Jesteś tutaj › Profil użytkownika gsm4you › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-04-24, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 
 
 
 
 
 

Ogólny regulamin aukcji:
1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
2. Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nie zmienia to jednak nigdy ich właściwości.
3. Sklep GSM4YOU przyjmuje zamówienia poprzez serwis aukcyjny Świstak.pl i są one realizowane w kolejności ich złożenia.
4. Na każdy zakup w naszej firmie otrzymasz paragon bądź na życzenie fakturę VAT.
5. Towar oferowany na naszych aukcjach znajduje się w naszym magazynie, co skraca Twoją czas oczekiwania na zamówienie do min. czasu.
6. Płatność za zamówienie może być dokonywana przez klienta na dwa sposoby:
    - Przelew na rachunek bankowy podany w mailu od sprzedającego, który przychodzi zaraz po zalicytowaniu.
    - W momencie odbioru towaru (wysyłka za pobraniem)

Zwrot towaru:
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem.
2. Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania, musi być w stanie niezmienionym.
3. Zwrot towaru powinien nastąpić w ciągu 14dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży.
4. Zwracany towar prosimy dobrze zabezpieczyć aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu co może uniemożliwić jego zwrot.
5. Do zwracanego towaru prosimy dołączyć oryginalny dowód zakupu, który Państwo otrzymali w raz z zamówieniem.
6. Przesyłki zwrotne prosimy wysyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej jako list polecony.

Reklamacja:
1. Każdy zakupiony w naszym sklepie produkt podlega gwarancji. Dokładamy wszelkich starań by sprzedawane produkty były zgodne z opisem przedstawionym na stronie aukcji, jednak nawet najlepszym mogą zdarzyć się pomyłki. W takiej sytuacji prosimy o nie wystawianie z góry negatywnego komentarza. Prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy, a postaramy się rozwiązać jak najlepiej nieporozumienie.
2. Gwarancja jest udzielana odpowiednio na okres:
  - 3 miesiące części serwisowe
  - 6 miesięcy akcesoria telefoniczne.
3. Reklamacja rozpatrywana jest najpóźniej w ciągu 14dni roboczych od ich wpłynięcia.
4. Do reklamowanego sprzętu prosimy o dołączenie kserokopii paragonu lub faktury zakupu oraz opisu usterki.
5. Gwarancja nie obejmuje usterek mechanicznych, których przyczyną jest niewłaściwe użytkowanie zakupionego produktu.
6. Staramy się rozwiązywać sprawy reklamacyjne jak najszybciej i na korzyść naszego klienta.
7. Przesyłki reklamacyjne prosimy wysyłać tylko za pośrednictwem Poczty Polskiej jako list polecony priorytetowy.  Za paczki pocztowe oraz kurierskie nie zwracamy pieniędzy.

8. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
9. Reklamowany towar prosimy dobrze zabezpieczyć aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu co może uniemożliwić pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

Wyświetlacze , ekrany dotykowe i inne delikatne części należy wysyłać w kartoniku listem poleconym priorytetowym.

Dostawa:
1. Zamówienia składane w GSM4YOU dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, Inpost oraz firmy kurierskiej DHL.
2. Paczki wysyłamy tak szybko jak tylko to możliwe. Aby przesyłka została wysłana jeszcze tego samego dnia, zamówienie i formularz opcji dostawy musi dotrzeć do nas do godziny 14 oraz wpłata musi zostać zaksięgowana na naszym koncie.
3. Każdy towar bardzo dokładnie zabezpieczamy przed uszkodzeniem w czasie transportu co gwarantuje,
że Twoja paczka dojedzie cało i bezpiecznie w wyznaczone miejsce.
4. Wszystkie przesyłki jakie nadajemy są ubezpieczone na wypadek uszkodzenia bądź zaginięcia.
5. W chwili odbioru zamówionego towaru prosimy o sprawdzenie stanu i zawartości dostarczonej przesyłki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub niezgodności prosimy o kontakt z naszym sklepem. Reklamacje wynikające z tego tytułu uznawane będą jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności dostarczającego przesyłkę. Jeżeli dostarczona przesyłka ma uszkodzone opakowanie bądź wyraźnie widać, że była otwierana po opuszczeniu magazynu (np. ma zerwane taśmy), należy spisać z kurierem protokół szkody  koniecznie zachowując 1 egzemplarz, co spowoduje odesłanie do nas takiej paczki. Po odesłaniu produktu należy poinformować nas telefonicznie o tym fakcie.
6. U nas za transport płacisz tylko raz, niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów!!!

 

Kontakt:

1. Wszelkie pytania prosimy kierować na adres mailowy : swistak@gsm4you-shop.pl lub pod telefonem 664-652-169

2. Pracujemy w godzinach 10-18 w dni powszednie.
 
 
 

Strona wygenerowana 2016-12-09 20:26:21, 213