Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-03-22, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 DANE FIRMY

 
 
EKO-ELMAR DOMAGAŁA SJ
UL. ŁUŻYCKA 55 
30-658 KRAKÓW
NIP. 679-27-66-197
 

 
 
NASZA FIRMA FUNKCJONUJE OD 2000 r
NASZĄ GŁÓWNĄ SPECJALIZACJĄ JEST KOMPLEKSOWE ZAOPATRZENIE FIRM ORAZ KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH W STOLARKĘ OKIENNĄ 
OD NIEDAWNA ROZWINĘLIŚMY SWOJĄ DZIAŁALNOŚĆ O SPRZEDAŻ ONLINE NA PLATFORMIE ALLEGRO
 
 
 
 
 
 
KONTAKT
 
 
PYTANIA WĄTPLIWOŚCI ZADZWOŃ 
 
 
 
 
WOJTEK: 664-851-987
 
 
 
MAREK:   605-788-240
 
 
 
GG: 46384955
 
 
 
EMAIL: EKOELMARSKLEP@GMAIL.COM
 
 
 
 
 
PŁATNOŚCI
 
 
WPŁATA PRZELEW
 
     04 1750 1048 0000 0000 2108 9656
 
     53 1020 2892 0000 5902 0193 5568
 
W TYTULE PRZELEWU PROSZĘ WPISAĆ
NIK Z ALLEGRO
IMIĘ NAZWISKO
NUMER AUKCJI
 
 
 
 
 
 
 
PRZESYŁKA
 

 
TOWAR WYSYŁAMY W 24 GODZINY OD ZAKSIĘGOWANIA WPŁATY NA KONCIE
 

 
 
 
   WYSYŁKA LISTAMI ZWYKŁYMI NA ODPOWIEDZIALNOŚĆ KLIENTA
 
 
 
 
 
 
 
                 WYSYŁKA KURIERSKA DORĘCZENIE 1 DZIEŃ
 
 

 REGULAMIN SKLEPU EKO-ELMAR

 

- Przesyłki wysyłamy w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty lub

otrzymania maila z prośbą o wysyłkę za pobraniem.

 

- Do każdego zakupionego u nas towaru wystawiamy paragon oraz na życzenie kupującego FAKTURĘ VAT.

 

- Kupujący którzy wybrali przesyłkę poleconą mogą skorzystać z linku do śledzenia przesyłek 


- Paczki wysyłamy Pocztą Polską lub firmą kurierską, zgodnie z wniesioną przez Kupującego opłatą,

na podstawie cennika dostaw umieszczonego na aukcji. Proszę pamiętać,

że zamówienia realizujemy tylko od poniedziałku do piątku (pięć dni w tygodniu).

 

- Nie ponosimy odpowiedzialności za czas realizacji usług przewoźników.

Proszę pamiętać, że przesyłka ekonomiczna jest tańszą opcją transportu.

W przypadku wyboru opcji ekonomicznej Poczta Polska może taką przesyłkę dostarczać nawet 12 dni roboczych.

Jeśli zależy Państwu na czasie, proponujemy opłacić przesyłkę priorytetową lub kurierską.

Przesyłki ekonomiczne (list zwykły oraz list zwykły priorytetowy) nie mają nr nadawczych,

nie są rejestrowane ani ubezpieczone. W przypadku zaginięcia lub uszkodzenia takiej przesyłki

tracą Państwo możliwość roszczenia jakichkolwiek praw do odszkodowania z tytułu

niedostarczenia przesyłki lub dostarczenia jej w stanie uszkodzonym.

 

- Zachęcamy do opłacenia przesyłki poleconej ekonomicznej lub poleconej priorytetowej.

 

- Kupujący jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę w obecności pracownika poczty lub firmy kurierskiej,

nawet jeśli przesyłka nie wygląda na uszkodzoną.

Pracownik poczty lub firmy kurierskiej musi na żądanie Kupującego

spisać protokół uszkodzenia, nie może odmówić Kupującemu.

Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane tylko i wyłącznie

na podstawie protokołu uszkodzenia.

W przypadku braku protokołu uszkodzenia reklamacja Kupującego nie zostanie uwzględniona.

- Decydując się na zakup i wysyłkę udzielają nam Państwo pełnomocnictwa do jednorazowego reprezentowania

Państwa w Urzędzie Pocztowym lub siedzibie firmy kurierskiej .

Pełnomocnictwo dotyczy opłacenia przesyłki i nadania jej na wskazany w FORMULARZU ZAMÓWIENIA adres w Państwa imieniu.

 

- W razie nieodebrania przesyłki, koszty zwrotu i ponownej wysyłki ponosi Kupujący!

 

- Jeżeli po sprawdzeniu przesyłki i podaniu numeru nadawczego na poczcie okazuje się,

że przesyłka nie dotarła prosimy o poinformowanie nas o tym.

Zgodnie z prawem pocztowym 15-ego dnia od daty nadania składamy reklamację w sprawie zaginięcia przesyłki. Ustawowy czas rozpatrzenia reklamacji przez Pocztę Polską to 30 dni.

Po otrzymaniu potwierdzenia o zaginięciu przesyłki od Poczty zwracamy pieniądze za towar lub wysyłamy go ponownie.

Przypominam, że reklamować można tylko przesyłki ubezpieczone i rejestrowane.


Strona wygenerowana 2016-12-05 09:30:33, 213