Jesteś tutaj › Profil użytkownika klaja › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-01-23, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 1 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 1
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witamy

Witamy serdecznie na naszej aukcji internetowej. Jesteśmy stosunkowo młodą, lecz dynamicznie rozwijającą się rodzinną firmą z Bierunia Nowego. Przez 18 lat swojej działalności cały czas poszerzaliśmy swoją ofertę handlową, by w tej chwili móc zaoferować przyczepy, auta i akcesoria wiodących marek europejskich w różnych przedziałach cenowych. Pragniemy Państwu przedstawić produkty związane z karawaningem. Bezpośrednie kontakty z przedstawicielami firm niemieckich i holenderskich pozwalają zaoferować nam atrakcyjne ceny i okresowe upusty. Jesteśmy autoryzowanymi przedstawicielami firm: Hobby, Tabbert, TEC, oraz Movera, Frankana i Goldcamp w Polsce, dzięki czemu mamy możliwość oferowania Państwu fabrycznie nowych przyczep, części i akcesoriów z tych koncernów w atrakcyjnych cenach. Posiadamy wszystko co jest związane z przyczepami i samochodami kempingowymi.Zamówienia i zapytania prosimy składać na nasz adres e-mail info@klaja.pl.
Regulamin

Przed przystąpieniem do zakupów, proszę przeczytać regulamin Allegro !!!
Nie odwołujemy ofert. Proszę o rozważne zakupy, w przypadku rezygnacji wnosimy o zwrot prowizji.
Po zakończeniu aukcji, portal Allegro automatycznie wysyła do Kupującego e-mail z informacjami o zawartej transakcji. Proszę przeczytać zawarte tam informacje.
Nr konta i dane do przelewu: otrzymają Państwo w informacji zwrotnej od nas - będą tam wszystkie niezbędne dane wraz ceną za przesyłkę oraz całkowitą kwotą do wpłaty.
Płatność
Towar sprzedajemy na zasadzie przedpłaty na konto.
NIE WYSYŁAMY PACZKI, JEŚLI KWOTA JEST MNIEJSZA NIŻ WYNIKA Z OBLICZEŃ.
Na życzenie wystawiamy faktury VAT - proszę o wcześniejszą informację, tj. BEZPOŚREDNIO PO ZAKUPIE i przesłanie niezbędnych danych do wystawienia faktury.
Standardowo koszty przesyłki ponosi kupujący.
Warunki dostawy
Po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto, towar wysyłany jest do trzech dni roboczych.
W przypadku opóźnień w przesyłce powiadamiamy Kontrahenta i tego samego oczekujemy od Kupującego. Jeśli mają Państwo problem z terminową wpłatą, proszę o kontakt, zawsze traktujemy Klientów indywidualnie.
Jako tytuł wpłaty proszę zawsze podać Państwa nick.
Wysyłamy na adres podany przez Allegro, chyba, że Kupujący poinformuje nas o zmianie. Proszę w tytule maila napisać: ZMIANA ADRESU i podpisać się IMIENIEM I NAZWISKIEM oraz nazwą użytkownika Allegro (nick) - to ze względu na Państwa bezpieczeństwo i oszustów podszywających się pod kupujących. Jeżeli informacja o zmianie przyjdzie w mailu bez nagłówka ZMIANA ADRESU, reklamacje dotyczące adresu wysyłki nie będą uwzględniane.
Domyślnie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, listy - Pocztą Polską w trybie poleconym priorytetowym.Gdyby paczka kurierska nie dotarła w ciągu 3 dni (pocztowa-7 dni), bardzo proszę o kontakt - wspólnie ustalimy miejsce jej pobytu, aby nie została zwrócona do nas.
przypadku nieodebrania paczki/listu w terminie, nie przyjmujemy reklamacji ani roszczeń finansowych.
Finalizacja Transakcji
Po zakończeniu aukcji proszę zadeklarować, jaką formę przesyłki Państwo wybierają. Jeżeli nie otrzymamy takiej informacji, paczki wysyłamy kurierem.
W szczególnych przypadkach (masa przesyłki, wartość przesyłki, nietypowe opakowanie) wysyłamy towar na warunkach ustalonych z Kupującym indywidualnie, poprzez kontakt mejlowy lub telefoniczny.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ceny za przesyłkę w trakcie trwania aukcji, w sytuacji gdy Poczta Polska lub firma kurierska ogłosi zmianę cennika opłat przewozowych. Opłata za przesyłkę będzie liczona wg aktualnych stawek.
Paczki pakowane są solidnie, nie ponosimy zatem odpowiedzialności za zniszczenie przesyłki przez niesumiennych pracowników Poczty Polskiej. Nie bierzemy odpowiedzialności za zagubienie Paczki przez Pocztę Polską. Postępujemy zgodnie z trybem reklamacyjnym i w przypadku zwrotu pieniędzy, zwracamy pieniądze Kupującemu.
Pytania proszę kierować na adres: info@klaja.pl - odpowiadamy na wszystkie mejle imienne - podpisane imieniem i nazwiskiem, lub wysłane z profilu użytkownika Allegro.
Po otrzymaniu przesyłki proszę o wystawienie komentarza. Jest to dla nas informacja, że paczka dotarła i czy są Państwo zadowoleni. Zrewanżujemy się niezwłocznie tym samym.
W przypadku kwestii spornych, związanych bezpośrednio z zawartością przesyłki proszę o kontakt przed wystawieniem komentarza - w takich sytuacjach zawsze możemy wspólnie znaleźć wyjście satysfakcjonujące obie strony
Kupując na naszych aukcjach, akceptują Państwo postanowienia niniejszego regulaminu.
 


Strona wygenerowana 2016-12-03 05:45:47, 213