(Rejestracja: 2013-06-05, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Witamy na naszych aukcjach!
Firma rozpoczęła swoją działalność w styczniu 2010 roku. Jesteśmy firmą solidną i rzetelną, która ciągle się rozwija. Staramy się być perfekcyjni na wszystkich polach naszej działalności i dlatego przywiązujemy dużą wagę do wymogów bezpieczeństwa dotyczących sprzedawanych przez nas produktów. Towary, które Państwu proponujemy przeznaczone są dla niemowląt i dzieci. Naszym celem jest zadowolenie i uśmiech naszych klientów. Staramy się to zapewnić poprzez wysoką jakość artykułów oraz ciągły rozwój naszej firmy. U nas znajdą Państwo wszystko to, co jest potrzebne dla dziecka od dnia jego narodzin. Zapraszamy wszystkich, którzy potrzebują wyprawki, śpioszków, pieluszek, smoczka, pościeli, wózka, łóżeczka, fotelika, rowerka, zabawki i wielu innych artykułów. Zależy nam na zadowoleniu naszych klientów - doradzamy w zakresie produktów odpowiadających Państwa potrzebom w tym zakresie.
W naszym sklepie stacjonarnym możecie Państwo dokonywać płatności: gotówką, kartami płatniczymi oraz poprzez system ratalny.
Nasi stali klienci otrzymują karty rabatowe dzięki którym mogą uzyskać rabaty przy zakupach za gotówkę.
Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego
Dane firmy i kontakt:
'GRYMASEK' Karina Klein, NIP: 626-111-46-45, REGON: 241420511,
Adres: Piłsudskiego 63/1, Bytom 41-902,
Telefon: +48 32 733 05 91, Drugi telefon: +48 600 046 449,
e-mail: [email protected], GG: 31304678
www: grymasek.com.pl
Konto firmowe: ING Bank Śląski 48 1050 1230 1000 0090 7338 7467
REGULAMIN
Produkty oferowane na naszych aukcjach są fabrycznie nowe i objęte 12 , 24 lub 36 miesięczną gwarancją producenta bez wad i dostępny w naszym sklepie. W przypadku dodatkowych pytań związanych z wystawionym towarem prosimy o zgłoszenia mailowe przed zakupem.
Wpłaty:
ING Bank Śląski 48 1050 1230 1000 0090 7338 7467
PRZELEW (przedpłata/płatność z góry)
PRZELEW Z KONTA Płatność następuje przed wysłaniem przesyłki poprzez przelew na wskazane przez nas konto. Jest to bardzo wygodna forma płatności szczególnie dla posiadaczy konta internetowego. O wysyłce przedmiotu i o wpłacie informujemy drogą mailową.
PRZELEW POCZTOWY Dla tych Klientów, którzy nie posiadają konta bankowego. Przelew jest zlecany w Urzędzie Pocztowym lub innych firmach zajmującymi się płatnościami, wpłata na naszym koncie jest widoczna po ok. 2-3 dniach roboczych. Na wpłaty czekamy do 3 dni od momentu zawarcia transakcji. Po tym terminie transakcja zostaje anulowana.
DOSTAWA Koszty dostawy są indywidualnie opisane na każdej aukcji.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA Do realizacji Państwa zamówienia przystępujemy niezwłocznie po jego otrzymaniu. Wszystkie oferowane produkty są dostępne w naszym sklepie w Bytomiu.
Wysyłki realizowane są w dni robocze do godz. 11:00.
- Przy wybraniu płatności na konto zamówienie zostaje wysłane po wpłynięciu wpłaty na nasze konto bankowe, w praktyce następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
- Odbiór osobisty realizowany jest tego samego dnia ( w szczególnych wypadkach zastrzegamy sobie prawo realizacji w innym terminie o czym informujemy drogą mailowa lub telefoniczną ), płatność dokonywana jest na miejscu przy odbiorze.
- Z chwilą nadania przesyłki lub jej przygotowania do odbioru osobistego, zostaną Państwo poinformowani drogą mailową.
ADRES DOSTAWY Jeśli przesyłka ma być wysłana na inny adres niż w ustawieniach konta prosimy o wysłanie mailem takiej informacji jak najszybciej po zawarciu transakcji.
Do każdego zamówienia dołączamy paragon lub fakturę VAT na życzenie.
Zwroty i wymiany
Gwarantujemy Państwu możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego u nas towaru w terminie 10 dni od daty jego otrzymania w przypadku zakupu z dostawą (wysyłka).
TOWAR PRZEZNACZONY DO WYMIANY LUB ZWROTU POWINIEN BYĆ:
- czysty i pozbawiony śladów użytkowania
- w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
- zaopatrzony w dowód zakupu (paragon, faktura)
- zapakowany w opakowanie transportowe chroniące przed uszkodzeniem .
WYMIANA KROK PO KROKU
Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia szczegółowy wymiany. W mailu należy podać jaki produkt ma podlegać wymianie i na co mamy go wymienić. Otrzymacie Państwo instrukcje jak należy takowej wymiany dokonać. Koszt wysyłki zwrotnej i ponownej wysyłki wymienionego towaru pokrywa kupujący.
ZWROT KROK PO KROKU
Prosimy o odesłanie zwracanego towaru w opakowaniu transportowym na nasz adres w ciągu maksymalnie 10 dni od daty otrzymania towaru. Do przesyłki prosimy dołączyć nr konta , pełne dane klienta , na który ma być dokonany zwrot oraz dowód zakupu (paragon lub faktura).
- Przy zwrocie prosimy o poinformowanie nas za pośrednictwem takowego zwrotu.
- Po przyjęciu zwrotu Klient otrzyma zwrot ceny towaru w ciągu 5 dni roboczych na wskazane przez siebie konto bankowe
REKLAMACJE:
USZKODZENIE PRZESYŁKI W TRANSPORCIE ( DOSTAWIE )
Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki podczas jej odbioru, w przypadku, gdy nosi ona ślady uszkodzenia należy w obecności kuriera spisać protokół zniszczenia. Reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w transporcie będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie takiego protokołu.
POMYŁKA W WYSYŁCE Jeżeli pomyłka w wysyłce zamówionego przez Państwa towaru nastąpiła z naszej nie zamierzonej winy - koszty wymiany i zwrotu takiego towaru ponosimy oczywiście my.
UKRYTE WADY PRODUKTU Gdyby okazało się, że otrzymany towar ma wadę produkcyjną prosimy o jak najszybsze zgłoszenie mailowe tego faktu z podaniem nicku na allegro, nr faktury ,nazwy towaru i opisem uszkodzenia. Towar należy odesłać wraz z pisemną reklamacją ( otrzymają ją państwo mailem od naszego pracownika ) oraz fakturą ( lub jej kopią). Reklamację przekażemy producentowi, a Państwo otrzymacie produkt bez wad.
ZAGUBIENIE PRZESYŁKI Zaginięcie przesyłki w dostawie jest winą przewoźnika ( poczty lub kuriera ) i jesteśmy zmuszeni stosować się do przewidzianych przez przewoźników procedur.
REKLAMACJA TOWARU PODCZAS UŻYTKOWANIA W razie reklamacji prosimy o telefon do nas w czasie naszej pracy. Towar reklamacyjny wysłany do nas powinien być odpowiednio zabezpieczony przez klienta składającego reklamacje. Za złe zabezpieczenie reklamowanego towaru i uszkodzenia powstałe podczas transportu sklep 'GRYMASEK' nie ponosi odpowiedzialności (ponosi ją osoba wysyłająca przedmiot czyli państwo). Reklamowany towar w opakowaniu powinien zawierać paragon lub fakturę zakupu, opis uszkodzenia, ujawnione wady itp oraz adres pod który ma trafić naprawiony towar. Termin naprawy reklamowanego towaru wynosi do 21 dni roboczych od momentu dostarczenia do nas.
ODBIÓR OSOSBISTY Płatność na miejscu gotówką, kartą lub poprzez system ratalny. O przygotowaniu towaru do odbioru informujemy za pośrednictwem e-maila.