Jesteś tutaj › Profil użytkownika letess › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-07-12, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 
logo
ikonka z rozmiarem
ikonka z ceną
nagłówek

O MNIE


  • Dane i adres siedziby firmy:
    Wioleta Kluzek
    ul. Katowicka 6 lok. 23
    44-335 Jastrzębie-Zdrój
    NIP: 6331593511
    Regon: 243239595
    Działalność została wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
    Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez Ministra Gospodarki
  • Nr konta: 50 1020 5558 1111 1922 5060 0016 Inteligo
  • E-mail: letess@interia.pl (bez ograniczeń czasowych)
  • Telefon: 799163023 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 13.00 do 16.00)

Na naszych aukcjach sprzedajemy wyłącznie produkty nowe, wykonane w Polsce. Dbamy o to, aby nasza odzież była starannie uszyta i odpowiednio zapakowana do wysyłki.
Przed dokonaniem zakupu prosimy o zapoznanie się z opisem aukcji i podanymi wymiarami prezentowanej odzieży. Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia i opis przedmiotu były jak najbardziej wiarygodne i dokładne mimo to, mogą wystąpić nieznaczne różnice w kolorze wynikające z możliwości odwzorowania oraz indywidualnych ustawień monitora czy też w podanych wymiarach (w zależności od sposobu mierzenia wynik może się różnić o +/-2 cm).
W razie wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy na adres letess@interia.pl lub też telefoniczny, gdzie jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 13.00 do 16.00. Postaramy się udzielić odpowiedzi na wszelkie dodatkowe pytania dotyczące naszych aukcji.
 

REGULAMIN

Potwierdzenie zakupu.

Po dokonaniu zakupu na naszej aukcji, prosimy o potwierdzenie zamówienia e-mailem.
W potwierdzeniu prosimy zamieścić:
- swój login ze Świstaka,
- nr aukcji,
- wybrany kolor
- rozmiar zakupionej odzieży.
Dane te prosimy przesyłać wyłącznie z adresu e-mail wpisanego w swoich ustawieniach konta Świstak.


Zapłata.
  • Pieniądze za zakupiony towar prosimy wpłacać na konto bankowe Inteligo nr 50 1020 5558 1111 1922 5060 0016 przelewem zwykłym. W tytule wpłaty należy wpisać wyłącznie swój login ze Świstaka. Na wpłatę czekamy 7 dni, po tym czasie uruchamiamy procedurę zwrotu prowizji pobranej przez Świstak.
  • Rachunek za zakup wystawiamy tylko na wyraźną prośbę klienta w formacie pdf i wysyłamy e-mailem. Nie wystawiamy paragonów ani faktur VAT (ze względu na sposób rozliczenia prowadzonej działalności).

Realizacja zamówienia, wysyłka.
  • Zamówioną odzież wysyłamy w terminie do 7 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Zastrzegamy sobie jednak prawo do wysłania towaru w terminie do 10 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie.
  • Jeżeli zależy Ci na krótszym terminie realizacji, zanim zalicytujesz, skontaktuj się z nami i sprawdź czy jest taka możliwość.
  • Jeżeli chcesz, aby towar został wysłany na inny adres niż ten zapisany w ustawieniach Twojego konta Świstak, musisz poinformować nas o tym w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
  • Zakupione przedmioty wysyłamy od poniedziałku do piątku przesyłką rejestrowaną Poczty Polskiej lub firmą kurierską.
  • Koszty przesyłki zamieszczamy w opisie aukcji.
  • Jeżeli nie otrzymasz zamówionego towaru w ciągu dwóch tygodni od kiedy potwierdziliśmy e-mailem nadanie przesyłki, poinformuj nas o tym. Złożymy reklamację u przewoźnika. Jeżeli reklamacja zostanie uznana (np. przesyłka została zagubiona lub zniszczona w trakcie przewozu), zwrócimy Ci przelewem na wskazane konto kwotę wpłaconą za zakupione towary oraz koszty transportu.

Zwrot, wymiana.
  • Jeżeli mimo wszystko nie jesteś zadowolony z zakupów dokonanych na naszych aukcjach, masz prawo do zwrotu lub wymiany towaru zakupionego poprzez opcję Kup Teraz.
  • Według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, w nieprzekraczalnym terminie 10 dni od daty otrzymania towaru.
  • Zwrotowi ani wymianie nie podlegają ubrania szyte na miarę lub zmodyfikowane na życzenie klienta (np.: sukienka wykonana pod indywidualne wymiary klienta, skrócona, przedłużona, odwrócona na życzenie kolorystyka elementów sukienki), ponieważ są świadczeniem o właściwościach ściśle określonych przez klienta w złożonym przez niego zamówieniu.
  • Podstawowym warunkiem zwrotu lub wymiany towaru jest jego idealny stan, brak jakichkolwiek śladów używania (odzież nie może być poplamiona, uszkodzona, nie może być prana, nie może nosić zapachu perfum bądź innych obcych zapachów) oraz musi posiadać przypiętą przez nas oryginalną metkę Letess i rachunek (jeżeli był wystawiony).
  • Pieniądze za zwrócony towar wpłacamy w terminie do 5 dni, na podane przez Ciebie konto. Dane do przelewu prosimy wysłać do nas e-mailem.
  • Nie wysyłamy pieniędzy przekazem pocztowym.
  • Nie przyjmujemy paczek ze zwrotami, wysłanych na nasz koszt i za pobraniem.
  • Jeżeli chciałabyś wymienić towar na inny model, rozmiar lub kolor prosimy o dodatkowy kontakt e-mailowy ze szczegółową informacją, jaki towar ma być wymieniany i na co.
  • Wymiana możliwa terminie do 10 dni od daty otrzymania towaru.
  • Zwracaną bądź wymienianą odzież należy przesłać do nas wyłącznie listem poleconym lub paczką Poczty Polskiej.
  • Koszt wymiany towaru pokrywa kupujący. Pieniądze na opłacenie przesyłki prosimy wpłacić na nasze konto.
  • Towar zakupiony w drodze licytacji nie podlega zwrotowi ani wymianie.

Reklamacja.
  • Reklamacje należy zgłaszać pisemnie, wysyłając pismo w postaci elektronicznej na nasz adres e-mail, zawierające:
    - imię, nazwisko,
    - adres zgłaszającego,
    - jego login na Świstaku,
    - numer aukcji, na której zakupiono rzecz kierowaną do reklamacji,
    - opis przedmiotu reklamacji.
  • Reklamowaną odzież należy przesłać do nas wyłącznie listem poleconym lub paczką Poczty Polskiej.
  • Rozpatrzenie reklamacji i odpowiedź nastąpi w ciągu 14 dni roboczych licząc od dnia otrzymania reklamowanej rzeczy.
  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana, pokrywamy wszelkie koszty naprawy lub wymiany zakupionego u nas towaru na wolny od wad oraz koszty nadania przesyłki do nas i od nas do klienta.
  • Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, reklamowana rzecz zostanie odesłana na koszt zgłaszającego reklamację.
  • Różnica w barwach i odcieniach odzieży, wynikająca z możliwości odwzorowania oraz indywidualnych ustawień monitora Klienta, nie stanowi podstawy do reklamacji.

Komentarz.
  • Komentarz wystawiamy po otrzymaniu Twojego komentarza, który jest dla nas potwierdzeniem, że transakcja przebiegła pomyślnie a Ty jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.
  • Jeżeli jednak z jakichś przyczyn nie jesteś zadowolony z transakcji, prosimy, przed wystawieniem komentarza, o kontakt z nami. Z pewnością możliwe jest rozwiązanie zaistniałego problemu tak, aby obie strony były zadowolone.


ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW.

INFORMACJA O PRAWACH AUTORSKICH
Wszystkie prawa do tekstów grafik oraz zdjęć umieszczonych na naszych stronach są zastrzeżone. Kopiowanie, reprodukowanie w części lub w całości bez naszej pisemnej zgody jest zabronione (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych).


Copyright ? 2013, Letess


Strona wygenerowana 2016-12-06 04:24:42, 213