Jesteś tutaj › Profil użytkownika grim24 › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-09-21, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 2 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 2
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

P.W. GRIM
Biuro Handlowe
ul. Paprotna 5
51-117 Wrocław

tel. (071) 727 91 00
tel. (071) 727 91 01

Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
9.00 do    16.00

 

Witamy na stronie 'O mnie' firmy GRIM

W skrócie o nas:

Jesteśmy dystrybutorem artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych.

Przygodę z allegro zaczęliśmy na początku 2007 roku a na  rynku istniejemy od 1999 roku.
Obsługujemy firmy, instytucje, szkoły, uczelnie nie tylko na terenie województwa dolnośląskiego, ale również całego kraju.

Od początku naszego istnienia stale poszerzamy asortyment tak, aby sprostać wszelkim oczekiwaniom naszych Klientów

Współpracujemy ze starannie dobraną grupą producentów oraz importerów, dzięki czemu możemy zaoferować zróżnicowany asortyment w atrakcyjnej cenie.

Takie podejście doceniają nasi klienci, z których aż 98,9% deklaruje satysfakcję z zakupów.

Adresy:

DANE FIRMOWE:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRIM
ul. Lotnicza 15d/15
56-400 Oleśnica
REGON: 930869318
NIP: 911-118-67-39
Wpis do ewidencji numer: 5328/99

ADRES BIURA:
GRIM - Biuro Handlowe
ul. Paprotna 5
51-117 Wrocław

email: sprzedaz@grim24.pl
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
9.00 do 16.00

 

Przesyłka:

Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki, które powstało w okresie od przyjęcia jej do przewozu, aż do wydania, (art. 544 KC oraz art. 548 KC). Zgodnie z Prawem Przewozowym oraz Prawem Pocztowym, za przesyłkę klienta odpowiadamy do momentu dostarczenia jej do Nadawczego Urzędu Pocztowego lub właściwego Kuriera. Ten moment uznaje się za wykonanie przez GRIM umowy sprzedaży, dowodem tego jest druk nadania/list przewozowy. Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia w obecności przewoźnika stanu dostarczonego towaru, a w razie stwierdzenia uszkodzeń - do spisania protokołu szkód.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.) należy odmówić przyjęcia paczki i poinformować nas mailem na adres sprzedaz@grim24.pl

W przypadku przyjęcia paczki, a następnie stwierdzenia uszkodzenia fizycznego towaru, nie dającego się z zewnątrz zauważyć, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską i sporządzić protokół szkody.

Aby reklamacja była rozpatrzona pozytywnie i mogli Państwo otrzymać nowy towar, muszą być spełnione następujące warunki:

  • a) został sporządzony w obecności kuriera protokół szkody dokładnie opisujący stwierdzone uszkodzenia
  • b) protokół szkody musi wyraźnie wskazywać, że towar jest uszkodzony (miejsce i rodzaj uszkodzenia)
  • c) należy dokładnie opisać stan opakowania zewnętrznego (przetarcia, pęknięcia, rozdarcie itp.), brak informacji o uszkodzeniu opakowania oznacza, że towar nie został uszkodzony w czasie transportu

 

Zwroty towaru:

Poniższe wymagania muszą być spełnione:
- Zwracany produkt nie może być używany

- Folie oraz opakowania w których przedmiot został dostarczony powinny być nienaruszone.
- Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, dokument zakupu oraz podać numer konta bankowego. 
- Zwrot towaru w terminie 10 dni przysługuje tylko osobom fizycznym (nie prowadzącym działalności gospodarczej). W przypadku zakupu przez przedsiębiorstwa lub instytucje zwroty nie będą rozpatrywane.

Jak zrezygnować z zakupu?

- Odpowiednie oświadczenie należy złożyć na piśmie (!) i przesłać je listem poleconym (z potwierdzeniem odbioru) na adres Firmy najpóźniej dziesiątego dnia od daty zawarcia umowy o wykonanie usługi (ale przed rozpoczęciem jej wykonywania) bądź daty otrzymania zamówionego towaru.

Kto ponosi koszty odesłania produktu?
- Koszty odesłania towaru ponosi konsument.

Po otrzymaniu towaru:
- Sprawdzamy czy wszystkie warunki zwrotu zostały spełnione.
- Przelewamy należną kwotę na Państwa konto bankowe oraz wysyłamy potwierdzenie drogą elektroniczną.
- Powiadamiamy serwis o braku finalizacji transakcji w celu odzyskania pobranej prowizji.

- Wzór oświadczenia odstąpienia od umowy kupna ? sprzedaży do ściągnięcia:
 

Podstawa prawna:
Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o    odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z    dnia 2 marca 2000 r. (DzU z 2000 r. Nr 22, poz. 271)

Gwarancja:

- Podstawą gwarancji jest dowód zakupu (paragon lub faktura).
- Zagubienie dokumentu zakupu jest równoczesne z utratą gwarancji.
- Gwarancji udzielamy na nowy sprzęt wystawiany na naszych aukcjach.
- Na każdej aukcji zawsze podany jest okres gwarancyjny, jeżeli sprzęt objęty jest gwarancją.
- Dla każdego kupującego dostępny jest formularz reklamacyjny.
- Brak formularza reklamacyjnego dostarczonego wraz z reklamowanym towarem równa się z automatycznym odrzuceniem reklamacji.
- Jeżeli na aukcji jest zwykła gwarancja - kupujący ma obowiązek dostarczyć sprzęt do naszego serwisu i po naprawie/wymianie go odebrać.
- W przypadku wysłania uszkodzonego sprzętu kupujący pokrywa koszt wysyłki do serwisu, serwis natomiast wysyła nowy/naprawiony sprzęt na swój koszt.
- Reklamacje prosimy wysyłać na adres naszego biura we Wrocławiu.

- Wzory protokołów reklamacyjnych:

 

 

Na życzenie wystawiamy faktury VAT.

Prosimy tylko o informację mailem z danymi do faktury po dokonaniu zakupu.

Prosimy o wcześniejszą informację mailową/telefoniczną o chęci odbioru osobistego.

 

 

 


Strona wygenerowana 2016-12-10 04:14:31, 213