(Rejestracja: 2012-02-20, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Księgarnia i Antykwariat HATTERIA.PL |
Jeśli odwiedzasz to miejsce po raz pierwszy, Zakończenie aukcji 1. Po wygraniu aukcji otrzymasz wiadomość informującą Cię o dokonanym zakupie, w której znajdziesz wszystkie informacje niezbędne do sfinalizowania transakcji.
Zapłata 2. Za towar możesz zapłacić na trzy sposoby:
Transport 3. Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, InPost, lub firmy kurierskiej listem poleconym lub paczką. Jeśli chciałbyś skorzystać z innej formy przesyłki poinformuj nas o tym przed przystąpieniem do licytacji - o podjętej decyzji poinformujemy Cię mailem zwrotnym. 4. Na prośbę kupującego możemy wysłać towar na adres inny niż podany w Allegro. Warunkiem uwzględnienia takiej prośby jest przesłanie jej mailem z adresu zarejestrowanego w Allegro. 5. Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym uzgodnieniu miejsca i terminu. W przypadku wyboru tej opcji posimy o wcześniejsze zgłoszenie planowanego terminu odbioru mailem na adres: [email protected] bądź telefonicznie pod numerami: +48 12 357 79 73 lub +48664 377 740. Faktury VAT 6. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny. Jeśli zamiast paragonu chcesz otrzymać fakturę VAT, poinformuj nas o tym mailem, nie później niż w dniu dokonania zapłaty za towar. Reklamacje 7. Przesyłki realizujemy na bieżąco, po otrzymaniu zapłaty za towar. Jeśli czas pomiędzy wpłatą pieniędzy a otrzymaniem przesyłki wyda Ci się niepokojąco długi, skontaktuj się z nami, podając nazwę użytkownika, numer aukcji oraz kwotę i datę dokonania zapłaty. W razie potwierdzenia przez nas terminowej wysyłki przedmiotu zapytaj o przesyłkę na swojej poczcie. Jeśli przesyłka nie dotrze w ciągu 14 dni od nadania uruchomimy procedurę reklamacyjną. 8. W przypadku aukcji Kup Teraz masz możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni. W pozostałych przypadkach możliwość zwrotu konsultowana jest indywidualnie. W przypadku towarów zwracanych bez podania przyczyny koszty ich odesłania ponosi Klient. Zwracany towar należy odesłać wraz z załączonym do niego paragonem zakupowym zwykłą przesyłką pocztową. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru, wynikającą z rezygnacji z zakupu, zwracamy przelewem bankowym lub przekazem pocztowym natychmiast po otrzymaniu przesyłki. 9. Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go przesyłką pocztową wraz z otrzymanym paragonem i opisem przyczyn reklamacji. Komentarze 10. Gdy kupujemy, komentarz wystawiamy jako pierwsi, gdy sprzedajemy - jako drudzy.
|