Konto firmowe
(Rejestracja: 2014-06-03, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji








Firma Handlowa IMATRA

ul. Kochanowskiego 16

36-050 Sokołów Młp.

 

Kontakt telefoniczny z pracownikami jest możliwy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 16:00

e-mail: [email protected]

 

PROCEDURA PO WYGRANIU AUKCJI

  1. Po wygraniu aukcji Kupujący jest zobowiązany NIEZWŁOCZNIE do wypełnienia i przesłania formularza " dostawy i zapłaty Allegro", w którym należy podać:  

-  w przypadku opcji z grawerem - danych do graweru przesłane wg schematu znajdującego się na aukcji

-  określenie formy płatności i sposób dostawy,

-  adres pod który ma zostać dostarczona przesyłka (TYLKO w przypadku, gdy jest inny, niż podany na allegro)

-  osobom fizycznym wysyłamy paragony. Jeśli życzysz sobie fakturę, napisz nam o tym. Jeśli dokonujesz zakupu na firmę, prześlij nam dane Twojej firmy.

 

Wszystkie inne maile wysłane do nas koniecznie podpisz swoim NICKIEM z allegro, aby uniknąć nieporozumień przy odpisywaniu nie usuwaj wcześniejszej historii korespondencji.

 

UWAGA:

Zmiany adresu proszę dokonywać TYLKO poprzez zmianę w formularzu ?dostawy i zapłaty Allegro? w opcji "dane do wysyłki"  nie ma możliwości dokonania zmiany nazwiska czy adresu w inny sposób! NIE zmieniamy adresów podawanych w mailach!

W przypadku niezastosowania się do powyższej instrukcji przy zmianie adresu wysyłki Kupujący nie ma prawa rościć jakichkolwiek pretensji i reklamacji odnośnie niemożliwości doręczenia paczki lub doręczenia pod niewłaściwy adres.

 

FORMY PŁATNOŚCI

  1. Płatność przelewem na konto /Multibank lub PayU/
  2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
  3. Za pobraniem - opcja dostępna jest dla Allegrowiczów posiadających 5 i więcej komentarzy pozytywnych.

Przedmiotów z grawerem nie wysyłamy  ZA POBRANIEM tj. płatne przy odbiorze.

 

WYSYŁKA

  1. Towar wysyłamy od 1 do 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Przesyłki nadajemy codziennie od poniedziałku do piątku za pośrednictwem Poczty Polskiej i firmy kurierskiej.
  2. Koszt wysyłki podany jest na aukcji. Koszt przesyłki pozostaje bez zmian bez względu na ilość zakupionego towaru TYLKO w przypadku PRZESYŁKI KURIERSKIEJ, przy wadze do 20 kg.
  3. W przypadku wysyłki kurierem bardzo proszę podać właściwy numer telefonu w celu ułatwienia firmie kurierskiej kontaktu przy doręczeniu przesyłki.
  4. Wysyłka POZA GRANICE POLSKI jest możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedającym kosztu wysyłki do wskazanego przez Kupującego kraju.
  5. W przypadku nieodebrania paczki, wynikającej z winy Kupującego, jest on zobowiązany pokryć koszty transportu zwrotnego jeśli taki będzie miał miejsce.

       

      ZWROTY

      W przypadku przedmiotów grawerowanych - NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTU.

      Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie dziesięciu dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.
      W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT), pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki ma zostać zwrócona zapłata. W ciągu dwóch dni roboczych Sprzedający dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, w ciągu 7 dni roboczych, Sprzedający dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.

       

      REKLAMACJE

      1. Podstawą do reklamacji może być uszkodzenie wyrobu wynikłe z winy sprzedawcy bądź w przypadku przedmiotów grawerowanych, istotna niezgodność z zatwierdzonym projektem.
      2. Reklamowany towar należy przysłać na własny koszt.
      3. Prosimy o bezpieczne zapakowanie produktu wraz ze wszystkimi dodatkami, które klient otrzymał przy dostawie. Prosimy dołączyć kopie dokumentu zakupu.
      4. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie - naprawiony bądź nowy towar wysyłany jest na koszt naszej firmy.
      5. W przypadku odrzucenia reklamacji, Kupujący pokrywa koszty przesyłek w obydwie strony.
      6. Warunki reklamacji oraz termin jej realizacji są zgodne z powszechnie obowiązującymi zasadami. Kupujący jest na bieżąco informowany o przebiegu postępowania reklamacyjnego. W każdym przypadku reklamacji staramy się realizować jak najszybciej.
      7. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie Produktów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do reklamacji Produktu. 
      8. Kupujący ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności przedstawiciela firmy realizującej dostawę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić PROTOKÓŁ SZKODY oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze oraz niespisanie protokołu szkody może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
      9. W przypadku zaginięcia przesyłki wysłanej za pośrednictwem Poczty Polskiej - co niestety zdarza się - zgłaszamy reklamację w Urzędzie Pocztowym. Możemy to jednak zrobić nie wcześniej niż 14 dni roboczych po nadaniu przesyłki. O złożeniu reklamacji zostaniesz poinformowany mailowo. Poinformujemy Cię również o każdym kroku postępowania reklamacyjnego. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację przez placówkę pocztową nie może przekroczyć 30 dni roboczych w przypadku przesyłek krajowych. W czasie trwania postępowania reklamacyjnego otrzymujemy dwa pisma - informujące o przebiegu reklamacji oraz ostateczne rozstrzygnięcie reklamacji.
      10. Nie zwracamy pieniędzy i nie wysyłamy towaru ponownie do momentu rozstrzygnięcia reklamacji przez Pocztę Polską. Pieniądze zwracamy po rozpatrzeniu reklamacji i zwrocie pieniędzy przez pocztę.

        Reklamacja nie dotyczy towarów wystawianych na akcjach z opisem ?WYPRZEDAŻ?. Wystawiany tam towar posiada pełny opis uszkodzeń i kupującemu nie będzie przysługiwała reklamacja na cechy i wady towaru, z powodu, których cena towaru została obniżona.

         

        USZKODZENIA I UBYTKI PRZESYŁEK


        Przed wysyłką przedmioty są odpowiednio pakowane w folie zabezpieczające (bąbelkowe), aby w transporcie nie uległy uszkodzeniu. Przedmioty pakujemy w kartonowe pudełka o symetrycznych wymiarach i zabezpieczamy specjalną taśmą.

         

        Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

        W przypadku uszkodzenia jakiejkolwiek przesyłki należy postępować zgodnie z regulaminem spedytora:

        Firma Kurierska
        W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Niestety przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. Jeżeli w chwili sprawdzenia okazało się, że przesyłka jest uszkodzona bądź doszło do ubytku to należy bezzwłocznie domagać się od kuriera spisania protokołu. W przypadku szkody ukrytej, z chwilą jej ujawnienia już po odbiorze przesyłki mamy możliwość żądania spisania protokołu na tą okoliczność. Takie żądanie należy zgłosić niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później niż w terminie 7 dni od dnia odbioru przesyłki. 

        Poczta Polska
        W przypadku przesyłek pocztowych reklamację z tytułu ubytku zawartości lub uszkodzenia przesyłki zgłasza się bezpośrednio przy przyjęciu jej przez adresata.
        Reklamację z tytułu niewidocznego uszkodzenia lub ubytku przesyłki, zgłasza się w terminie 7 dni od dnia przyjęcia przesyłki. 
        Reklamacja powinna zawierać:
        - imię i nazwisko (lub nazwę firmy), adres zamieszkania albo siedziby nadawcy lub adresata, zwanego dalej reklamującym,
        - rodzaj reklamowanej przesyłki,
        - uzasadnienie reklamacji,
        - kwotę odszkodowania w przypadku, gdy reklamujący żąda odszkodowania,
        - podpis reklamującego.

         

        INNE WAŻNE INFORMACJE

        1. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, jeśli w tym czasie Kupujący nie skontaktuje się z nami wysyłamy przypomnienie, a następnie wniosek o zwrot prowizji. Jeżeli z jakichś powodów nie mogą Państwo zapłacić w wyznaczonym terminie, prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.
        2. Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym kontakcie w celu ustalenia dogodnego terminu w siedzibie firmy.
        3. Kupujący wystawia komentarz jako pierwszy. Sprzedawca jako drugi. Prosimy o wystawianie komentarzy, jest to sygnał dla nas, że przesyłka dotarła do Państwa.


        Udział w licytacji jest jednoznaczny z akceptacją tego REGULAMINU.

         

        Dokładamy wszelkich starań aby jak najlepiej zrealizować każde zamówienie. Na zapytania staramy się odpowiadać jak najszybciej maksymalnie w ciągu 24 h.

         

        Strona wygenerowana 2024-03-28 15:00:50, 120