Jesteś tutaj › Profil użytkownika lilimaro › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-02-18, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 Regulamin

Zakupy

Przed rozpoczęciem licytacji na naszych aukcjach prosimy o zapoznanie się i akceptację niżej podanych informacji. Biorąc udział w aukcji potwierdzasz zgodę na warunki naszego regulaminu. Transakcje zawarte poprzez Allegro traktujemy jako wiążące. Osoby bez pełnej aktywacji konta prosimy o potwierdzenie swojej oferty telefonicznie bądź e-mailem, w przeciwnym razie licytant zostanie usunięty z aukcji. Nie odwołujemy ofert złożonych na naszych aukcjach, dlatego prosimy o rozważne licytowanie. Do każdego zakupu dołączamy paragon, na życzenie wystawiamy fakturę VAT.

Oferta

Produkty sprzedawane przez naszą firmę to produkty importowane, końcówki kolekcji i nadwyżki magazynowe znanych europejskich i światowych producentów. Jesteśmy bezpośrednim importerem i dystrybutorem.

Wszystkie oferowane towary są legalnego pochodzenia gwarantującego oryginalność produktu.

Przedmioty wystawiane na naszych aukcjach są fabrycznie nowe, nie używane. Zdjęcia sprzedawanej odzieży pochodzą bezpośrednio od producenta i przedstawiają one licytowany przedmiot, nie posiadamy, a co za tym idzie, nie wysyłamy innych zdjęć jak te zamieszczane na danej aukcji. Odcień koloru może się nieznacznie różnić, w zależności od rodzaju oraz indywidualnych ustawień monitora, dlatego też reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane.

Towar outletowy , z samej definicji jest towarem pozagatunkowym , wycofanym
z regularnej sprzedaży . Znacznie niższa cena od pierwotnej , oferowanych przez
nas produktów outletowych , powinna zrekompensować kupującemu ewentualne mankamenty produktów .



Produkt oznaczony jako ?klasa B? może być pozbawiony wszelkiej informacji
identyfikującej właściciela marki , sposobu konserwacji , składu surowców . Tak
oznaczony produkt zawiera jedynie informację o rozmiarze . Towar klasy B może być towarem wycofanym ze sprzedaży w sklepach detalicznych , może posiadać ślady mierzenia, w tym niewielkie zaciągnięcia na tkaninie, może pochodzić z ekspozycji, być lekko przykurzony . Tę grupę towaru proponujemy do sprzedaży outletowej po cenie znacznie niższej niż towar z grupy klasa A.



Towar klasy A nie zawiera żadnych wad , nie posiada oznak mierzenia , może być pozbawiony metki papierowej identyfikującej producenta .

We wszystkich przypadkach, niezależnie od klasy towaru zalecamy jego upranie przed pierwszym założeniem. W obu przypadkach, na życzenie producenta, wewnętrzne wszyte metki mogą być usunięte.

Aby ułatwić Państwu wybranie rozmiaru podajemy dokładne wymiary ubrań, jednakże producenci mogą posługiwać się własnymi rozmiarówkami, wobec czego zawsze zalecamy dokładne sprawdzenie wymiarów.

Wpłata

Na wpłatę czekamy 7 dni. Po tym terminie zgłaszamy brak wpłaty do Allegro, co skutkuje negatywnym komentarzem i upomnieniem od Allegro. Najszybszą wysyłkę gwarantuje opcja wpłaty przez PayU.

Wysyłka

Zawsze wysyłamy towar na adres umieszczony przez użytkownika Allegro w polu ?Adres do wysyłki?, aby jednak ułatwić współpracę dopuszczamy wysyłkę na inny, wskazany przez Kupującego adres, jednak aby uniknąć nieporozumień i fałszywych e-maili prosimy o dopisanie nowego adresu do tytułu wpłaty wraz ze swoim nickiem z Allegro. Powiadomienia o zmianie adresu inne niż te w tytule przelewu nie będą realizowane. Towar wysyłamy w przeciągu 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bądź koncie PayU, jednak zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia tego okresu do 5 dni roboczych z powodów uzasadnionych, niezależnych od Sprzedającego. Wszystkie przesyłki nadawane są do godziny 14:00. Przesyłki można śledzić, każdy Kupujący otrzymuje od nas e-mail z numerem nadania przesyłki:

na stronie Poczty Polskiej

http://sledzenie.poczta-polska.pl/

lub, w przypadku przesyłki kurierskiej na stronie :

http://www.siodemka.com/



Rodzaje przesyłek

Kupując na naszych aukcjach kilka przedmiotów, za wysyłkę płacisz tylko raz. Wpłata powinna być dokonana łącznie razem z jednym kosztem dostawy, oddzielne wpłaty skutkują jako osobne wysyłanie towaru. W chwili obecnej nie istnieje opcja wysyłki za pobraniem.

Zakupionego towaru nie można odebrać osobiście, wynika to z faktu że specjalizujemy się w sprzedaży internetowej.

Korzystamy z usług Poczty Polskiej i firmy kurierskiej Siódemka.

Jeżeli gabaryty i waga towaru pozwalają, pojedyncze rzeczy wysyłamy listem poleconym ekonomicznym. Koszt przesyłki wynosi wtedy 10 zł.

Koszt dostawy kurierem wynosi 20 zł niezależnie od ilości przedmiotów, jednak ich łączna waga nie może przekroczyć 30 kg.

Przesyłki kurierskie nie są wysyłane na skrytki pocztowe i poste restante. Paczki rozsyłamy wyłącznie na terenie Polski. Kupujących z terenu UE prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki.

Komentarze

Zależy nam aby wszyscy nasi Klienci byli zadowoleni więc prosimy o natychmiastowy kontakt jeżeli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań. Sposób kontaktu zależy od Kupującego, wszystkie numer telefonów i adresy mailowe znajdą Państwo w zakładce Kontakt i w niniejszym regulaminie.

Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego, jest to dla nas potwierdzenia że Kupujący odebrał towar.
Reklamacje i zwroty towaru



Reklamacja

Towar jest sprawdzany przez nas przed wystawieniem na aukcje jak również przed wysyłką, jednak w sytuacji gdy zakupiony towar posiada wadę jawną prosimy o odesłanie zakupionego towaru po uprzedniej informacji mailowej (nie odbieramy nie uzgodnionych wcześniej przesyłek) w przeciągu 5 dni roboczych od otrzymania zakupionego towaru (decyduje data stempla pocztowego) . Reklamacje przysłane po tym terminie nie będą uwzględniane. Odzież wadliwą wymieniamy na nową, a jeśli nie jest to możliwe, zwracamy pieniądze za zakup i koszt przesyłki standardową paczką pocztową (nie Pocztex!). Na przesyłce prosimy o umieszczenie Nicku Allegro Kupującego. Arkusz reklamacyjny musi zawierać numer aukcji, nick Allegro Kupującego, oraz numer konta na jaki powinniśmy odesłać pieniądze. Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki, zwrot pieniędzy następuje po 7 dniach roboczych od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i wyłącznie na konto Kupującego.

Zwroty

W przypadku bielizny osobistej nie uwzględniamy zwrotów ze względu na charakter towaru. Zwrot innych towarów jest możliwy wyłącznie jeżeli kupowali Państwo przez opcję ?Kup Teraz?. Zwrot musi zostać dokonany do 10 dni od daty otrzymania przesyłki i uprzedniej informacji mailowej. Na przesyłce prosimy o umieszczenie Nicku Allegro Kupującego. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem. Do przesyłki należy dołączyć paragon. W przypadku zwrotu występujemy do Allegro o zwrot prowizji, jednak nie skutkuje to żadnymi konsekwencjami dla Kupującego.

W przypadku aukcji z licytacją , zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000r. o Ochronie niektórych praw konsumentów(rozdz. 2 ? Umowy zawierane na odległość , art. 16.1, podpunkt 10) nie przyjmujemy zwrotów towarów bez wad . Wadliwy towar wymieniamy na nowy bądź zwracamy pieniądze jeśli wymiana nie jest możliwa ze względu na brak identycznego towaru w magazynie. Ze względu na różne charakterystyki wyświetlania obrazu przez monitory oraz procesy związane z cyfrową obróbką fotografii, pokazane na zdjęciach kolory mogą się nieco różnić od rzeczywistych. Fakt różnic między kolorem widzianym na ekranie a rzeczywistym kolorem wyrobu nie może stanowić podstawy do reklamacji wyrobu. Zwracane lub wymieniane przedmioty nie mogą nosić śladów użytkowania, muszą znajdować się w nie zniszczonych opakowaniach oraz zawierać oryginalnie umocowane metki jeżeli takie występowały. Produkty nie mogą posiadać obcych zapachów np. perfumy, pot.



Adres do wysyłki przedmiotów:



Lemaro Lilia Bielawska

ul.Spółdzielcza 30/6

96-300 Żyrardów



eMail: [email protected]



Towar reklamowany prosimy wysyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej, paczką standardową lub listem poleconym ekonomicznym (jeżeli koszt listu nie przekracza 10 zł). Nie przyjmujemy przesyłek kurierskich i pobraniowych oraz przesyłek nie uzgodnionych uprzednio za pośrednictwem e-mail.






   

Konto bankowe: 51 9297 0005 0421 9994 2003 0001

   

Kontakt


Lemaro

Lilia Bielawska

ul.Spółdzielcza 30/6

96-300 Żyrardów

eMail: [email protected]

Tel.: 515272135

od poniedziałku do piątku

od 10:00 do 14:00






Nie odpowiadamy na SMS'y i pocztę głosową.


Strona wygenerowana 2024-03-29 11:27:46, 120