Firma Handlowa IMATRA ul. Kochanowskiego 16 36-050 Sokołów Młp. Kontakt telefoniczny z pracownikami jest możliwy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 16:00 e-mail: [email protected] PROCEDURA PO WYGRANIU AUKCJI - Po wygraniu aukcji Kupujący jest zobowiązany NIEZWŁOCZNIE do wypełnienia i przesłania formularza " dostawy i zapłaty Allegro", w którym należy podać:
- w przypadku opcji z grawerem - danych do graweru przesłane wg schematu znajdującego się na aukcji - określenie formy płatności i sposób dostawy, - adres pod który ma zostać dostarczona przesyłka (TYLKO w przypadku, gdy jest inny, niż podany na allegro) - osobom fizycznym wysyłamy paragony. Jeśli życzysz sobie fakturę, napisz nam o tym. Jeśli dokonujesz zakupu na firmę, prześlij nam dane Twojej firmy. Wszystkie inne maile wysłane do nas koniecznie podpisz swoim NICKIEM z allegro, aby uniknąć nieporozumień przy odpisywaniu nie usuwaj wcześniejszej historii korespondencji. UWAGA: Zmiany adresu proszę dokonywać TYLKO poprzez zmianę w formularzu ?dostawy i zapłaty Allegro? w opcji "dane do wysyłki" nie ma możliwości dokonania zmiany nazwiska czy adresu w inny sposób! NIE zmieniamy adresów podawanych w mailach! W przypadku niezastosowania się do powyższej instrukcji przy zmianie adresu wysyłki Kupujący nie ma prawa rościć jakichkolwiek pretensji i reklamacji odnośnie niemożliwości doręczenia paczki lub doręczenia pod niewłaściwy adres. FORMY PŁATNOŚCI - Płatność przelewem na konto /Multibank lub PayU/
- Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
- Za pobraniem - opcja dostępna jest dla Allegrowiczów posiadających 5 i więcej komentarzy pozytywnych.
Przedmiotów z grawerem nie wysyłamy ZA POBRANIEM tj. płatne przy odbiorze. WYSYŁKA - Towar wysyłamy od 1 do 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Przesyłki nadajemy codziennie od poniedziałku do piątku za pośrednictwem Poczty Polskiej i firmy kurierskiej.
- Koszt wysyłki podany jest na aukcji. Koszt przesyłki pozostaje bez zmian bez względu na ilość zakupionego towaru TYLKO w przypadku PRZESYŁKI KURIERSKIEJ, przy wadze do 20 kg.
- W przypadku wysyłki kurierem bardzo proszę podać właściwy numer telefonu w celu ułatwienia firmie kurierskiej kontaktu przy doręczeniu przesyłki.
- Wysyłka POZA GRANICE POLSKI jest możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedającym kosztu wysyłki do wskazanego przez Kupującego kraju.
- W przypadku nieodebrania paczki, wynikającej z winy Kupującego, jest on zobowiązany pokryć koszty transportu zwrotnego jeśli taki będzie miał miejsce.
ZWROTY
W przypadku przedmiotów grawerowanych - NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTU. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie dziesięciu dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT), pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki ma zostać zwrócona zapłata. W ciągu dwóch dni roboczych Sprzedający dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, w ciągu 7 dni roboczych, Sprzedający dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta. REKLAMACJE - Podstawą do reklamacji może być uszkodzenie wyrobu wynikłe z winy sprzedawcy bądź w przypadku przedmiotów grawerowanych, istotna niezgodność z zatwierdzonym projektem.
- Reklamowany towar należy przysłać na własny koszt.
- Prosimy o bezpieczne zapakowanie produktu wraz ze wszystkimi dodatkami, które klient otrzymał przy dostawie. Prosimy dołączyć kopie dokumentu zakupu.
- Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie - naprawiony bądź nowy towar wysyłany jest na koszt naszej firmy.
- W przypadku odrzucenia reklamacji, Kupujący pokrywa koszty przesyłek w obydwie strony.
- Warunki reklamacji oraz termin jej realizacji są zgodne z powszechnie obowiązującymi zasadami. Kupujący jest na bieżąco informowany o przebiegu postępowania reklamacyjnego. W każdym przypadku reklamacji staramy się realizować jak najszybciej.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie Produktów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do reklamacji Produktu.
- Kupujący ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności przedstawiciela firmy realizującej dostawę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić PROTOKÓŁ SZKODY oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze oraz niespisanie protokołu szkody może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- W przypadku zaginięcia przesyłki wysłanej za pośrednictwem Poczty Polskiej - co niestety zdarza się - zgłaszamy reklamację w Urzędzie Pocztowym. Możemy to jednak zrobić nie wcześniej niż 14 dni roboczych po nadaniu przesyłki. O złożeniu reklamacji zostaniesz poinformowany mailowo. Poinformujemy Cię również o każdym kroku postępowania reklamacyjnego. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację przez placówkę pocztową nie może przekroczyć 30 dni roboczych w przypadku przesyłek krajowych. W czasie trwania postępowania reklamacyjnego otrzymujemy dwa pisma - informujące o przebiegu reklamacji oraz ostateczne rozstrzygnięcie reklamacji.
- Nie zwracamy pieniędzy i nie wysyłamy towaru ponownie do momentu rozstrzygnięcia reklamacji przez Pocztę Polską. Pieniądze zwracamy po rozpatrzeniu reklamacji i zwrocie pieniędzy przez pocztę.
Reklamacja nie dotyczy towarów wystawianych na akcjach z opisem ?WYPRZEDAŻ?. Wystawiany tam towar posiada pełny opis uszkodzeń i kupującemu nie będzie przysługiwała reklamacja na cechy i wady towaru, z powodu, których cena towaru została obniżona. USZKODZENIA I UBYTKI PRZESYŁEK Przed wysyłką przedmioty są odpowiednio pakowane w folie zabezpieczające (bąbelkowe), aby w transporcie nie uległy uszkodzeniu. Przedmioty pakujemy w kartonowe pudełka o symetrycznych wymiarach i zabezpieczamy specjalną taśmą.
Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
W przypadku uszkodzenia jakiejkolwiek przesyłki należy postępować zgodnie z regulaminem spedytora:
Firma Kurierska W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Niestety przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. Jeżeli w chwili sprawdzenia okazało się, że przesyłka jest uszkodzona bądź doszło do ubytku to należy bezzwłocznie domagać się od kuriera spisania protokołu. W przypadku szkody ukrytej, z chwilą jej ujawnienia już po odbiorze przesyłki mamy możliwość żądania spisania protokołu na tą okoliczność. Takie żądanie należy zgłosić niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później niż w terminie 7 dni od dnia odbioru przesyłki.
Poczta Polska W przypadku przesyłek pocztowych reklamację z tytułu ubytku zawartości lub uszkodzenia przesyłki zgłasza się bezpośrednio przy przyjęciu jej przez adresata. Reklamację z tytułu niewidocznego uszkodzenia lub ubytku przesyłki, zgłasza się w terminie 7 dni od dnia przyjęcia przesyłki. Reklamacja powinna zawierać: - imię i nazwisko (lub nazwę firmy), adres zamieszkania albo siedziby nadawcy lub adresata, zwanego dalej reklamującym, - rodzaj reklamowanej przesyłki, - uzasadnienie reklamacji, - kwotę odszkodowania w przypadku, gdy reklamujący żąda odszkodowania, - podpis reklamującego. INNE WAŻNE INFORMACJE - Na wpłatę oczekujemy 7 dni, jeśli w tym czasie Kupujący nie skontaktuje się z nami wysyłamy przypomnienie, a następnie wniosek o zwrot prowizji. Jeżeli z jakichś powodów nie mogą Państwo zapłacić w wyznaczonym terminie, prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.
- Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym kontakcie w celu ustalenia dogodnego terminu w siedzibie firmy.
- Kupujący wystawia komentarz jako pierwszy. Sprzedawca jako drugi. Prosimy o wystawianie komentarzy, jest to sygnał dla nas, że przesyłka dotarła do Państwa.
Udział w licytacji jest jednoznaczny z akceptacją tego REGULAMINU. Dokładamy wszelkich starań aby jak najlepiej zrealizować każde zamówienie. Na zapytania staramy się odpowiadać jak najszybciej maksymalnie w ciągu 24 h. |