Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-04-18, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 WITAM
* Jeśli przystąpisz do aukcji ? oznacza to, że zgadzasz się z naszym regulaminem.
* Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące  towaru, wysyłki, itp. NAPISZ DO MNIE.
* Na wpłatę czekam do 7 dni od dnia zakończenia aukcji.
* Po wygranej aukcji i po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie, wylicytowany przedmiot wysyłam na podany adres.
* Koszty wysyłki podane są na aukcji.
* Za przesyłkę zawsze płaci odbiorca.
* Oferowany towar może minimalnie różnić się kolorem od tego, który jest widoczny na monitorze. Jest to zależne od indywidualnych ustawień karty graficznej i monitora na danym komputerze.
* Jako tytuł wpłaty proszę podać swój nick i numer aukcji.
* Po otrzymaniu przesyłki, proszę o stosowną opinię. Jest to dla mnie potwierdzenie odbioru przesyłki. Komentarz wystawiam zawsze jako druga.
* Paczki wysyłam od poniedziałku do piątku kurierem 'Siódemka'.
* Istnieje możliwość odbioru osobistego. W tym celu skontaktuj się ze mną mailowo w celu ustalenia daty i godziny odbioru dogodnej dla każdej ze stron.
* Po wygraniu kilku aukcji proszę o kontakt w sprawie wysokości opłaty za przesyłkę.
* Wysyłka za pobraniem tylko dla osób powyżej 10 pozytywnych komentarzy. Zlecenia wysyłki za pobraniem realizuję po otrzymaniu od Państwa stosownej informacji.
* W wyjątkowych przypadkach czas oczekiwania na wysyłkę może wydłużyć się do 14 dni w zależności od dostępności danego towaru na stanie magazynowym.

Zwrot towaru
* Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 10 dni od daty jego zakupu bez podania przyczyny. Pod warunkiem, że towar nie został wystawiony jako uszkodzony. Zwracany towar oraz opakowanie nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania.
Zwrócony towar musi posiadać:
     oryginalne, nieuszkodzone opakowanie
     oświadczenie o odstąpieniu od umowy
     oryginalny paragon, lub kopię F-VAT
     pełny komplet, wraz z bonusami otrzymanymi przy zakupie
Zwroty nie zawierające powyższych elementów/dokumentów nie będą realizowane do czasu ich dostarczenia. W przypadku wymiany produktu na inny lub zwrotu należy go do nas przesłać tak, aby towar nie uległ zniszczeniu w transporcie - za stan dostarczonego urządzenia odpowiada Kupujący.
     Po sprawdzeniu stanu technicznego zwróconego towaru, gotówka będzie zwrócona przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w dołączonym piśmie.
     Zwrot pieniędzy obejmuje wartość odsyłanego towaru. Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy. Koszt przesyłki zwracanego towaru oraz prowizji bankowej za przelew/opłaty pocztowej ponosi Kupujący.
     Uwaga !!! Przesyłki zawierające zwracany towar wysłane za pobraniem lub na mój koszt nie będą odbierane. Gdy towar będzie zdradzał oznaki używania, lub zabrudzenia; będzie niekompletny, lub uszkodzony mechanicznie zostanie on odesłany bez wymiany na koszt Klienta.

* Zgodnie z polskim prawem towar zakupiony drogą licytacji nie podlega zwrotowi.

Paragon/Faktura VAT
Do każdego sprzedanego produktu wystawiam paragon.
Jeśli życzycie sobie Państwo fakturę VAT proszę o powiadomienie o tym w e-mailu.
Paragon/faktura zawsze znajduje się w folii razem z listem przewozowym.
Proszę pamiętać, że dowód zakupu jest wymagany w razie ewentualnych napraw gwarancyjnych/reklamacji. Brak dokumentu zakupu , należy zgłosić bezpośrednio po odbiorze przesyłki.
 

Gwarancja
  1. Gwarancja obejmuje usterki sprzętu wynikłe w trakcie poprawnej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych (wymiana żarówki, baterii)lub innego wyposażenia dodatkowego.
  2. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi lub instalacji, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt, np.: zainstalowanie sprzętu, instalacja oprogramowania ,konfiguracja, konserwacja, montaż itp.
  3. Uszkodzony sprzęt Reklamujący dostarcza do mnie osobiście, przesyłką kurierską lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  4. Do przesyłki należy dołączyć paragon jako dowód zakupu, krótki opis usterki , swój login, nr. aukcji, oraz tel. kontaktowy.
  5. Koszt wysyłki reklamowanego przedmiotu ponosi Klient.
  6. W przypadku reklamacji nie uzasadnionych pobieram opłatę za weryfikację sprawnego sprzętu w wysokości 25 zł , bez względu na rodzaj sprzętu , oraz stopień trudności procesu weryfikacji.
  7. W sytuacji, o której mowa w p.6 (GWARANCJA) towar odsyłam do klienta po wpłacie na konto kwoty za sprawdzenie sprzętu , oraz za wysyłkę zwrotną wg. opisu aukcji.
  8. Okres gwarancji podany jest w opisie przedmiotu.
  9. Sprzęt po obsłudze gwarancyjnej odsyłam na wskazany adres.
  10. W przypadku zakupu sprzętu używanego, powystawowego ,lub z demontażu gwarancja nie obejmuje baterii / akumulatorów.


Zwrot/wymiana towaru
'Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni od daty wydania towaru.'

     W ciągu 10 dni od wydania towaru konsument ma możliwość jego zwrotu lub wymiany na inny produkt.Pod warunkiem że towar nie został wystawiony jako uszkodzony.
     Zwrócony towar nie może być używany, musi posiadać:

  •            oryginalne, nieuszkodzone opakowanie
  •            oświadczenie o odstąpieniu od umowy
  •            oryginalny paragon, lub kopię F-VAT
  •            pełny komplet, wraz z bonusami otrzymanymi przy zakupie


Zwroty nie zawierające powyższych elementów/dokumentów nie będą realizowane do czasu ich dostarczenia. W przypadku wymiany produktu na inny lub zwrotu należy go do nas przesłać tak, aby towar nie uległ zniszczeniu w transporcie - za stan dostarczonego urządzenia odpowiada kupujący.
     Towar nie może posiadać śladów używania. Nie może być zniszczony.
     Po sprawdzeniu stanu technicznego zwróconego towaru, gotówka będzie zwrócona przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta w dołączonym piśmie.
     Zwrot pieniędzy obejmuje wartość odsyłanego towaru. Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy. Koszt przesyłki zwracanego towaru oraz prowizji bankowej za przelew/opłaty pocztowej ponosi Kupujący.
     Uwaga !!! Przesyłki zawierające zwracany towar wysłane za pobraniem lub na mój koszt nie będą odbierane. Gdy towar będzie zdradzał oznaki używania, lub zabrudzenia; będzie niekompletny, lub uszkodzony mechanicznie zostanie on odesłany bez wymiany na koszt klienta.


Reklamacje
     Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie pisma reklamacji na mój adres e-mail oraz wysłanie go wraz z reklamowanym urządzeniem - po wcześniejszym ustaleniu procedury reklamacji (zawartość wysyłanego zestawu, dokumenty, ...).
     Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
     W przypadku potrzeby sprowadzenia części od producenta, lub sytuacji w której jeżeli urządzenie musi być poddane długotrwałemu testowaniu czas naprawy może przekroczyć 14 dni.
     Brak pełnych danych niezbędnych w procesie reklamacji (paragonu, gwarancji, adresu zwrotnego, opisu uszkodzenia, ...) powoduje rozpoczęcie terminu rozpatrywania reklamacji od momentu uzupełnienia braków.
     W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń ( kurier powinien sporządzić protokół reklamacyjny) proszę o jak najszybszy kontakt , w czasie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania przesyłki. Zgłoszenia na temat nie zgodności przesyłane w późniejszym terminie nie będą brane pod uwagę.  Za uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu przesyłki odpowiadam jedynie w sytuacji, gdy klient w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej sporządził protokół reklamacyjny.
     Przed wysyłką urządzenia proszę o kontakt w celu ustalenia sposobu wysyłki i potwierdzenia zaistnienia usterki.
     Standardowy komplet (przed wysyłką proszę o kontakt w celu potwierdzenia) wysyłany wraz z reklamowanym urządzeniem posiada:
           opakowanie zabezpieczające urządzenie na czas transportu (za stan dostarczonego urządzenia odpowiada kupujący)
           pismo z pełnym adresem zwrotnym (dane na adresie pomocniczym nie zawsze są czytelne)
           informacje na temat usterki (w przypadku wysłania urządzenia w którym usterka występuje tylko w specyficznych warunkach, bez opisu nie ma możliwości jej wykrycia)
           paragon, lub fakturę VAT
           pełny komplet, lub te elementy które mogą mieć wpływ na pojawienie się/wykrycie usterki.

 


BARDZO WAŻNE !!! BY W TYTULE PRZELEWU WPISAĆ SWÓJ NICK.

PROSZĘ O PRZEMYŚLANE OFERTY!!!!

 

 

Moje konto :

Alior Bank nr:  82 2490 0005 0000 4600 5595 0975

 

tel. 728247950

mail: biuro@eurohurt.legnica.pl


Strona wygenerowana 2016-12-11 01:34:04, 213