Jesteś tutaj › Profil użytkownika lasella › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-05-15, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






INFORMACJE OGÓLNE

Wszystkie produkty prezentowane na aukcjach firmy 'LASELLA' są całkowicie nowe i oryginalne.
Dołożono wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia oferowanych produktów były jak najbardziej zgodne ze stanem faktycznym.
Do każdego zakupionego towaru dołączany jest rachunek, który stanowi dowód zakupu.
Komentarze wystawiane są po otrzymaniu komentarza od kupującego.
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub problemów proszę o kontakt.

ZAPŁATA 

Zapłata za zakupiony towar jest w formie przedpłaty na konto bankowe lub przy odbiorze.
Kwota jaką należy wpłacić to suma wartości zakupionego towaru i kosztu wysyłki.
W tytule przelewu proszę o podanie numeru aukcji i swojego loginu z Allegro.
Numer konta, na które należy dokonać wpłaty :
mBank 03 1140 2004 0000 3202 5067 2655

WYSYŁKA

Towar wysyłany jest w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania  wpłaty na koncie.
Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
Nie ma możliwości osobistego odbioru zakupionego towaru.
Przesyłka wysyłana jest jako ekonomiczna lub priorytetowa, w zależności od życzenia Klienta.
Koszt wysyłki jest każdorazowo podany w opisie aukcji i dotyczy wysłania jednej rzeczy.
Przy zakupie kilku sztuk na tej samej aukcji lub różnych przedmiotów na kilku aukcjach, koszt wysyłki jest każdorazowo obliczany w oparciu o wagę i wielkość danej przesyłki.
Koszty wysyłki podawane są według aktualnego cennika Poczty Polskiej.

ZWROTY I REKLAMACJE

Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki.
W przypadku zwrotu należy przesłać nie używany i nie naruszony towar w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu (rachunek) i pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży.
Koszt przesłania towaru ponosi Klient.
Zwrot pieniędzy za zakupiony towar następuje w ciągu 7 dni po otrzymaniu przesyłki, na wskazany przez Klienta numer konta bankowego.


Klient ma prawo do złożenia reklamacji jeżeli zakupiony przez niego towar jest wadliwy.
W przypadku reklamacji Klient wysyła do sprzedawcy starannie zapakowany towar wraz z dowodem zakupu i opisem wady, na swój koszt.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, przedmiot naprawiony lub wymieniony na inny zostaje
wysłany na koszt firmy a klient otrzymuje zwrot kosztów przesłania reklamowanej rzeczy.
W przypadku odrzucenia reklamacji Klient pokrywa koszt przesyłki w obie strony.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.

Reklamacja towaru uszkodzonego podczas transportu jest możliwa tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego, który należy sporządzić w obecności doręczyciela.
Zwrot pieniędzy za towar uszkodzony w czasie transportu nastepuje po rozpatrzeniu reklamacji przez  Pocztę Polską.


Proszę o wcześniejsze powiadomienie o zamiarze dokonania zwrotu lub złożenia reklamacji.

 

DANE FIRMY I KONTAKT

'LASELLA' Elżbieta Salawa
32-400 Myślenice
NIP : 681-127-26-69       REGON : 120607404
e-mail : lasella@lasella.pl
Poniedziałek - Piątek        w godz. 9 - 17

 

 


Strona wygenerowana 2016-12-10 00:13:50, 213