Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-12-30, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

   

1. Zanim zalicytujesz zapoznaj się ze stroną o mnie
2. Wystawiany przez Nas towar jest nowy.
3. Wysyłka towaru odbywa się we wtorki i w piątki.
4. Od dnia zakupu mają Państwo 7 dni roboczych na dokonanie wpłaty za
zakupiony towar, po 5 dniach roboczych (w przypadku braku wpłaty) wysyłamy do Państwa powiadomienie z prośbą o dokonanie wpłaty.
6. Wysyłka za pobraniem dostępna dla osób które mają powyżej 10 pozytywnych komentarzy.
7. W przypadkach kiedy nie mogą Państwo dokonać wpłaty prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie.
8. W tytule przelewu prosimy o podanie swojego nicku z Allegro oraz numeru aukcji.
9. Koszt wysyłki podany jest na każdej naszej aukcji, w cenę wysyłki wchodzi: cena wysyłki + cena opakowania.
10. Wszelki kontakt z nami odbywa się drogą m@ilową. W wyjątkowych przypadkach skontaktujemy się z Klientem drogą telefoniczną.

 

Prowadzimy również sprzedaż hurtową
O szczegóły pytaj sprzedawcę!

Istnieje możliwość zrobienia nadruku na koszulkę
O szczegóły pytaj sprzedawcę!

Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT
O szczegóły pytaj sprzedawcę!

 

   

Zadzwoń do nas:

Dział Nadruków: 603-324-460 (pn-pt 9-18)
Sprzedaż Allegro: 665-491-481 (pn-so 9-18)

 


Lub wyślij do nas swoje zapytanie:

 

Sklep: [email protected]
  Nadruki: [email protected]
GG: 6291869


 

   

Multibank: 89 1140 2017 0000 4502 0478 1680
Dane: KRESKA Marek Nawrot
Tytuł:nick allegro, numer aukcji

 

   

   
1. Po dokonaniu zakupu na naszych aukcjach prosimy o wypełnienie pola "Wiadomść dla sprzedającego"  (wyświetlanej przy wyborze płatności). Prosimy o podanie w niej kolorów, rozmiarów, ilości zakupionych produkt, formy wysyłki oraz danych do faktury VAT, jeśli ma być wystawiona.
2. W przypadku braku towaru na stanie, klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie, a wysyłka towaru zostanie zrealizowana najpóźniej do 14 dni kalendarzowych (Zastrzegamy sobie prawo do nie posiadania danego produktu na stanie).
3. Po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie klient zostanie poinformowany o zaksięgowaniu przelewu oraz zostanie poinformowany o dacie wysyłki paczki.
4. Po odebraniu przesyłki przez klienta, prosi się aby klient sprawdził poprawność zamówienia , oraz jeśli jest ono poprawne prosimy o wystawienie komentarza do transakcji (Komentarz traktuje się jako zakończenie transakcji).

 

 

  
   
1. W celu reklamacji towaru prosimy o wysłanie m@ila na adres [email protected] W m@ilu powinny znajdować się takie informacje jak:  Nazwa użytkownika allegro, numer aukcji, powód reklamacji, jeśli wystąpiło uszkodzenie produktu prosi się także o wysłanie zdjęć uszkodzonego towaru (jeśli jest taka możliwość).
2. Następnie skontaktujemy się z klientem w celu potwierdzenia pozytywnego czy też negatywnego rozpatrzenia reklamacji, oraz podania propozycji rozwiązania problemu.
3. Po zakończeniu reklamacji prosi się klienta o wystawienie komentarza do transakcji (Komentarz traktuje się jako zakończenie transakcji).

 

 

  
   
1. W celu zwrotu towaru prosimy o wysłanie m@ila na adres  [email protected] W m@ilu powinny znajdować się takie informacje jak: Nazwa użytkownika allegro, numer aukcji, powód zwrotu. (Zwroty przyjmowane są do 14 dni roboczych od daty zakupu towaru).
2. Następnie skontaktujemy się z klientem w celu podania adresu wysyłki zwracanego towaru (Firma nie ponosi kosztów związanych z przesyłką zwracanego towaru, oraz nie zwraca kosztów wysyłki towaru do klienta).
3. Po zakończeniu zwrotu prosi się klienta o wystawienie komentarza do transakcji (Komentarz traktuje się jako zakończenie transakcji).   
   

 

   
  
  
  
  
 
  

 

 

   
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Strona wygenerowana 2024-03-28 18:25:37, 120