBank oraz zaksięgowanych po godz.19:00 przesyłka zostanie nadana w następnym dniu roboczym od dnia zaksięgowania płatności, o godz. 9:00 rano lub 21:00. 


* dzień doręczenia nie zależy od firmy Luxtoys, jest to zależne od firmy inPost  (inPost zapewnia doręczenie maksymalnie w ciągu2 dni roboczych po dniu nadania przesyłek przez firmę Luxtoys).

 


 powiadomienia sms o statusie zamówienia na każdym etapie

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Wybór Dostawy: KURIER DPD - Paczki są wysyłane w następnym dniu od dnia zakupu!!!

Zamówienia złożone oraz opłacone (włącznie z zaksięgowaniem wpłaty) do godz.16:00 , są wysyłane ok godz. 11:00 dnia następnego.

Jednakże w wyjątkowych okolicznościach firma Luxtoys zastrzega sobie prawo do nadania przesyłki do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.

powiadomienia sms o statusie zamówienia na każdym etapie


Przykład 1 : - zamówienie do godz. 16:00

Klient złożył i opłacił zamówienie dnia 3 listopada do godz. 16:00 --> w przypadku natychmiastowego zaksięgowania płatności (przez system ?payU? lub przelewu z mBanku na rachunek firmy Luxtoys) przesyłka zostanie nadana ok godz: 11:00 dnia 4 listopada (o ile dzień 4 listopada nie wypada w sobotę, niedzielę lub święto).

W przypadku przelewów z innych rachunków niż mBank przesyłka najczęściej zostaje nadana ok godz. 11:00 (1 dzień po dniu zaksięgowania płatności).

Przykład 2 : - zamówienie po godz. 16:00

Klient złożył i opłacił zamówienie dnia 3 listopada po  godz. 16:00 --> w przypadku natychmiastowego zaksięgowania płatności (przez system ?payU? lub przelewu z mBanku na rachunek firmy Luxtoys) przesyłka zostanie nadana ok godz: 11:00 dnia 5 listopada lub bardzo sporadycznie ok godz. 11:00 dnia 6 listopada  (o ile dzień 5 lub 6 listopada nie wypada w sobotę, niedzielę lub święto).

W przypadku przelewów z innych rachunków niż mBank przesyłka najczęściej zostaje nadana ok. godz. 11:00 (1 dzień po dniu zaksięgowania płatności).

* dzień doręczenia nie zależy od firmy Luxtoys,jest to zależne od firmy DPD (w szczególności opóźnienia mogą nastąpić w okresie przedświątecznym).


 

REGULAMIN ZAKUPÓW:


 

§ 1

Ceny towarów:


1. Wszystkie Ceny Towarów w firmie LUXTOYS wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT.

2. Ceny Towarów nie zawierają Kosztów dostarczenia Towaru.

3. Cena podana przy Towarze w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia jest ostateczna, wiążąca i nie może być przedmiotem negocjacji.

 4. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia (całkowita wartość zamawianego Towaru + Koszty dostawy Towaru) podawana jest po wybraniu sposobu płatności i dostawy.  
 


§ 2

Składanie zamówień:


 
1. Złożenie Zamówienia na aukcjach firmy LUXTOYS oznacza akceptację niniejszego regulaminu firmy LUXTOYS obowiązującego w chwili składania danego Zamówienia.

2. Zamawiający musi być pełnoletni oraz mieć pełną zdolność do czynności prawnych.
 
3. W sprawach związanych z Zamówieniami ze Sprzedawcą można kontaktować się drogą telefoniczną pod numerem 790-014-418 (od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 18.00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy) oraz drogą elektroniczną pod adresem  sklep@luxtoys.pl

4. Zamówienia będą realizowane w kolejności ich opłacania przez klientów.

5. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem do realizacji.
 


§ 3

Dostawa:


Doręczenie  zamówionych towarów odbywa się za pomocą:

1. Poczta Polska
2. Paczkomaty 24/7 (inPost)
3. Odbiór osobisty - po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
4. Kurier DPD

1. W momencie odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem i nie odbieranie paczki od pracownika poczty lub firmy kurierskiej do chwili wyjaśnienia. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu szkody w obecności pracownika poczty lub firmy kurierskiej.


2. Do każdego towaru dołączany jest paragon, lub na życzenie  faktura VAT. Dokument stanowi dowód zakupu i jest niezbędny w przypadku odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży.


§ 4

Płatności:


Firma Luxtoys akceptuje następujące formy płatności:
 
a. Przelew na rachunek bankowy
b. Przelew elektroniczny
c. Karta kredytowa
d. Za pobraniem ? płatność następuje przy odbiorze przesyłki

1. Zamówienia, które nie zostaną opłacone w ciągu 7 dni zostaną anulowane z wyjątkiem płatności za pobraniem (potwierdzonymi drogą elektroniczną).


2. Płatności za pośrednictwem serwisu swistak.pl mogą dokonywać wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym instrumentem , w oparciu o który następuje realizacja płatności, w szczególności daną kartą płatniczą może posługiwać się wyłącznie jej uprawniony posiadacz. Wykryte przypadki nadużyć będą zgłaszane bezpośrednio do właściwych wydziałów Policji.


3. Sprzedawca rozpocznie realizację Zamówienia po otrzymaniu potwierdzenia dokonania zapłaty od serwisu www.swistak.pl , lub w przypadku skorzystania przez Klienta opcji "za pobraniem", po potwierdzeniu Zamówienia przez Klienta drogą elektroniczną.


4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu realizacji Zamówienia w wypadku gdy Klient dokona płatności w inny sposób niż sposób dokonania płatności wskazany podczas składania Zamówienia.
 


§ 5

Zwrot towaru:



1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie 10 dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym/nienaruszonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością oraz oryginałem dowodu zakupu, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. W tym celu w ciągu 10 dni od daty zakupu należy przesłać własnoręcznie podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży.


2. Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego. W ciągu dwóch dni roboczych pracownicy firmy Luxtoys dokonają sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w § 5 pkt. 1 wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca lub zwrot do paragonu. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, firma Luxtoys dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta lub przekazem pocztowym, potrącając koszty przekazu.


3. Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien przesłać oryginał dowodu zakupu.


4. W przypadku zwrotu towaru zgodnie z § 5 pkt. 2 niniejszego regulaminu zwrot pieniędzy obejmuje wysokość ceny odsyłanego towaru. Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy towaru do Klienta. Klient odsyła zwracany towar również na własny koszt. W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszty przekazu.


5. Firma Luxtoys nie przyjmuje  przesyłek  za pobraniem.

 

§ 6

Reklamacje:


1. Reklamacje Towarów zakupionych w Sklepie należy przesyłać wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką ekonomiczną na adres: LUXTOYS Mirosław Wojciechowski, ul. Hirszfelda 1/22, 02-776 Warszawa - z dopiskiem REKLAMACJA.

2. Firma LUXTOYS nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.


3. Każdy towar zakupiony w Firmie LUXTOYS podlega wymianie jeśli:


    a. posiada wady techniczne

    b. został uszkodzony mechanicznie podczas dostawy
    c. jest niezgodny z Zamówieniem

4. Przed odesłaniem Towaru do reklamacji prosimy o kontakt ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia wątpliwości lub uzyskania porady.


5. Warunkiem koniecznym do przyjęcia reklamacji towaru przez firmę LUXTOYS jest przesłanie wraz z towarem paragonu lub faktury VAT wraz z poprawnie wypełnionym i podpisanym Formularzem reklamacji


6. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, reklamowany Towar zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy zgodnie z życzeniem zawartym w formularzu reklamacji, a jeśli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów magazynowych, o ile Klient wyrazi taką wolę, Sprzedawca zaoferuje mu do wyboru inne, dostępne produkty lub zwróci należność.


7. Zwrot należności nastąpi na rachunek bankowy, którego numer Klient wskaże w formularzu reklamacji lub przekazem pocztowym na adres podany przez Klienta.


8. W przypadku towaru przesyłanego do reklamacji sprzedawca zwróci Zamawiającemu koszty zwrotnego przesłania Towaru po uznaniu reklamacji.


9. W przypadku zwrotu pieniędzy za reklamowany Towar z powodu braku możliwości naprawy  lub wymiany na towar pełnowartościowy, Sprzedawca zwróci Zamawiającemu również Koszty dostawy Towaru do Zamawiającego. W takim wypadku Cena Towaru, Koszt dostawy oraz koszt przesłania Towaru do Sprzedawcy zostaną zwrócone Zamawiającemu łącznie.


10. W przypadku, gdy zgłaszana reklamacja zostanie uznana za bezzasadną (zostanie odrzucona), Klient otrzyma informację o tym fakcie oraz o możliwych sposobach odbioru reklamowanego Towaru od Sprzedawcy.


11. W przypadku stwierdzenia bezzasadności zgłaszanej reklamacji Koszty dostawy Towaru oraz opłaty pocztowej za przesłanie Towaru do Sprzedawcy nie zostaną zwrócone Zamawiającemu


12. Dowód kupna Towaru ? paragon lub fakturę VAT oraz oryginalne opakowanie produktu należy zachować do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu. Należy również zapoznać się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producenta.

 


§ 7

Odpowiedzialność sprzedającego:


1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy spowodowane siłą wyższą lub innymi okolicznościami od niego niezależnymi.
 

2. Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, Sprzedawca nie odpowiada za szkody powstałe w związku z nieprawidłowym użytkowaniem serwisu swistak.pl , bądź niemożnością jego użytkowania przez Zamawiającego oraz za szkody powstałe w związku z niewłaściwym działaniem, błędami, brakami, zakłóceniami, defektami, opóźnieniami operacji lub przekazu, wirusem komputerowym, awarią linii lub systemu. W szczególności sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane zakłóceniami technicznymi poczty elektronicznej zawinionymi przez operatorów sieci telekomunikacyjnej lub wynikającymi z niewłaściwych parametrów technicznych urządzeń elektronicznych używanych przez Zamawiającego

3. Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z regulaminem dokonania zamówienia przez Zamawiającego, błędnych danych wskazanych w formularzu rejestracyjnym - całkowitą odpowiedzialność ponosi Zamawiający.


4. Zdjęcia Towarów zamieszczone w serwisie swistak.pl mogą, ze względów technicznych, w nieznacznym stopniu różnić się od faktycznego wyglądu produktów.
 


§ 8

Ochrona danych osobowych:


1. Złożenie zamówienia w jednym ze sposobów § 1, jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na dopisanie Państwa danych osobowych do zbioru danych osobowych klientów firmy LUXTOYS, oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z realizacją zamówienia w tym także płatności. 

2. Zbiór danych osobowych został zgłoszony do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO).

3. Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.(Dz. U. 2002 r. nr 102 poz. 926, z późniejszymi zmianami) każdy Klient firmy LUXTOYS ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania, oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania.

 4. Dokonując wyboru jednej z form płatności obsługiwanej przez serwis swistak.pl Zamawiający wyraża zgodę na przekazanie jego danych osobowych spółce PayU S.A. oraz Partnerom serwisu swistak.pl w celu realizacji przez te podmioty danej płatności.
 

§ 9

Postanowienia końcowe:


1. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w powyższym Regulaminie właściwe jest prawo polskie, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, oraz innych ustaw, a w odniesieniu do konsumentów również Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22 poz. 271 z późn. zm.) i Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141 poz.1176).

2. Zamawiający jest związany niniejszym regulaminem od chwili dokonania Zamówienia. Zastosowanie postanowień innych niż wynikające z regulaminu lub wyraźnego przepisu prawa, bez uprzedniej pisemnej zgody drugiej strony jest niedopuszczalne.

 
3. Wszelkie spory wynikłe z tytułu zawarcia, wykonywania i rozwiązania zawartej na mocy regulaminu umowy sprzedaży, Sprzedający oraz Zamawiający - w braku porozumienia - skierują pod rozstrzygnięcie sądowi miejscowo właściwemu według przepisów prawa polskiego.

4. Regulamin może ulec zmianie z ważnych przyczyn takich jak zmiana przepisów prawa (w tym przepisów dotyczących sprzedaży towarów na odległość, sprzedaży konsumenckiej, elektronicznego świadczenia usług, norm dotyczących oferowanych w firmie LUXTOYS produktów), wzrost kosztów obsługi płatności bądź dostawy towarów, pojawienie się na rynku nowych sposobów dokonywania płatności bądź dostawy towarów, pojawienie się nowych technologii i systemów informatycznych wymuszających zmianę zasad funkcjonowania serwisu swistak.pl, rozszerzenie i ulepszenie funkcjonalności serwisu swistak.pl, prawomocny wyrok sądu, decyzja administracyjna, bądź siła wyższa w rozumieniu przepisów polskiego prawa cywilnego. Wszelkie zmiany regulaminu podlegają ogłoszeniu na stronie "o mnie" firmy LUXTOYS w serwisie www.swistak.pl  i obowiązują od chwili opublikowania ich na stronie. Zmieniony regulamin odnosi się jedynie do Zamówień złożonych po jego opublikowaniu na stronie "o mnie"
Do Zamówień złożonych przed zmianą Regulaminu , a także do wszelkich spraw związanych z Towarami zakupionymi na podstawie takich Zamówień, zastosowanie znajdą postanowienia Regulaminu obowiązującego w chwili składania danego Zamówienia.

5. Regulamin wchodzi w życie w dniu opublikowania go na stronie "o mnie" firmy LUXTOYS w serwisie swistak.pl
 
Data aktualizacji: 27.07.2011 r.
(usunięcie zapisów niekorzystnych dla konsumentów)

Strona wygenerowana 2016-12-06 15:17:49, 213