Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-02-13, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 1 opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 1
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 
  

  REGULAMIN

zakupów w sklepie i na aukcjach kinderland24

 

WPŁATA NA KONTO:

 1.     Po wygranej aukcji prosimy o wpłatę należności na  podane konto bankowe W TERMINIE DO 7 DNI! Po upływie  tego terminu, o ile nie uda nam się wcześniej  skontaktować, występujemy do Allegro o zwrot  prowizji.. CAŁKOWITY KOSZT ZAKUPU = cena zakupionego  przedmiotu/ów + koszty wysyłki. W przypadku niedopłaty  poinformujemy cię o tym i zaczekamy na dopłatę co opóźni wysyłkę towaru
2.  W tytule przelewu proszę koniecznie podać swój NICK z Allegro- tylko to wystarczy. UWAGA! Nieprawidłowo zatytułowana wpłata może  spowodować znaczne opóźnienie w realizacji  zamówienia.

 

DANE  DO PRZELEWU:
       
PHU M. Wronowska
        ul. Modlińska 129 lok. U12
        03-186 Warszawa
nr konta
        ING Bank Śląski S.A.:
10105010251000009076135582

 

 

ODBIÓR OSOBISTY:

Prosimy  o przesłanie maila o tytule "ODBIÓR OSOBISTY, nazwa  użytkownika" z informacja o terminie odbioru, bądź kontakt telefoniczny pod nr. +48 780 53 80 61 

 KONTAKT:

Pracujemy od pon-pt w godzinach od 11:00-18:00 oraz sobota 10:00-14:00 .

MAIL: [email protected] W  tytule każdego maila proszę wpisywać swój NICK z  Allegro. Odpowiadamy tylko na maile podpisane Nickiem z Allegro.

TELEFON: 780 53 80 61 oraz 601 88 47 66  

KOMENTARZE:

Pozytywny  komentarz jest dla nas informacją ,że  wszystko jest w porządku. Skontaktuj się z nami nim  wystawisz nam negatywny komentarz, ponieważ wina  niekoniecznie leży po naszej stronie. Sprawdzimy i wyjaśnimy zaistniałą  sytuację. Dla nas najważniejsze jest Twoje  zadowolenie! Komentarze wystawiamy co kilka dni, prosimy o cierpliwość.

       ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY PRZEZ KUPUJĄCEGO

 Ustawy z dn. 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki; możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru nie dotyczy tych świadczeń i produktów, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

 

?  Zwrot towaru z zachowaniem jest dopuszczalny pod warunkiem, że towar jest pełnowartościowy, nie został naruszony ani uszkodzony, nie był używany i jest oryginalnie zapakowany.

?  Z chwilą odstąpienia od umowy sprzedaży kupujący powinien dostarczyć towar wraz z oświadczeniem (formularz oświadczenia wysyłamy na prośbę klienta na wskazany adres mailowy) na swój koszt w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

?  Zwrot środków pieniężnych następuje w wysokości kwoty zapłaconej za towar, z tym że koszt dostarczenia towaru w ramach realizacji zamówienia nie podlega zwrotowi.

?  Zwrot środków pieniężnych następuje bez zbędnej zwłoki w drodze przelewu na rachunek bankowy wskazany przez kupującego.

 

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

?  Jeżeli po otrzymaniu towaru kupujący znajdzie w nim wady, to może wystąpić z jego reklamacją w ustawowym terminie; w tym celu powinien dostarczyć wadliwy produkt na adres ul. Modlińska 129/U12, 03-186 Warszawa. Nie przyjmujemy  zwrotnych przesyłek wysłanych za pobraniem.

?  Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz datę spostrzeżenia wady. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument sprzedaży.

?  Reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez sprzedawcę reklamowanego towaru.

?  Po uznaniu reklamacji wadliwy produkt jest wymieniany na taki sam pełnowartościowy, bądź zwrot wartości towaru, a jeżeli taka wymiana nie jest możliwa z powodu niedostępności towaru, to sklep Kinderland24 zwraca kupującemu równowartość zapłaty za produkt wraz z kosztem jego dostawy lub oferuje mu inne dostępne produkty. Koszt dostawy reklamowanego produktu jest zwracany w takiej wysokości, w jakiej jego dołączenie do zamówienia miało wpływ na ogólną wysokość opłaty za dostawę. Sklep Kinderland24 zwraca ponadto udokumentowany koszt odesłania wadliwego towaru i pokrywa koszt jego ponownego dostarczenia w to samo miejsce.

?  Nieuznanie reklamacji skutkuje pozostawieniem towaru do dyspozycji kupującego pod adresem: ul. Modlińska 129/U12, 03-186 Warszawa. Ewentualne koszty przesyłki pokrywa kupujący.

 

DOSTAWY PRODUKTÓW
Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym kinderland24 realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem Firmy Kurierskiej DPD   lub poprzez Pocztę Polską.  

Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 3 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne. W tym przypadku termin realizacji może się przedłużyć i Nabywca zostanie poinformowany. Koszt dostawy  a także wybór sposobu dostawy określany jest na poziomie składania zamówienia.
Podczas transportu może się zdarzyć, iż przesyłka ulegnie uszkodzeniu. Do obowiązków nabywcy należy sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze w obecności kuriera lub listonosza. Wynika to z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego mającego zastosowanie do umów zawieranych na odległość z konsumentami: ?W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika." W przypadku stwierdzenia szkody nabywca powinien zażądać od kuriera  lub listonosza sporządzenia protokołu szkody z datą odbioru paczki, który jest podstawą odpowiedzialności firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej  za zniszczenie towaru. Pokwitowanie odbioru przesyłki bez zastrzeżeń zamyka drogę postępowania reklamacyjnego przeciwko firmie przewozowej. Takie postępowanie powoduje, iż nabywca sam zrzeka się przysługującego mu ustawowego prawa do odstąpienia od umowy. Potwierdzenie takie jest równoznaczne z tym, iż usługa transportowa została wykona prawidłowo oraz nabywca nie wnosi żadnych zastrzeżeń do odbieranej przesyłki a także, że przesyłka ta została dostarczona do nabywcy w stanie nienaruszonym.    Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej  lub Poczty Polskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę kinderland24  danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz.883.

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ:

  1. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).
  2. W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców Sklepu) i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty jej zawarcia. Jeżeli przewidywany termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 30 (trzydzieści) dni, Sklep ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym do realizacji danego zamówienia. Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar - Sklep zwróci Klientowi należność za towar, w ciągu 7 (siedmiu) dni kalendarzowych od anulowania zamówienia. Klient może podjąć decyzję o wykorzystaniu środków pieniężnych na towar o podobnej wartości lub wyższej z dopłatą różnicy w cenie towarów
  3. W przypadku aukcji z możliwością wyboru przez klienta koloru lub wzoru towaru, klient jest zobowiązany o przesłanie informacji dot. wyboru wpisując ją w uwagach dla sprzedawcy w formularzu zapłaty lub w inny sposób.  Jeśli  nie zostanie uzyskana informacja, wyślemy towar losowo. W takiej sytuacji nie uwzględniamy reklamacji dot. wysyłki w niewłaściwym kolorze lub wzorze.
 
MAPA DOJAZDU DO SKLEPU 
 


 


Strona wygenerowana 2024-04-24 16:56:22, 120