(Rejestracja: 2015-04-29, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
HomeGadget
Sylwia Ptaszek
Ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3a
91-431 Łódź
Sprzedajemy zawsze towar który posiadamy obecnie na stanie magazynowym przez co wysyłka następuje najpóźniej w ciągu 48 godzin.
Do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta fakturę VAT.
Realizacja zamówień
Po dokonaniu zakupu prosimy o podanie poniższych informacji:
- Sposób płatności
- Formę transportu
- Adres do wysyłki
- Specyfikację kupionego przedmiotu (kolor, wzór itp.)
Za wysyłkę przedmiotów zakupionych na naszych aukcjach płacisz tylko raz.
Płatność
Akceptujemy trzy sposoby płatności
- Przelew bankowy na konto:
ING Bank Śląski
nr konta 68 1050 1461 1000 0092 0313 3856
Sylwia Ptaszek
ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3A/4
91-431 Łódź
W tytule przelewu należy podać swój login z oraz nr aukcji. Informacje te znacznie przyśpieszą realizację zamówienia.
- Za pobraniem; Nie wysyłamy towaru tą opcją osobom bez komentarzy lub posiadających więcej niż 5 negatywnych komentarzy).
Na wpłatę oczekujemy maksymalnie 7 dni. W przypadku jej braku rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji.
Wysyłka
Gwarantujemy wysyłkę w ciągu dwóch dni roboczych od daty zaksięgowania pieniędzy lub wybrania przesyłki za pobraniem.
Wysyłki realizujemy za pomocą Poczty Polskiej oraz kuriera DPD.
Przesyłki Poczta Polską nadawane są trzy razy w tygodniu.
Koszt dostawy i zabezpieczenie wysyłki
Koszt dostawy podany na aukcji zawiera sumę kosztu wysyłki(zawierającego podatek VAT, który jako przedsiębiorca musimy zapłacić) oraz koszt opakowania użytego do zabezpieczenia zakupionego towaru.
Wszystkie zakupione przez Państwa przedmioty przed wysyłką są odpowiednio zabezpieczone aby zapobiec ich uszkodzeniu w trakcie transportu.
Zwrot towaru
Na zwrot zakupionego towaru masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Zwrot jest możliwy tylko w przypadku kiedy towar nie był używany i posiada oryginalne opakowanie (koszt odesłania towaru ponosi kupujący).
Pieniądze przelewamy w momencie otrzymania zwracanego towaru. Zwrot obejmuje kwotę za zakupy oraz koszt wysyłki.
Komentarze
Komentarze zawsze wysyłamy jako drudzy. Robimy to masowo raz w tygodniu. Przed wystawieniem komentarza Negatywnego lub Neutralnego prosimy o kontakt. Zawsze staramy się ugodowo załatwić problem.
Odbiór osobisty
Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym w celu ustalenia miejsca odbioru.
Kontakt
Wszelkie pytania prosimy kierować na nasz adres mailowy [email protected].