(Rejestracja: 2013-05-28, Logowanie: 3 miesiące temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






WITAM

KONTAKT

Na jakiekolwiek pytania odpowiadam wysyłając maila, mój adres to:naglet@o2.pl
Jestem dostępna również pod nr telefonu: 515 297 587

Jednak Nie odczytuję ani nie odpowiadam na sms

Telefony odbieramy w godz. pracy tj 9.00-16.00

WYSYŁKA

Towar wysyłam po zaksięgowaniu wpłaty(wraz z kosztami wysyłki) na moim koncie.

 Wysyłka Pocztą Polską od poniedziałku do piątku.Towar wysyłany jest zazwyczaj kolejnego dnia po zakupie dokonanym do godz. 14stej wraz z zaksięgowaniem wpłaty czy też decyzji o pobraniu(zakupy z weekendu w tym zakupy dokonane w piątek po 14-stej są wysyłane we wtorek)termin realizacji jest opisany na każdej aukcji. 
Wymagane jest podanie nr telefonu(w przypadku paczek klient jest informowany o terminie doręczenia przesyłki)

Proszę więc o podawanie aktualnego nr telefonu komórkowego
Wysyłki firmą kurierską DHL Lub K-EX pon-piąt
Firma kurierska doręcza przesyłki w godz. 8.00-16.00 od pon.-pt
Dostarczenie na wyznaczona godz.  do 9.00 lub 17.00.-22.00 jest możliwe za dodatkową opłatą.
 

Bardzo poważnie traktuję każdego Allegrowicza i tego samego oczekuję wobec mojej osoby.

 

Jeśli zrezygnujesz z zakupu rzeczy w opcji: KUP TERAZ poinformuj mnie o tym wysyłając maila lub telefonicznie.


  Koszty przesyłki zależą od ilości metrów zakupionego produktu. Informacja jest zawsze na danej aukcji.Proszę o zwracanie uwagi na koszty wysyłki które sa opisane na szablonie aukcyjnym.W tabeli "TRANSPORT I KOSZTY"nie ma możliwości wyszczególnienia wszystkich kosztów.Dlatego też są one dokładnie opisane NA SZABLONIE

Kupując kilka przedmiotów za przesyłkę płacisz jeden raz, jest ona jednak zależna od wymiaru paczki.Więc zawsze gdy nie masz pewności co do kosztu wysyłki zapytaj.

W TYTULE PRZELEWU PROSZĘ PODAWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE NICK I NR.AUKCJI
proszę o nie podawanie tam informacji na temat koloru czy zmiany adresu.Nie zostają one odnotowane.Te informacje podajemy w E-MAILU

Do każdego zakupionego przedmiotu otrzymasz paragon lub na życzenie Fakturę VAT


Nr rachunku to: 
PKO BP SA o/ Rybnik 50 1020 5558 1111 1667 9460 0083 
Teresa Nagler-Leszek
Ul. Północna 22
44-207 Rybnik

TO NIE JEST ADRES DO ODBIORU ZAKUPÓW TEN PODANY JEST PONIŻEJ


Wysyłki staramy się realizować w 2-4dni roboczych od zaksięgowania opłaty na koncie, jednak w większości przypadków przesyłka jest nadawana do 48h od zaksięgowania opłaty.

Osobom którym wysłaliśmy przypomnienie bądź zwróciliśmy się o zwrot prowizji nie wysyłamy za pobraniem.
ODBIÓR OSOBISTY 
Możliwy codziennie

poniedziałek-piatek w godz.9.00-16.00

 

ul. Gliwicka 311 (dzielnica Golejów)

ZAPRASZAMY DO NASZEGO  SKLEPU

 
Czas realizacji zamówienia to czas od przyjęcia zamówienia do realizacji czyli zaksięgowania wpłaty na koncie lub decyzji o pobraniu(w godz. pracy 9.00-16.00)do chwili wysyłki zamówionego towaru.
Na każdej aukcji są zamieszczone informacje o terminie realizacji zamówienia.Podany tam czas jest od minimum - maksimum.
W okresie urlopowym czas realizacji może wydłużyć się do 7 dni.

Zarówno spisywanie sprzedaży jak i odpowiedzi na pytanie mailowe udzielamy od pon.-pt w godz. 9,00-10,00 i 14,00-16,30 w dniach wysyłek PP w pozostałe dni 9.00-16.30 Jeśli chcesz pilnie zmienic coś w swoim zamówieniu np. kolor lub adres to skontaktuj się z Nami tel. 515 297 587 gdyż e-mail może zostać odczytany po wysłaniu towaru.
W weekendy nie pracujemy więc nie odpowiadamy na maile ani tez nie odbieramy telefonów.Na te maile odpowiadamy w miarę możliwości w najbliższym dniu roboczym.
Na maile odpowiadamy w kolejności ich przychodzenia.

Po dokonaniu zakupu aby zamówienie zostało szybko zrealizowane prosimy o podanie w formularzu dostawy lub e-mailu wszystkich ważnych informacji takich jak kolor, ilość, wzór, formy przesyłki, jak i zamiany adresu jeśli jest taka konieczność.
 Jeśli po otrzymaniu materiału z metra (nie obszytego,nie pociętego )okaże się że kolor nie pasuje do wnętrza itp. masz prawo wymienić lub zwrócić zakupiony materiał.Jednak w tym przypadku koszty zarówno odesłania jak i ponownego wysłania np. innego koloru bądź materiału pokrywa KUPUJĄCY.W przypadku zwrotu materiału kupujący odsyła go na swój koszt i otrzymuję zwrot pieniędzy w wysokości kosztów materiału.
 W sytuacji gdy pomyłka zajdzie z naszej strony koszty wysyłki i odesłania pokrywamy MY.
Zamówienie ściśle związane z klientem : przycięte(wysokość), pocięte(odcinki), obszyte oraz firany zgodnie z ustawą NIE PODLEGAJĄ zwrotowi.

Po dokonaniu zakupu jest automatycznie wysyłane informacja z serwisu z pełnymi danymi do wykonania przelewu więc proszę o nie wysyłanie e-maili z prośba o podanie tych informacji.Każdy kupujący otrzymuje je z serwisu allegro.



Wysyłki realizujemy POCZTĄ POLSKĄ
Przeciętny czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską to 2-3dni robocze.
Jeśli nie otrzymasz przesyłki w ciągu 7 dni proszę o sprawdzenie czy nie ma jej
w Twoim oddziale poczty, gdyż czasem listonosze nie zostawiają awiza.
Jako sprzedawca przesyłkę możemy reklamować dopiero po upływie 14dni od nadania. Jeśli nie otrzymasz przesyłki w tym czasie prosimy o kontakt.
W przypadku nie odebrania przesyłki z Poczty w ciągu 14dni (tyle przesyłka "czeka " na poczcie)lub podaniu błędnego adresu Kupujący ponosi koszty powrotu paczki do nas oraz ewentualnej kolejnej przesyłki.Jeśli była to przesyłka pobraniowa kolejna będzie tylko po wpłacie na konto.
Nie odpowiadamy za pracę poczty, opóźnienia w dostarczaniu przesyłek priorytetowych nie leżą po naszej stronie.
 

KOMENTARZE WYSTAWIAMY JEDEN RAZ W TYGODNIU  PO OTRZYMANIU KOMENTARZA ZE STRONY KUPUJĄCEGO!


UWAGA!!!Wszelkie przetwarzanie i wykorzystywanie zdjęć jak i opisów
 z naszych aukcji bez zgody autora ZABRONIONE !!!
Teresa
 

Strona wygenerowana 2016-12-09 13:15:51, 213