Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-05-12, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji












Witaj na stronie O MNIE
Serdecznie dziękuję za zainteresowanie moimi aukcjami.   
Proszę o przemyślane oferty. 
Jeżeli zamieszczone zdjęcia i opisy nie satysfakcjonują Państwa, z chęcią prześlę więcej informacji.

DANE KONTAKTOWE  FIRMY:

EMILUXART
EMILIA IGNACZAK
JAKUBOWIZNA 19A
05-650 CHYNÓW
NIP: 7971811816
REGON: 146564732

[email protected]

tel.kom.: 512348443

FORMY PŁATNOŚCI:

Klient może zapłacić za zakupiony towar :
-
przelewem na moje konto nr.56105010251000009133140005
-płacąc przez PAYU
-wybierając przesyłkę pobraniową

DOSTAWA I WYSYŁKA:
Koszt wysyłki zawsze podaję w opisie aukcji. Jeżeli zakupili Państwo kilka przedmiotów,koszt wysyłki pozostaje niezmienny.

Przesyłki wysyłam za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Jeżeli przesyłka nie dotarła do Państwa w ciągu 14dni od daty jej nadania, zgłaszam reklamację.
Po jej pozytywnym rozpatrzeniu (14-30 dni)  przez Pocztę Polską zwracam całą kwotę, którą wypłacono.  Nie odpowiadam za opóźnienia wynikające z winy Poczty Polskiej.

ZMIANA ADRESU WYSYŁKI:
Jeżeli życzą sobie Państwo wysyłkę pod inny adres, proszę o informację zaraz po wygranej aukcji.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA:
Wszystkie przesyłki realizuję w ciągu 24h od chwili otrzymania przelewu.

TERMIN PŁATNOŚCI:
Na przelew czekam do 14 dni roboczych.  Jeżeli potrzebują Państwo więcej czasu na wpłatę, bardzo proszę o kontakt.

Po 14  dniach ,jeżeli nie otrzymamy wpłaty, występujemy do Allegro o zwrot prowizji .
 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY:

Każdemu klientowi, który dokonał zakupu w celu nie związanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą    

          lub zawodową przysługują prawa i obowiązki, o których mowa z Ustawie z dnia 2 marca 2000 r.  o ochronie   

          niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt

          niebezpiecznych, jak również w Ustawie z dnia 27 lipca 2007 r. o szczególnych warunkach sprzedaży i   

          zmianach w kodeksie cywilnym;


 Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od  niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na  piśmie w terminie dziesięciu dni od zawarcia umowy. Do zachowania tego  terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem;


 W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a  konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony  świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była  konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić  niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli  konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki  ustawowe od daty dokonania przedpłaty.


       Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek nadanych ?za pobraniem?;



REKLAMACJA:

 Reklamację prosimy zgłaszać na adres  EMILUXART Emilia Ignaczak Jakubowizna 19a 05-650 Chynów

 W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić, czy reklamacja opiera się na podstawie Ustawy 

        konsumenckiej, czy na podstawie rękojmi, czy korzystając z gwarancji, a ponadto prosimy o opisanie:   

-  zgłoszenie wady (usterki),

-  roszczenie,

-  dane, na które ma zostać wysłana odpowiedź (oczywiście jeżeli klient chce zachować formę wysyłkową);

Do każdej reklamacji ustosunkujemy się w terminie 14 dni;

 Gwarancją są objęte te oferty, w których treści sprzedawca wyraźnie zaznaczył iż dana oferta jest objętą 

        gwarancją, co nie ma wpływu (nie ogranicza) na pozostałe prawa każdego klienta.



ODWOŁYWANIE  OFERT:


Aukcje    wystawiamy w formie ?KUP TERAZ?, tak więc nie ma  możliwości odwołania  oferty. Jeśli zrezygnujesz z  zakupu, wysyłamy Formularz Zwrotu Prowizji  do  Allegro, a Ty dostajesz od Allegro ostrzeżenie oraz  punkt karny.

KOMENTARZE:
Jako Sprzedający czekam na komentarz od Kupującego, który jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła i wszystko jest w porządku.  Jeżeli zamierzają Państwo wystawić neutralny lub negatywny komentarz, uprzejmie proszę o kontakt. Zależy mi na zadowoleniu Klientów. Z pewnością znajdziemy rozwiązanie.
 

 

 

 

 


Strona wygenerowana 2024-04-19 23:20:17, 120