(Rejestracja: 2012-10-21, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Wybór Dostawy: POCZTA POLSKA: - jest to najszybsza metoda wysyłki w Naszej Firmie !!!
Zamówienia złożone oraz opłacone (włącznie z zaksięgowaniem wpłaty) do godz.16:00 , są wysyłane do godz. 20:00 danego dnia, bardzo sporadycznie do godz. 8:30 następnego dnia roboczego .
Jednakże w wyjątkowych okolicznościach firma Luxtoys zastrzega sobie prawo do nadania przesyłki do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
powiadomienia sms o statusie zamówienia na każdym etapie
Przykład 1 : - zamówienie do godz. 16:00
Klient złożył i opłacił zamówienie dnia 3 listopada do godz. 16:00 --> w przypadku natychmiastowego zaksięgowania płatności (przez system ?payU? lub przelewu z mBanku na rachunek firmy Luxtoys) przesyłka zostanie nadana do godz: 20:00 tego samego dnia lub bardzo sporadycznie do godz. 8:30 (rano) dnia następnego (o ile dzień 3 lub 4 listopada nie wypada w sobotę, niedzielę lub święto).
W przypadku przelewów z innych rachunków niż mBank przesyłka najczęściej zostaje nadana do godz. 20:00 (w dniu zaksięgowania płatności).
Przykład 2 : - zamówienie po godz. 16:00
Klient złożył i opłacił zamówienie dnia 3 listopada po godz. 16:00 --> w przypadku natychmiastowego zaksięgowania płatności (przez system ?payU? lub przelewu z mBanku na rachunek firmy Luxtoys) przesyłka zostanie nadana do godz: 20:00 dnia 4 listopada lub bardzo sporadycznie do godz. 8:30 (rano) dnia 5 listopada (o ile dzień 4 lub 5 listopada nie wypada w sobotę, niedzielę lub święto).
W przypadku przelewów z innych rachunków niż mBank przesyłka najczęściej zostaje nadana do godz. 20:00 (w dniu zaksięgowania płatności).
* dzień doręczenia nie zależy od firmy Luxtoys,jest to zależne od Poczty Polskiej (w szczególności opóźnienia mogą nastąpić w okresie przedświątecznym).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wybór Dostawy: PACZKOMATY 24/7:
Zamówienia złożone, opłacone (włącznie z zaksięgowaniem wpłaty na rachunku firmy Luxtoys) są wysyłane do godz. 9:00 oraz 23:00. Jednakże w wyjątkowych okolicznościach firma Luxtoys zastrzega sobie prawo do nadania przesyłki do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
Przykład:
Klient złożył i opłacił zamówienie dnia 5 grudnia do godz. 16:00 --> w przypadku natychmiastowego zaksięgowania płatności (przez system ?payU? lub przelewu z Rachunku w mBanku na rachunek firmy Luxtoys) przesyłka zostanie nadana do godz: 23:00 dnia 5 grudnia lub w sporadycznych przypadkach dnia 6 grudnia o godz. 8:30 rano.
W przypadku przelewów z innych rachunków niż mBank oraz zaksięgowanych po godz.19:00 przesyłka zostanie nadana w następnym dniu roboczym od dnia zaksięgowania płatności, o godz. 9:00 rano lub 21:00.
* dzień doręczenia nie zależy od firmy Luxtoys, jest to zależne od firmy inPost (inPost zapewnia doręczenie maksymalnie w ciągu2 dni roboczych po dniu nadania przesyłek przez firmę Luxtoys).
powiadomienia sms o statusie zamówienia na każdym etapie
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Wybór Dostawy: KURIER DPD: - Paczki są wysyłane w następnym dniu od dnia zakupu!!!
Zamówienia złożone oraz opłacone (włącznie z zaksięgowaniem wpłaty) do godz.16:00 , są wysyłane ok godz. 11:00 dnia następnego.
Jednakże w wyjątkowych okolicznościach firma Luxtoys zastrzega sobie prawo do nadania przesyłki do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
powiadomienia sms o statusie zamówienia na każdym etapie
Przykład 1 : - zamówienie do godz. 16:00
Klient złożył i opłacił zamówienie dnia 3 listopada do godz. 16:00 --> w przypadku natychmiastowego zaksięgowania płatności (przez system ?payU? lub przelewu z mBanku na rachunek firmy Luxtoys) przesyłka zostanie nadana ok godz: 11:00 dnia 4 listopada (o ile dzień 4 listopada nie wypada w sobotę, niedzielę lub święto).
W przypadku przelewów z innych rachunków niż mBank przesyłka najczęściej zostaje nadana ok godz. 11:00 (1 dzień po dniu zaksięgowania płatności).
Przykład 2 : - zamówienie po godz. 16:00
Klient złożył i opłacił zamówienie dnia 3 listopada po godz. 16:00 --> w przypadku natychmiastowego zaksięgowania płatności (przez system ?payU? lub przelewu z mBanku na rachunek firmy Luxtoys) przesyłka zostanie nadana ok godz: 11:00 dnia 5 listopada lub bardzo sporadycznie ok godz. 11:00 dnia 6 listopada (o ile dzień 5 lub 6 listopada nie wypada w sobotę, niedzielę lub święto).
W przypadku przelewów z innych rachunków niż mBank przesyłka najczęściej zostaje nadana ok. godz. 11:00 (1 dzień po dniu zaksięgowania płatności).
* dzień doręczenia nie zależy od firmy Luxtoys,jest to zależne od firmy DPD (w szczególności opóźnienia mogą nastąpić w okresie przedświątecznym).
REGULAMIN ZAKUPÓW:
1. Poczta Polska
2. Paczkomaty 24/7 (inPost)
3. Odbiór osobisty - po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
4. Kurier DPD
1. W momencie odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem i nie odbieranie paczki od pracownika poczty lub firmy kurierskiej do chwili wyjaśnienia. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu szkody w obecności pracownika poczty lub firmy kurierskiej.
2. Do każdego towaru dołączany jest paragon, lub na życzenie faktura VAT. Dokument stanowi dowód zakupu i jest niezbędny w przypadku odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży.
1. Zamówienia, które nie zostaną opłacone w ciągu 7 dni zostaną anulowane z wyjątkiem płatności za pobraniem (potwierdzonymi drogą elektroniczną).
2. Płatności za pośrednictwem serwisu swistak.pl mogą dokonywać wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym instrumentem , w oparciu o który następuje realizacja płatności, w szczególności daną kartą płatniczą może posługiwać się wyłącznie jej uprawniony posiadacz. Wykryte przypadki nadużyć będą zgłaszane bezpośrednio do właściwych wydziałów Policji.
3. Sprzedawca rozpocznie realizację Zamówienia po otrzymaniu potwierdzenia dokonania zapłaty od serwisu www.swistak.pl , lub w przypadku skorzystania przez Klienta opcji "za pobraniem", po potwierdzeniu Zamówienia przez Klienta drogą elektroniczną.
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie 10 dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym/nienaruszonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością oraz oryginałem dowodu zakupu, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. W tym celu w ciągu 10 dni od daty zakupu należy przesłać własnoręcznie podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży.
2. Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego. W ciągu dwóch dni roboczych pracownicy firmy Luxtoys dokonają sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w § 5 pkt. 1 wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca lub zwrot do paragonu. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, firma Luxtoys dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta lub przekazem pocztowym, potrącając koszty przekazu.
3. Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien przesłać oryginał dowodu zakupu.
4. W przypadku zwrotu towaru zgodnie z § 5 pkt. 2 niniejszego regulaminu zwrot pieniędzy obejmuje wysokość ceny odsyłanego towaru. Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy towaru do Klienta. Klient odsyła zwracany towar również na własny koszt. W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszty przekazu.