Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-07-19, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 3 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 3
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Oferuję państwu:

- dobrą jakość oferowanych produktów
- atrakcyjne ceny
- profesjonalizm w obsłudze
- gwarancje szybkiej wysyłki (do 24 godz. od zaksięgowania wpłaty)
- szacunek dla klienta
- uczciwość
 
DANE KONTAKTOWE :
Anna Gralikowska
ul.Warszawska 43/6
95-200 Pabianice
tel.: 510566667
[email protected]
gg : 3435854
 
DANE FIRMY :
ANMAR Anna Gralikowska
Waltera Janke 46/21
95-200 Pabianice
REGON: 101076829
NIP: 731-189-73-61

Numer konta:
mBank :
35 1140 2004 0000 3102 7479 2245

 

Godziny pracy: pon-piąt.  10:00-18:00.

  W razie dodatkowych pytań preferujemy kontakt :[email protected]

lub przez gg  : 3435854

                       w naprawdę ważnych sprawach proszę dzwonić 510 566 667

                 (telefony po godz.20.00 uważam za nietaktowne)

 

 

 

 

W przypadku przesyłki za granicę koszty wysyłki ustalane są indywidualnie.

 



ZWROTY,REKLAMACJE - REZYGNACJA Z ZAKUPU - ODSTĄPIENIE OD UMOWY:

Ważne !

Każda zabawka objęta jest gwarancją. Podstawą do zwrotu/reklamacji/wymiany zabawki jest oryginalne opakowanie (proszę je zachować przez okres gwarancji) oraz paragon lub faktura Vat.

Reklamacja nie będzie brana pod uwagę bez oryginalnego opakowania oraz paragonu lub faktury Vat.

Każdy klient może odstąpić od umowy zakupu towaru kupionego na naszych aukcjach bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki.

- Zwrot jest możliwy wyłącznie wtedy, gdy towar nie został w żaden sposób zniszczony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Zwracany towar należy odesłać razem z dokumentem sprzedaży w postaci paragonu lub faktury Vat. Tylko po spełnieniu tych warunków gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru w czasie nie dłuższym niż 10 dni roboczych.

- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko wtedy gdy sprawdzenie nastąpi w dniu dostawy w obecności przedstawiciela firmy realizującej dostawę i wraz z nim zostanie sporządzony tego dnia protokół reklamacyjny.

- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do reklamacji produktu. Jednocześnie informujemy, że układ kolorów zabawek może różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

 
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechaniczny powstałych przez błędy w użytkowaniu i zużycie naturalne produktu.


W razie zwrotu lub reklamacji towaru proszę o dołączenie :

- pismo reklamacyjne z podaniem przyczyny reklamacji formularz zwrotu
- zwrotne dane adresowe
- nick
- adres e-mail  
- numer telefonu
- nr konta bankowego
- paragon lub fakturę Vat

- oryginalne opakowanie

Przed wysyłką wadliwego produktu proszę skontaktować się z nami (tel 510566667 lub napisać e-maila na adres: [email protected])

Adres do wysyłki reklamacji:

Anna Gralikowska

ul.warszawska 43/6

95-200 Pabianice

 

 

 Zawartość paczki należy zawsze sprawdzić w obecności Kuriera lub pracownika Poczty Polskiej. W razie ewentualnego uszkodzenia towaru lub niezgodności zawartości paczki z zamówieniem należy spisać protokół szkody w obecności Kuriera lub pracownika Poczty Polskiej. W innym przypadku gwarancja nie będzie przeze mnie uwzględniona.  Jeżeli zbyt długo oczekujesz na towar i nie masz pewności czy go wysłałam zawsze mogę Ci przesłać potwierdzenie nadania.

 


Strona wygenerowana 2024-04-24 00:07:29, 120