Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-09-07, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






1. O NAS

Sklep Love To Shoes prowadzony jest przez firmę NEGRA s.c., wpisaną przez Prezydenta Miasta Poznania do ewidencji działalności gospodarczej.

Siedziba firmy znajduje się w Poznaniu, Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 782 255 12 73, Regon: 302158859

 

2. SPOSÓB I KOSZT DOSTAWY

a)  Przesyłki wysyłane są maksymalnie do 48 h od zaksięgowania wpłaty na koncie.

b)   Wpłaty prosimy dokonać na konto:
MultiBank
 
62 1140 2017 0000 4702 1294 1611
 
NEGRA S.C.
Os. Rzeczypospolitej 104/7
61-392 Poznań 

c)   O otrzymaniu wpłaty Klient informowany jest mailowo. 

d) Koszty dostawy:

  •            8zł ? List Polecony Priorytetowy
  •            13zł - Paczka Pocztowa priorytetowa
  •            17zł ? Przesyłka kurierska

O wysłaniu paczki Klient informowany jest mailowo.

e) Przesyłki nadawane są wyłącznie po uprzedniej zapłacie za zamówienie.

Sklep Love To Shoes   nie wysyła przesyłek za pobraniem.


3. REGULAMIN

 

1. Postanowienia ogólne

a) Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży na aukcjach na portalu swistak.pl

b) Przedmiotem naszej działalności jest sprzedaż detaliczna obuwia.

c) Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej Klientem, a sprzedającym, zwanym dalej Sprzedawcą.

d) Kupującym może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca konto poczty elektronicznej oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.

e) Każda osoba składająca zamówienie (zwana dalej Klientem) w sklepie internetowym jest zobowiązana zapoznać się z Regulaminem. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w nich zasad.

f) Podczas dokonywania zakupów w sklepie internetowym Klient potwierdza fakt zapoznania się z niniejszym Regulaminem i potwierdza, jego akceptację.

 

2.   Zakupy

a) Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny podane są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki.

b) Sprzedający dostarcza dowód zakupu (fakturę VAT), który stanowi potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT dla firmy podać należy dokładne dane firmy.

c) Naciśnięcie przycisku ? Kup Teraz? oznacza złożenie zamówienia (oferty kupna).

d) Wpłata musi być dokonana w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Sprzedający zastrzega sobie prawo do anulacji zamówienia w przypadku przekroczenia tego terminu.

e) Przelewów prosimy dokonywać na konto:

MultiBank
 
62 1140 2017 0000 4702 1294 1611
 
NEGRA S.C.
Os. Rzeczypospolitej 104/7
61-392 Poznań 
 

3. Sposób i koszt dostawy

a)   Przesyłki wysyłane są maksymalnie do 48 h od zaksięgowania wpłaty na koncie.

b)   O otrzymaniu wpłaty Klient informowany jest mailowo. 

c) W wyjątkowych sytuacjach przesyłka może się opóźnić. Klient jest wówczas informowany o zaistniałej sytuacji i ma możliwość rezygnacji z zamówienia.

d) Koszty dostawy:

  •              8zł ? List Polecony priorytetowy
  •              13zł - Paczka Pocztowa priorytetowa
  •              17zł ? Przesyłka kurierska

O wysłaniu paczki Klient informowany jest mailowo.

e) Przesyłki nadawane są wyłącznie po uprzedniej zapłacie za zamówienie. Sklep Love To Shoes   nie wysyła przesyłek za pobraniem.

 

4. Wymiany/Zwroty

a)   Istnieje możliwość wymiany lub zwrotu otrzymanego obuwia. Zgodnie z ustawą z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo zwrócić kupione przedmioty w terminie do 10 dni. Czas 10 dni na zwrot liczony jest od momentu odebrania przesyłki ('Art. 10. 1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy?') do momentu nadania paczki zwrotnej.

b) Zarówno w przypadku wymiany jak i zwrotu, koszt odesłania butów do Sprzedającego ponosi Klient. Dodatkowo w   przypadku wymiany Klient ponosi koszt ponownej wysyłki wymienionego obuwia, który wynosi 11zł.

c) W przypadku wymiany należy dokonać opłaty za ponowną wysyłkę ? 11zł, na nr konta:

MultiBank
 
62 1140 2017 0000 4702 1294 1611
 
NEGRA S.C.
Os. Rzeczypospolitej 104/7
61-392 Poznań 

W tytule przelewu koniecznie należy wpisać:

  •              Imię i nazwisko
  •              Nr zamówienia/Nr aukcji
  •              Dopisek:   ?WYMIANA?

d) Chęć wymiany/zwrotu należy zgłosić mailowo w ciągu 7 dni od daty widniejącej na dowodzie zakupu (oryginale faktury VAT otrzymanej w mailu zwrotnym) na adres: [email protected] w którym prosimy o zawarcie następujących informacji:

  •              Imię i Nazwisko
  •              Adres i Telefon kontaktowy
  •              Nr zamówienia/Nr aukcji
  •              Model, rozmiar, kolor obuwia
  •              Określenie chęci wymiany/zwrotu

e) Następnie buty należy odesłać tylko i wyłącznie Pocztą Polską, w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki na adres:

NEGRA s.c.

Os. Rzeczypospolitej 104/7

61-392 Poznań

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

UWAGA!!! Do butów należy dołączyć:

  •              oryginał dowodu zakupu - faktura VAT
  •              wypełniony i podpisany formularz zwrotu/wymiany dostępny TUTAJ
  •              dodatkowo w przypadku wymiany- dowód uiszczonej opłaty za przesyłkę zwrotną (11zł)

f) Odesłane obuwie musi być czyste, nienoszące śladów użytkowania, odpowiednio zapakowane i zabezpieczone w oryginalnym kartonie (prosimy nie kleić kartonu taśmą tylko zapakować pudełko w papier a następnie skleić taśmą).

Sprzedający nie uwzględni zwrotu jeżeli buty będą nosiły ślady użytkowania.

Sprzedający nie uwzględni wymiany jeżeli Klient nie zastosuje się do powyższych wymogów i terminów.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem oraz wysłanych bez uprzedniej informacji mailowej oraz bez wypełnionego formularza zwrotu/wymiany.

 

5. Reklamacje

a) Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 czerwca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn.zm.)

b) Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacji.

c) Reklamację należy zgłosić mailowo na adres: [email protected] w którym prosimy o zawarcie następujących informacji:

  •              Imię i Nazwisko
  •              Adres i Telefon kontaktowy
  •              Nr zamówienia i data zakupu
  •              Model, rozmiar, kolor obuwia
  •              Krótki opis przyczyny reklamacji

d) Następnie buty należy odesłać tylko i wyłącznie Pocztą Polską, na adres:

NEGRA s.c.

Os. Rzeczypospolitej 104/7

61-392 Poznań

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

UWAGA!!! Do butów należy dołączyć:

  •              oryginał dowodu zakupu - faktura VAT
  •              wypełniony i podpisany formularz reklamacji dostępny TUTAJ

e)   Odesłane obuwie musi być czyste, odpowiednio zapakowane i zabezpieczone (prosimy nie kleić kartonu taśmą tylko zapakować pudełko w papier a następnie skleić taśmą).

f) W przypadku uznanej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli nie będzie to możliwe, Sprzedawca zwróci Klientowi wartość reklamowanego towaru na podany w formularzu reklamacji rachunek bankowy.

 g) Różnice w wyglądzie towaru wynikające z różnic w ustawieniach monitora (głównie różnice w barwach i odcieniach towaru)   nie stanowią podstawy reklamacji.

 h) Wady fizyczne nowego towaru, widoczne w momencie otrzymania przesyłki, powinny być zgłaszane niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni od daty otrzymania towaru na adres: [email protected]

 j) Wady towaru powstałe w wyniku użytkowania i naturalnego zużywania się obuwia nie podlegają reklamacji.

 Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem oraz wysłanych bez uprzedniej informacji mailowej oraz bez wypełnionego formularza reklamacji.

 

6. Polityka ochrony prywatności

a) Dokonując zakupu Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie swoich danych osobowych w celu i w zakresie potrzebnym dla wykonania zamówienia oraz, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta, na otrzymywanie Newslettera.

b) Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz ich edycji lub usunięcia.

 

7. Postanowienia Końcowe

a) W sprawach nieregulowanych przez niniejszy Regulamin stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.


Strona wygenerowana 2024-03-28 16:18:17, 120