Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-11-17, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji








 



http://img855.imageshack.us/img855/3139/logo2mx.png' usemap='#map' width='800' />

http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=23335280' shape='rect' />
http://allegro.pl/myaccount/favourites/favourites_sellers.php/addNew/?userId=23335280' shape='rect' />
http://allegro.pl/SendMailToUser.php?userId=23335280' shape='rect' />
 

 





Witamy w sklepie Holsen_esklep

 

Oferujemy markową bieliznę męską codziennego użytku oraz sportową najwyższej jakości. Nasze propozycje budujemy opierając się o sprawdzone marki polskie i zagraniczne.

 

Zanim zaczniesz licytować, proszę zapoznaj się koniecznie ze strona o mnie i regulaminem moich aukcji.
  




 

 

Poniżej zamieszczamy kilka zasad, które ułatwią zakupy na naszych aukcjach: o kosztach przesyłki, dotyczące zakupu, kontaktu z nami. Zakupy u nas są bezpieczne. Możesz być pewien lub pewna, że zakupiony towar jest nowy, można go zawsze wymienić lub zwrócić.


Na każdego maila staramy się odpowiedzieć do 24h (w dni robocze).


 


Komentarze: Swój komentarz wystawiamy w odpowiedzi na komentarz Kupującego. kupujący Rodzaj komentarza odpowiada komentarzowi otrzymanemu.


 


Czas realizaji zamówienia: Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych (chyba, że w opisie aukcji jest inaczej) + czas dostarczenia przesyłki przez wybrany rodzaj transportu (poczta , firma kurierska). W szczególnych przypadkach czas realizacji zamówienia może wydłużyć się o kilka dni o czym indywidualnie kupujący zostanie powiadomiony. Czas realizacji zamówienia rozpoczyna swój bieg w momencie przekazania nam wszystkich szczegółów niezbędnych do realizacji zamówienia, tj. potwierdzenia rozmiaru, koloru zakupionej odzieży, adresu dostawy, formy płatności (w przypadku wpłaty na konto, daty zaksięgowania wpłaty na wskazanym rachunku bankowym) i wybranego środka transportu.


 


Formy płatności: Przedpłata na konto płatność dokonywana jest przelewem na podane w mailu konto (w wysokości wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki wskazanymi w opisie aukcji). Pobranie - listonosz lub kurier pobierze od Ciebie kwotę należną do zapłaty (wartość produktów + koszt wysyłki wskazany w opisie aukcji). Na wpłatę czekamy maksymalnie 7 dni od daty licytacji! Po tym czasie występujemy o zwrot prowizji i wystawiamy komentarz.


 


Sposób wysyłki: Przesyłka pocztą - zamówienie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką rejestrowaną (poleconą), priorytetową (list, paczka). Nie ponosimy odpowiedzialności za termin doręczenia przesyłki. Od momentu nadania przesyłki do chwili dostarczenia jej do adresata nie mamy możliwości monitorowania statusu przesyłki.


 


Możliwa jest wysyłka towaru za granicę, koszt przesyłki zagranicznej ustalany jest indywidualnie po kontakcie mailowym - kontakt@holsen.pl.Koszt przesyłki naliczany jest zgodnie z taryfikatorem Poczty Polskiej (po ustaleniu wagi przesyłki). Nie wysyłamy za granicę przesyłek pobraniowych.


 


Przesyłka kurierem - przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, z którą mamy podpisaną umowę. Paczki dostarczane są na terenie kraju do 3 dni roboczych od chwili ich nadania . Odpowiedzialność za ewentualne opóźnienia w dostarczeniu przesyłki ponosi firma kurierska.


 


Koszty wysyłki: Koszt przesyłki jest jednorazowy niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów. Koszty i forma wysyłki podane są na każdej aukcji dla każdego przedmiotu. W przypadku zakupu kilku przedmiotów, których koszty przesyłki różnią się ,obowiązuje najwyższy koszt przesyłki.


 


Co zrobić gdy przesyłka opóźnia się lub nie dociera? W przypadku opóźnień lub W przypadku niedostarczenia przesyłki do 14 dni pocztą lub do 3 dni frmą kurierską od dnia nadania przesyłki należy pilnie skontaktować się ze sklepem: kontakt@holsen.pl, sprawdzając wcześniej czy nie ma przesyłki w Waszym urzędzie pocztowym. Udzielimy państwu wszelkiej możliwej pomocy. Jako nadawca nie mamy jednak wpływu na firmy świadczące usługi pocztowe i kurierskie. Jeśli przesyłka pocztowa nie dotrze jako nadawca reklamujemy przesyłke. Postepowanie reklamacyjne trwa odpowiednio: 14dni z możliwością przedłużenia do 30dni w przypadku Poczty Polskiej lub 30 dni w przypadku firmy kurierskiej. Po rozpatrzeniu reklamacji i jej uznaniu kupujący otrzymuje przelewem na konto zwrot pełnej kwoty lub jeśli to możliwe następuje ponowna wysyłka towaru.


 


Co zrobić gdy przesyłka dotrze uszkodzona? Jeżeli przy odbiorze przesyłki okaże się że przesyłka jest uszkodzona, taśma jest naruszona lub nosi ślady otwierania naruszenia zawartości, prosimy w obecności doręczyciela (listonosz, pracownik poczty, kurier) sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie sporządzonego protokołu szkody.


 


Niezgodności: Jakiekolwiek niezgodności prosimy zgłaszać bezzwłocznie mailowo (dodatkowo także telefonicznie).Dołożymy wszelkich starań aby problem rozwiązać w jak najkrótszym czasie.


 


Wymiana: Istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny model, kolor lub rozmiar w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Każdorazowo prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy: kontakt@holsen.pl. W odpowiedzi uzyskają państwo szczegółowe instrukcje.Towar prosimy przesłać wraz z wypełnionym oświadczeniem o zwrocie towaru listem poleconym, paczką. W przypadku przedmiotów delikatnych w sztywnym dobrze zabezpieczonym opakowaniu.


 


Koszty wymiany ponosi kupujący( w tym przesyłki zwrotnej).


 


Wymianie podlegają przedmioty nie noszące śladów użytkowania, czyste, 'pozbawione zapachu', w fabrycznym opakowaniu. W wyniku wymiany może powstać nadpłata lub niedopłata. Nadpłatę zwracamy przelewem na konto. Niedopłata jest różnicą cenową między zwracanym a nowo wybranym towarem. Należy wówczas dopłacić brakującą kwotę na wskazane przez sprzedającego konto. Jeżeli odsyłana odzież zostanie zniszczona, zgnieciona na skutek niewłaściwego zapakowania, zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody. W przypadku wyczerpania asortymentu zwracamy pieniądze na konto. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.


 


Zwroty: Zgodnie z Art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. 'o ochronie niektórych praw konsumentów' konsument może w ciągu 10 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy, bez podania przyczyny! Każdorazowo prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy celem podania niezbędnych informacji.Towar prosimy odesłać list poleconym lub paczką pocztową na własny koszt, odpowiednio zapakowany wraz z: oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i dowódem zakupu.


 


Zwrotowi podlegają przedmioty nie noszące śladów użytkowania, czyste, 'pozbawione zapachu', w fabrycznym niezniszczonym opakowaniu. Brak wypełnionego oświadczenia lub dowodu zakupu spowoduje zwrot paczki do nadawcy. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru. Kwota zwrotu równa jest cenie towaru (bez kosztów wysyłek) W przypadku przedmiotów delikatnych w sztywnym pakowaniu dobrze zabezpieconym przed zgnieceniem opakowaniu. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.


 


Reklamacje: Sprzedawca odpowiada za niezgodność zakupionego towaru z umową sprzedaży zgodnie z polską Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002r. (Dz.U. nr 141, poz. 1176, z 2002 roku). Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli nie jest to możliwe - na przykład w wypadku wyczerpania się zapasów - sprzedający zwróci kupującemu równowartość ceny towaru. Każdorazowo prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy kontakt@holsen.pl. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.


 


Zapraszamy do zakupów


 


 

 


Strona wygenerowana 2016-12-09 14:30:38, 213