1. KONTAKT:
UL.RYNEK 13, SUCHA BESKIDZKA, MALOPOLSKIE
TEL.721 003 566
Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania, prosimy o kierowanie ich na nasz adres e-mail lub przesyłanie ich za pośrednictwem formularza SWISTAK.PL.
Pozwoli to wyeliminować ewentualne niedomówienia dotyczące transakcji.
2. TRANSAKCJA I JEJ FINALIZACJA:
Uprzejmie prosimy o przemyślane zakupy/licytacje,
zastanowienie się i sprawdzenie czy rozmiar i cena całkowicie Państwu odpowiadają.
Dzięki temu obie strony unikną stresu i zaoszczędzą cenny czas.
Wszystkie szczegółowe dane potrzebne do sfinalizowania transakcji
przesyłane są do Państwa po zakończeniu sprzedaży, oficjalnym e-mailem od SWISTAK.PL.
Formalny termin przewidziany na zapłatę za sprzedany towar to 5 dni.
Po uplywie formalnego czasu wysyłamy przypomnienie poprzez SWISTAK.PL.
Jeśli przez następny tydzień nie dostaniemy żadnej odpowiedzi, anulujemy aukcję
i prosimy SWISTAK o zwrot kosztów prowizji.
Jeżeli czekają Państwo na zakończenie innej aukcji lub chcieliby
zakupić dodatkowe przedmioty, prosimy o bezzwłoczny kontakt.
3. FORMY I WARUNKI PŁATNOŚCI:
Formalny termin przewidziany na zapłatę za zakupiony towar to 5 dni.
Preferujemy płatność na konto bankowe.
Nie uznajemy płatności za pobraniem.
4. WYSYŁKA:
Towar wysyłamy najpóźniej 3 dni po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie.
Przedmioty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.
5. KOMENTARZE I OCENA SPRZEDAŻY:
Jako sprzedawca, nigdy nie wystawiamy komentarza pierwsi.
Wystawienie przez Państwa pozytywnego komentarza po całkowitym zakończeniu transakcji to najlepszy sposób na powiadomienie nas, że przesyłka dotarła i wszystko jest z nią w porządku.
Zależy nam na Państwa 100% pozytywnej ocenie wszystkich kryteriów transakcji, dlatego też prosimy o niezwłoczny kontakt, jeżeli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości, pytania lub prośby albo jeżeli coś jest nie tak z przesłanym towarem.
6. REKLAMACJE, ZWROTY, WYMIANY:
Dopuszczamy możliwość zwrotu towaru z powodu źle dobranego rozmiaru na koszt kupującego.
Towar musi być zwrócony w idealnym stanie/stanie opisany w danej aukcji oraz w oryginalnym opakowaniu.
W przypadkach kiedy problem wynika z niedopatrzenia kupującego, nie zwracamy kosztów przesyłki.
Z doświadczenia wiemy, że 99% wypadków i pomyłek można wyeliminować
poprzez efektywną komunikację, tak więc
zadawanie szczegółowych pytań odnośnie jakichkolwiek watpliwosci jest mile widziane.
Dziękujemy za uwagę, zainteresowanie naszą ofertą
oraz zapraszamy do jej ponownego odwiedzenia!
Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy na zakupy!