Jesteś tutaj › Profil użytkownika komptron › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-11-05, Logowanie: Ponad pół roku temu)
Dane firmy



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






O NAS

Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom stworzyliśmy ofertę, która zapewni Ci najniższe ceny i krótki czas realizacji zlecenia zakupu. Tworząc nasz sklep skupiliśmy się na tym aby maksymalnie zdywersyfikować dostawców tak aby nasza oferta była najatrakcyjniejsza na rynku a jednocześnie oferowane przez nas produkty były dostępne.
Za główne zadanie postawiliśmy sobie aby dostarczyć Ci produkt najwyższej jakości, który jednocześnie będzie atrakcyjny pod względem cenowym. Nieustannie badamy rynek pod kątem nowych rozwiązań w zarządzaniu sprzedażą co umożliwia nam zminimalizować koszty obsługi i zaproponowanie Ci najniższej ceny.

 

WYSYŁKA

Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem wyspecjalizowanych firm kurierskich, wybierając taką, która dostarczy do Ciebie zamówiony towar w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia - wysyłka realizowana jest tylko w dni robocze. Wszystkie przesyłki, które wysyłamy są nieodpłatnie ubezpieczone.

Koszt przesyłki:

Przelew - przedpłata

Płatność na nasze konto bankowe (wysyłka natychmiast po zaksięgowaniu środków na naszym koncie)

13 zł
Pobranie - kurierowi przy odbiorzePłatność kurierowi w momencie dostarczenia zamówienia (wysyłka następuje natychmiast po złożeniu zamówienia)26 zł

 

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas  swistak@komptron.pl

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.


Z uwagi na zbyt długi czas realizacji przez Pocztę Polską nie wysyłamy za jej pośrednictwem żadnych zamówień.

DOSTĘPNOŚĆ I GWARANCJA

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są fabrycznie nowe.
Pochodzą bezpośrednio od producentów bądź od dystrybutorów tych produktów na polski rynek. Każdy produkt posiada gwarancję, która realizowana jest przez producenta bądź przez nasz sklep.
Dwa razy dziennie aktualizujemy stany magazynowe tak abyś miał pewność, że produkt, który od nas kupujesz jest dostępny.
 

BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jeśli takie posiadał,
  • do zwracanego produktu dołączona jest faktura/paragon i gwarancja

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru, po pomniejszeniu jej o koszty wykonania przelewu. Nie możesz żądać zwrotu kosztów dostawy i odesłania towaru.
W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

 

MASZ PYTANIA

Jeżeli masz pytania wątpliwości prosimy o kontakt pod nr telefonu 22 727 64 68 bądź na adres e-mail swistak@komptron.pl


Strona wygenerowana 2016-12-10 10:27:43, 213