(Rejestracja: 2013-01-09, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
REGULAMIN
OBOWIĄZUJĄCY WSZYSTKICH BIORĄCYCH UDZIAŁ W MOICH AUKCJACH:
1. Po wylicytowaniu i otrzymaniu e-maila od Allegro o zakupie, proszę go przeczytać a następnie niezwłocznie proszę o kontakt e-mailowy stosując się do zaleceń, które otrzymałaś / eś w e-mailu od Allegro o zakupionym przedmiocie (przewijając e-maila znajdziesz na dole stosowną instrukcję postępowania).
2. Cała korespondencja prowadzona w sprawie finalizacji musi obowiązkowo pochodzić z tego adresu e-mail, który jest podany w Twoich danych Allegro! Korespondencja z innych adresów e-mail, nawet podobnych nie jest brana pod uwagę!
3. Każdy Twój e-mail do nas powinien zawierać: Twój login Allegro, numer aukcji, w której brałeś udział (lub jej nazwę), w sprawach finansowych powinien zawierać sposób zapłaty - w przypadku wpłaty na konto takie informacje jak: na które konto (Ing/PKO Inteligo), z jaką datą oraz tytułem wpłaty.
4. Wszystkie odbiory osobiste proszę ustalać najpierw telefonicznie (jeśli na aukcji jest dostępny odbiór osobisty) - ze względu na wysyłkowy charakter sprzedaży nie zawsze jesteśmy dostępni.
5. Jeżeli kupujący chce aby paczka dotarła na inny adres proszę o kontakt telefoniczny / e-mail z informacją inaczej wszystkie paczki zostaną wysłane na dane z konta allegro.
(W wiadomości powinny być zawarte dane o nr aukcji , nick z allegro ,nr kontaktowy oraz nowy adres do wysyłki).
6. Jeżeli kupujący nie odbierze przesyłki lub nie dostosuje się do punktu nr.5 jest zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów z powrotem paczki oraz nadaniem jej jeszcze raz.
7. Nie jesteś pewien co do zakupu - nie licytuj! Jeśli w danej aukcji nie odpowiadają Ci stawki za transport nie bierz w niej udziału - nie chcemy sytuacji, gdzie Kupujący najpierw akceptuje stawki za przesyłkę biorąc udział w aukcji, gdzie koszty są podane, a później po kilku dniach ma do nas pretensje o te stawki.Często na naszych aukcjach są 2 różne stawki za przesyłkę priorytetową ubezpieczoną - w przypadku niższej stawki, odszkodowanie za zaginięcie wypłaca Poczta, w przypadku drugiej bez względu na przebieg reklamacji od razu ponownie wysyłamy towar.
8. UWAGA! KOMENTARZE wystawiam jako pierwszy gdy ja kupuję, jeśli Ty kupiłeś coś ode mnie i jesteś zadowolony z transakcji wystaw komentarz.
Dlaczego warto u mnie kupować?
- po wylicytowaniu i określeniu jaką formę zapłaty wybierasz towar dotrze do Ciebie w ciągu 72 godzin! (dni robocze - tylko z opcją priorytet!))
- otrzymujesz pełne wsparcie techniczne w razie jakichkolwiek problemów.
Dane kontaktowe:
E-mail: [email protected]
Telefon: 665037578
Jeżeli nie akceptujesz regulaminu proszę o nie branie udziału w moich aukcjach.