(Rejestracja: 2011-06-06, Logowanie: Ponad pół roku temu)

Polska, Łódź, Łódzkie


Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Infoglob - sieć salonów komputerowych - www.infoglob.pl
Kontakt
  • E-Mail
    allegro@infoglob.pl
  • Telefon
    042 633 22 66
     
  • Adres
    90-513 Łódź
    ul. Andrzeja Struga 26

  • Infoglob Tomasz

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 18.00 oraz w soboty w godzinach 10.00 - 15.00

Jesteśmy firmą działającą od kilkunastu lat. Posiadamy kilkadziesiąt oddziałów w całym kraju. Kupując u nas masz pewność, że zostaniesz profesjonalnie i sprawnie obsłużony. Gwarancją jest status Super Sprzedawcy oraz 100% pozytywnych komentarzy Możesz być również pewien, że w przypadku reklamacji będziesz miał gdzie ją złożyć (nie jesteśmy 'wirtualną firmą'). Wraz z towarem zakupionym u nas otrzymasz pisemną gwarancję oraz fakturę VAT.

Zapraszamy na zakupy!

Regulamin sprzedaży przez Internet

- Sprzedaż prowadzona za pośrednictwem Internetu obejmuje zawarcie umowy na odległość, pomiędzy Kupującym (Klientem - składającym zamówienie) a Sprzedającym (INFOGLOB- przyjmującym zamówienie). Kupujący przystąpując do licytacji poprzez złożenie oferty kupna, akceptuje tym samym regulamin firmy, szczególnie w aspekcie poprawności i terminowości wywiązania się z jej wykonania a Sprzedający nie ma prawa do jej odwołania.
- W licytacji mogą brać udział osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Skutki prawne wymienione w punkcie 3 niniejszego regulaminu obligatoryjnie stosuje się do każdego kolejnego postępowania w aukcji.










 

Płatności i gwarancja

- Kupujący składając ofertę kupna posiada świadomość że w przypadku wygranej aukcji, formą płatności jest przelew płatny z góry na konto Sprzedającego lub deklaracja zapłaty przy odbiorze. W przypadku płatności na konto, wpłaty należy dokonać w ciągu 7 dni roboczych liczonych od dnia wylicytowania aukcji. Zapłata jest uznawana w chwili gdy pojawia się na rachunku bankowym Sprzedającego w pełnej wysokości tj. gdy koszt zakupionego przedmiotu powiększony jest o koszty przesyłki. W przypadku nie dokonania wpłaty w w/w okresie Sprzedający wysyła przypomnienie a następnie przy braku wpłaty w ciągu 7 dni występuje do serwisu Allegro zwrot prowizji od sprzedaży.
- Kupujący ma prawo zgłosić Sprzedawcy potrzebę otrzymania faktury VAT lub paragonu fiskalnego w formie elektronicznej w ciągu 2 dni od daty dokonania wpłaty.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo obciążenia Kupującego podanymi w czasie trwania aukcji kosztami zapakowania przedmiotu.
- Minimalny okres gwarancji podany przez Sprzedającego na wystawione na aukcji przedmioty wynosi 12 miesięcy, a w niektórych przypadkach okres gwarancyjny trwać może 24 miesiące. Czas gwarancji uwidoczniony jest podczas trwania aukcji.

Warunki wysyłki przedmiotu

- Wysyłka przedmiotu zamówienia następuje w ciągu 3 dni od chwili zaksięgowania wpłaty w formie przesyłki kurierskiej. W przypadku deklaracji zapłaty przy odbiorze dla przesyłki kurierskiej lub priorytetowej Poczty Polskiej Kupujący jest zobowiązany do odbioru przesyłki. Nie odebrana przesyłka wraca do Sprzedającego. Ponowna przesyłka jest możliwa wówczas gdy Kupujący ureguluje koszty przesyłki zwrotnej oraz przesyłki ponownej.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za terminowość dostawy przesyłki kurierskiej lub pocztowej do Kupującego.
- W licytacji mogą brać udział osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Skutki prawne wymienione w punkcie 3 niniejszego regulaminu obligatoryjnie stosuje się do każdego kolejnego postępowania w aukcji.
- korespondencję dotyczącą zmian danych wysyłkowych i/lub fakturowych prosimy wysyłać ze stron serwisu ALLEGRO

 

Reklamacje i naprawy gwarancyjnene

- Podstawą do reklamacji uszkodzonej przesyłki jest wysłanie Sprzedającemu na koszt Sprzedającego przedmiotu zamówienia z kopią sporządzonego w obecności kuriera protokołu uszkodzenia.
- Sprzedawca winien rozpatrzyć reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej a w przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedający wysyła na swój koszt przedmiot zamówienia pozbawiony wad i uszkodzeń.
- W przypadku gdy Sprzedający nie posiada reklamowanego przedmiotu zamówienia pozbawionego wad i uszkodzeń , to zobowiązany jest do zwrotu Kupującemu zapłaconej kwoty za przedmiot zamówienia na wskazany przez niego w formie elektronicznej rachunek bankowy.
- Sprzedający w przypadku nieuwzględnienia reklamacji zwraca Kupującemu przedmiot zamówienia wraz z uzasadnieniem tylko wówczas gdy Kupujący wcześniej opłacił koszty wysyłki.

Rezygnacja z przedmiotu zamówienia

- Kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki tylko wtedy, gdy zakupił przedmiot na aukcji w opcji 'kup teraz' Przedmiot zakupu winien być jednak nieużywany, nieuszkodzony oraz wysłany na koszt Kupującego w oryginalnym opakowaniu. Nie spełnienie tych warunków może skutkować nieuwzględnieniem przez Sprzedającego rezygnacji z zakupionego przedmiotu.
- W przypadku uwzględnienia przez Sprzedającego rezygnacji z zakupionego przedmiotu w opcji 'kup teraz', Sprzedający zwraca kwotę za zakupiony przedmiot na rachunek bankowy wskazany uprzednio w formie elektronicznej przez Kupującego
- w przypadku przesyłek pobraniowych kupujący zobowiązany jest pokryć koszty przesyłki w obie strony.
-

Warunki odbioru przedmiotu

- Kupujący zobowiązany jest w trakcie odbioru przesyłki sprawdzić jej stan w obecności kuriera. Podpisanie odbioru przesyłki przez Kupującego oznacza jej przyjęcie i powoduje wygaśnięcie roszczeń w stosunku do Sprzedającego z tytułu ujawnionych wad, ubytków lub uszkodzeń.
- Kupujący ma prawo odmówienia odbioru przesyłki w przypadku stwierdzenia wad, ubytków lub uszkodzenia zawartości przesyłki. Wówczas kurier zobowiązany jest do sporządzenia protokółu szkody z określeniem godziny i daty. Kupujący zobowiązany jest bezzwłocznego poinformowania Sprzedającego w formie elektronicznej o odmowie odbioru przesyłki.

Koszty przesyłki

Przesyłki dostarczamy poprzez firmę UPS, ubezpieczonym kurierem.

UPS Logo

 - przedpłata przelewem: 19 zł

- za pobraniem:
29zł
----------------------------

  POCZTA  
  POLSKA  


Przesyłki o masie do 1kg dostarczamy także
Pocztą Polską,
wyłącznie za przedpłatą

- paczka priorytet: 12zł

(Szczegóły w opisie,
w zależności
od masy towaru.
Dotyczy 1 szt. Powyżej 1szt. wysyłka UPSem lub ustalenie e-mail lub GG#200871)
----------------------------
Przesyłki o wartości powyżej 200zł wysyłamy kurierem, lub na życzenie Klienta przy niskiej masie POCZTĄ za dopłatą 1zł za każde rozpoczęte 50zł wartości jako koszt ubezpieczenia
-----------------------

Odbiór osobisty w Łodzi:

płatne gotówką: 0zł
płatne kartą: 3% ceny

   

 
 
 

Strona wygenerowana 2016-12-10 12:03:05, 213