Jesteś tutaj › Profil użytkownika inbest › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-08-02, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






/*]]>*/


O nas

Jesteśmy bezpośrednim importerem wszystkich produktów. Specjalizujemy się w sprzedaży detalicznej i hurtowej drogą bezpośrednią jak i internetową. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie i satysfakcja Klientów z jakości naszej obsługi i produktów. Cały czas dążymy do tego, by nasza oferta była jak najlepsza. Zapraszamy serdecznie wszystkich do zakupów i stałej współpracy!



Firma:
INBEST Tomasz Kamiński
ul. Awionetki RWD 1 lok. 41
03-982 Warszawa
NIP: 1131058319
Regon: 015713719


Infolinia:
tel./fax 29 742 00 66
kom. 506 398 122
e-mail: sklep@inbest.pl



Adres do korespondencji:
INBEST
ul. Okrzei 121
07-202 Wyszków



Adres sklepu:
INBEST
ul. Okrzei 121
07-202 Wyszków

Jak do nas trafić (kliknij)


Czynne:
pon.-piąt.: 900-1700
sobota: 1000-1400


Nasz numer konta:
Alior Bank Spółka Akcyjna
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
fax: +48 22 555 23 23

właściciel konta: INBEST Tomasz Kamiński
nr konta: 71 2490 0005 0000 4500 9904 2987

IBAN: PL71 2490 0005 0000 4500 9904 2987
BIC/SWIFT: ALBPPLPW




Towar jest dostępny od ręki i wysyłany codziennie Pocztą polską lub Firmą kurierską DPD
(na życzenie klienta UPS).

Wszystkie produkty zamówione i opłacone do godz. 1300 wysyłamy tego samego dnia.

Za wysyłkę płacisz tylko raz niezależnie od ilości zamówionych towarów.

Możliwy jest również Odbiór osobisty w godz. otwarcia sklepu.

Do każdego produktu otrzymujesz paragon lub fakturę VAT.



Akceptujemy płatności:

  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
  • Płatność przy odbiorze

Szczegóły w dziale Dostawa i płatność" na każdej z aukcji.




Procedura składania reklamacji i zwrotów:

Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku ?o ochronie niektórych praw konsumentów oraz oodpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny?, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.?

Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres korespondencji?. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia ich wpłynięcia.





Strona wygenerowana 2016-12-04 13:36:29, 213