Konto firmowe
(Rejestracja: 2010-11-04, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
4,8 / 5,0 z 13 opinii
Logistyka: 4,9 Od kupujących: 13
Towar: 4,7 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 4,9 Zobacz szczegółowe dane





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

WITAJ!

Jesteśmy firmą prężnie działającą na rynku od kilkunastu lat.
Dostarczamy na wielkopolski rynek, a teraz na cały kraj, produkty AGD oraz RTV hurtowo i detalicznie.
Nasze towary uzyskujemy wprost od producenta-importera dzięki temu możemy oferować je Państwu w niezwykle korzystnych cenach. Pragniemy ułatwić Państwu dostęp do naszych towarów poprzez prowadzenie sprzedaży za pośrednictwem internetu.

Zapraszamy na zakupy...


                         

Dzięki wysokiej jakości Naszych usług, aukcje oferowanych przez nas przedmiotów zostały wyróżnione standardem Allegro!

 ZASADY NA NASZYCH AUKCJACH >>

  • Wszystkie przedmioty na naszych aukcjach są nowe, prosto od producenta i posiadają gwarancję.  
    • Wystawiamy paragony, a na Państwa życzenie Fakturę VAT.
    • Nasze Aukcje skierowane są TYLKO do zdecydowanych Klientów. Jeśli jesteś niezdecydowany, masz wątpliwości co do zakupu oferowanego produktu - NIE LICYTUJ - najpierw wyślij do nas pytanie - zawsze odpowiemy.
    • Po dokonaniu zakupu każdy klient otrzymuje w korespondencji e-mail z pełną informację finalizacji transakcji. Odpowiedź na tego e-maila znacznie przyśpieszy procedurę kompletowania i wysyłki towaru.
  • Należność za zakupiony produkt, wraz z kosztami przesyłki należy uiścić w ciągu 7dni od daty zakupu bądź zakończenia licytacji (dotyczy to wyboru wpłaty na konto bankowe).
  • W przypadku braku wpływu należności w regulaminowym czasie zapłaty, lub w przypadku gdy nie otrzymamy żadnej informacji na temat wyboru formy płatności rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji i wystawiamy komentarz negatywny. 
  • Pierwsza wystawia komentarz osoba kupująca.
  • Po otrzymaniu pozytywnego komentarza mamy pewność pomyślnego zakończenia transakcji. 

 FORMA PŁATNOŚCI I ZASADY WYSYŁKI >>

  • Preferujemy wpłatę na rachunek bankowy, jak również dopuszczamy opcję wysyłki 'za pobraniem' (płatne przy odbiorze).
    • Paczki wysyłamy firmą kurierską.
    • Po nadaniu przesyłki klient otrzymuje powiadomienie e-mail z numerem przesyłki.
    • Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
    • Prosimy o sprawdzenie stanu towaru w obecności kuriera. W razie uszkodzeń należy sporządzić protokół na blankiecie udostępnionym przez kuriera, który będzie jedyną podstawą dochodzenia rekompensaty.
    • Wysyłka produktu realizowana jest codziennie od poniedziałku do piątku . Każda wysyłka jest starannie opakowana
    • i zabezpieczona przed uszkodzeniami podczas transportu. Maksymalnie do 48h wysyłamy towar po zaksięgowaniu wpłaty od państwa lub po zgłoszeniu chęci otrzymana towaru za pobraniem. 
    • Koszty przesyłki dokładnie opisane są na każdej aukcji.
    • Przy zakupie kilku przedmiotów płacą Państwo raz za przesyłkę.
  • Każdy klient dokonując transakcji przez internet ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny
     składając stosowne oświadczenie na piśmie (ew. e-mailem), w terminie do 10 dni od zawarcia umowy.
  • Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni. 
  • Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, nie może być uszkodzony oraz nosić śladów używania,
    w oryginalnym opakowaniu wraz  dowodem zakupu, instrukcją i gwarancją.
    (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).

 REKLAMACJE >>

  • W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z Nami najlepiej drogą e-mail: [email protected] 
  • Zwrot towaru odbywa się na własny koszt. Natomiast nasza firma poniesie koszty wysyłki naprawionego/wymienionego towaru do klienta.
  • Towar, który zostanie odesłany przez klienta bez wcześniejszej konsultacji ze sprzedającym, nie zostanie przyjęty.
  • Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na nasz koszt nie są przyjmowane lub przesyłki pobraniowe nie będą odbierane i wrócą do nadawcy.
  • Przesyłki z reklamacjami należy wysyłać nasz firmowy adres pocztowy z dopiskiem 'Allegro - Serwis'

WARUNKI GWARANCJI: 

 

 

Gwarancja będzie respektowana przez Serwis pod warunkiem przedstawienia przez klienta:

    1. poprawnie wypełnionej i niezniszczonej karty gwarancyjnej

    2. reklamowanego towaru wraz opakowaniem, instrukcją obsługi oraz wszystkimi elementami, które wystąpiły w komplecie, dostarczenie niekompletnego produktu może wydłużyć termin naprawy bądź ją uniemożliwić

    3. czytelnego, prawidłowo przechowywanego paragonu lub faktury zakupu

  1. Serwis odmówi naprawy gwarancyjnej w przypadku stwierdzenia:

    1. samowolnej próby naprawy,

    2. otwierania obudowy,

    3. używania niezgodnego z przeznaczeniem

    4. niedotrzymania warunków gwarancji z pkt 1.

  2. W wypadku niemożności przeprowadzenia naprawy w trybie reklamacji gwarancyjnej, w dalszym ciągu możemy zaoferować płatną naprawę towaru.

  3. Reklamacji nie podlegają żadne elementy przewidziane przez producenta jako

    zużywające się w trakcie eksploatacji tj. kable, baterie, słuchawki, elementy łączące, itp.

  4. Reklamacji nie podlegają również żadne elementy uszkodzone mechanicznie przez klienta pęknięcia, zalania, niewłaściwą instalację itp.

  5. Czas naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni roboczych od daty dostarczenia do naszego serwisu reklamowanego towaru.

  6. W wyjątkowych okolicznościach, gdy niezbędne elementy konieczne do przeprowadzenia naprawy trzeba sprowadzić od producenta, czas naprawy gwarancyjnej może zostać przedłużony to 30 dni roboczych.

  7. Opłaty dodatkowe:

    1. dostarczony do serwisu produkt musi odpowiadać podstawowym warunkom higienicznym (pozbawiony zabrudzeń), w przeciwnym razie czynności podjęte przez serwis w celu usunięcia tego stanu rzeczy objęte będą dodatkową opłatą.

    2. po otrzymaniu sprzętu Serwis dokonuje wstępnej diagnozy rozumianej jako usługa serwisowa płatna, polegającej na sprawdzeniu stanu sprzętu, przetestowaniu, oszacowaniu uszkodzeń, wyceny części zamiennych, i kosztów naprawy w przypadku uszkodzenia sprzętu. Jeśli podczas wstępnej diagnozy Serwis stwierdzi, że:

      • sprzęt jest sprawny ? Serwis dokonuje zwrotu sprzętu klientowi w siedzibie firmy lub za pośrednictwem kuriera na koszt Klienta, obciążając go jednocześnie kosztami diagnozy wstępnej.

      • usterka powstała z winy Klienta ? Serwis poinformuje Klienta o stwierdzonych uszkodzeniach sprzętu oraz o przewidywanych kosztach naprawy. W przypadku rezygnacji z naprawy po wstępnej diagnozie zwrot sprzętu następuje na warunkach jw. W przypadku uzyskania zgody Klienta na wykonanie usługi serwisowej ? zwrot sprzętu dokonany jest na zasadach jw., doliczając uzgodnione wcześniej koszty usługi serwisowej

      • usterka powstała na skutek wady fabrycznej ? koszty dokonania diagnozy wstępnej ponosi Gwarant. Po dokonaniu naprawy sprzęt zostanie zwrócony Klientowi.

    3. Koszt opłaty dodatkowej lub diagnozy wstępnej na dzień 28.11.2011 wynosi 25 złotych brutto

  8. W wypadku wystąpienia usterki fabrycznej niemożliwej do naprawienia, klient otrzyma nowy produkt lub gdy takowy nie znajduje się już w sprzedaży, zostanie zaproponowany inny lub dokonamy zwrotu pieniędzy.

  9. Koszt dostarczenia do serwisu reklamowanego towaru ponosi klient.

  10. Klient zobowiązany jest do przesłania produktu do serwisu w opakowaniu fabrycznym. Ryzyko uszkodzenia sprzętu wysłanego do serwisu podczas transportu ponosi klient.

 


 

LOKALIZACJA >>

KLIKNIJ BY ZOBACZYĆ NASZĄ LOKALIZACJĘ NA MAPIE



Godziny otwarcia:

pn. - pt. 7:30 -17:30
sob. 8:00 - 14:00

 

'AGA' P.H.U. Małgorzata Czapulonis
ul. Głogowska 218
60-104 Poznań

Hurtownia AGA


Strona wygenerowana 2024-03-29 09:19:43, 120