Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-06-12, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






       
          
       

               
O naszej firmie:     


Nasza firma powstała w 1994r. Zajmujemy się działalnością handlową.
Od1Listopada 2009r. rozpoczęliśmy działalność handlową w internecie między innymi na aukcjach Allegro
Naszym głównym celem jaki sobie postawiliśmy jest:

1. Indywidualne podejście do klienta
2. Sprzedaż towaru najwyższej jakości
3. Pomoc w każdej sytuacji

Kupując u nas zawsze pomagamy przy problemach gwarancyjnych lub pogwarancyjnych.
Nigdy z zakupionym towarem nie zostajesz sam. Zawsze służymy pomocą nawet po godzinach pracy.
Każdy towar przed wysyłką jest sprawdzany przez naszych pracowników a gwarancje zawsze dajemy na piśmie.
Wystawiamy faktury VAT dla klientów a paragon zostaje w naszym archiwum,z takiego powodu, że często paragony ulegają zniszczeniu  lub stają się nieczytelne i są problemy z reklamacjami.
Pamiętaj aby nie niszczyć oryginalnego opakowania produktu!.

Nasze Marki:

 

 


 

 

Wysyłka zakupionych towarów:

Zakupione towary wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (z którą mamy podpisaną stosowną umowę) oraz     Poczty Polskiej do godziny 15. Przesyłki kurierskie zawsze są ubezpieczone co gwarantuje Państwu bezpieczeństwo w  razie uszkodzenia podczas transportu. Przesyłki kurierskie wysyłamy od poniedziałku do piątku do godziny 15 (wysyłka w dniu zaksięgowania kwoty wylicytowanego towaru na koncie), przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej do godziny 13.

Faktury VAT, paragony fiskalne i karty gwarancyjne


Wszystkie ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Zawarcie transakcji potwierdzone jest dowodem zakupu w formie paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Podczas otwierania przesyłki należy upewnić się, że takie potwierdzenie zostało dołączone (możliwe jest, że dowód zakupu został wysłany oddzielnie za pośrednictwem Poczty Polskiej).

Formy płatności

1.Przedpłata na konto winna być dokonana w przeciągu 7 dni od dokonania zakupu. W tytule wpłaty należy podać nick oraz nazwę towaru lub numer aukcji. Towar zostanie dostarczony do Państwa po stwierdzeniu wpływu środków za zamówiony towar i ewentualne podane w opisie aukcji koszty przesyłki. Dane do wpłaty:

Firma Handlowo Usługowa
Malinowski Tomasz
Skomielna Biała 17
32-434Skomielna Biała

Nr. konta:  (BRE BANK SA) 51 1140 20040000 3502 6395 5794

 

2.Wysyłka za pobraniem realizowana wyłącznie w stosunku do klientów mieszkających w Polsce. Koszty towaru i przesyłki, ustalone podczas telefonicznego potwierdzenia lub zawarte w opisie aukcji, zwiększone są o koszty pobrania, i płacone na poczcie lub kurierowi, w czasie odbioru przesyłki.

Zwroty i reklamacje

Każdy zakupiony u nas towar (nowy)możecie Państwo zwrócić w ciągu 10 dni bez podania przyczyny. Pokrywacie Państwo jedynie koszty przesyłek. Warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie kompletnego towaru wraz z dokumentem zakupu oraz kartą gwarancyjną w stanie niewskazującym na użycie, w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu. Jeżeli do zakupionego towaru dołączone były gratisy, powinny zostać przesłane wraz z zwracanym towarem. Przed wysyłką koniecznie poinformuj nas o zamiarze zwrotu.
Pieniądze za odesłany towar zostaną przelane na wskazane przez Państwa konto w ciągu 14 dni roboczych, liczonych od dnia, w którym przesyłka zwrotna zostanie dostarczona do naszej firmy.

Nie ma możliwości zwrotu towaru bez dowodu zakupu, z widocznymi śladami użytkowania lub uszkodzonego.


Wszystkie nowe towary objęte są podstawowym 12 - miesięcznym okresem gwarancji liczonym od daty wystawienia dowodu zakupu chyba, ze w opisie aukcji podano inny okres.

Reklamowany produkt Kupujący wysyła kompletny z całym wyposażeniem i dowodem zakupu (faktura vat ) na swój koszt. Przesyłka zwrotna z towarem naprawionym/wymienionym wysyłana jest na koszt firmy F.H.U. Malinowski Tomasz. Reklamacje produktów niekompletnych lub bez dowodu zakupu nie będą rozpatrywane a ewentualny zwrot towaru nastąpi tylko po zapłaceniu kosztów wysyłki.


UWAGA!!!

Bardzo prosimy przy wysyłaniu informacji z adresem dostawy bezwzględnie podawać nr. telefonu kontaktowego jest on niezbędny dla firmy kurierskiej !!


Bardzo prosimy sprawdzać w obecności kuriera (listonosza) czy przesyłka:opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier (listonosz). Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera (listonosza) uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego sprzętu.






      Pozdrawiamy i zapraszamy na nasze aukcje.

      Zespół
         kinderworld      

 


Strona wygenerowana 2016-12-09 22:58:07, 213