O nas Jesteśmy bezpośrednim importerem wszystkich produktów. Specjalizujemy się w sprzedaży detalicznej i hurtowej drogą bezpośrednią jak i internetową. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie i satysfakcja Klientów z jakości naszej obsługi i produktów. Cały czas dążymy do tego, by nasza oferta była jak najlepsza. Zapraszamy serdecznie wszystkich do zakupów i stałej współpracy!
Firma: INBEST Tomasz Kamiński ul. Awionetki RWD 1 lok. 41 03-982 Warszawa NIP: 1131058319 Regon: 015713719
Infolinia: tel./fax 29 742 00 66 kom. 506 398 122 e-mail: [email protected]
Adres do korespondencji: INBEST ul. Okrzei 121 07-202 Wyszków
Adres sklepu: INBEST ul. Okrzei 121 07-202 Wyszków
Jak do nas trafić (kliknij)
Czynne: pon.-piąt.: 900-1700 sobota: 1000-1400
Nasz numer konta: Alior Bank Spółka Akcyjna Al. Jerozolimskie 94 00-807 Warszawa fax: +48 22 555 23 23
właściciel konta: INBEST Tomasz Kamiński nr konta: 71 2490 0005 0000 4500 9904 2987
IBAN: PL71 2490 0005 0000 4500 9904 2987 BIC/SWIFT: ALBPPLPW
Towar jest dostępny od ręki i wysyłany codziennie Pocztą polską lub Firmą kurierską DPD (na życzenie klienta UPS).
Wszystkie produkty zamówione i opłacone do godz. 1300 wysyłamy tego samego dnia.
Za wysyłkę płacisz tylko raz niezależnie od ilości zamówionych towarów.
Możliwy jest również Odbiór osobisty w godz. otwarcia sklepu.
Do każdego produktu otrzymujesz paragon lub fakturę VAT.
Akceptujemy płatności:
- PayU
- Zwykły przelew bankowy
- Płatność przy odbiorze
Szczegóły w dziale Dostawa i płatność" na każdej z aukcji.
Procedura składania reklamacji i zwrotów:
Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku ?o ochronie niektórych praw konsumentów oraz oodpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny?, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.?
Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres korespondencji?. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia ich wpłynięcia.
|