(Rejestracja: 2013-03-22, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
DANE FIRMY
- Przesyłki wysyłamy w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty lub
otrzymania maila z prośbą o wysyłkę za pobraniem.
- Do każdego zakupionego u nas towaru wystawiamy paragon oraz na życzenie kupującego FAKTURĘ VAT.
- Kupujący którzy wybrali przesyłkę poleconą mogą skorzystać z linku do śledzenia przesyłek
- Paczki wysyłamy Pocztą Polską lub firmą kurierską, zgodnie z wniesioną przez Kupującego opłatą,
na podstawie cennika dostaw umieszczonego na aukcji. Proszę pamiętać,
że zamówienia realizujemy tylko od poniedziałku do piątku (pięć dni w tygodniu).
- Nie ponosimy odpowiedzialności za czas realizacji usług przewoźników.
Proszę pamiętać, że przesyłka ekonomiczna jest tańszą opcją transportu.
W przypadku wyboru opcji ekonomicznej Poczta Polska może taką przesyłkę dostarczać nawet 12 dni roboczych.
Jeśli zależy Państwu na czasie, proponujemy opłacić przesyłkę priorytetową lub kurierską.
Przesyłki ekonomiczne (list zwykły oraz list zwykły priorytetowy) nie mają nr nadawczych,
nie są rejestrowane ani ubezpieczone. W przypadku zaginięcia lub uszkodzenia takiej przesyłki
tracą Państwo możliwość roszczenia jakichkolwiek praw do odszkodowania z tytułu
niedostarczenia przesyłki lub dostarczenia jej w stanie uszkodzonym.
- Zachęcamy do opłacenia przesyłki poleconej ekonomicznej lub poleconej priorytetowej.
- Kupujący jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę w obecności pracownika poczty lub firmy kurierskiej,
nawet jeśli przesyłka nie wygląda na uszkodzoną.
Pracownik poczty lub firmy kurierskiej musi na żądanie Kupującego
spisać protokół uszkodzenia, nie może odmówić Kupującemu.
Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane tylko i wyłącznie
na podstawie protokołu uszkodzenia.
W przypadku braku protokołu uszkodzenia reklamacja Kupującego nie zostanie uwzględniona.
- Decydując się na zakup i wysyłkę udzielają nam Państwo pełnomocnictwa do jednorazowego reprezentowania
Państwa w Urzędzie Pocztowym lub siedzibie firmy kurierskiej .
Pełnomocnictwo dotyczy opłacenia przesyłki i nadania jej na wskazany w FORMULARZU ZAMÓWIENIA adres w Państwa imieniu.
- W razie nieodebrania przesyłki, koszty zwrotu i ponownej wysyłki ponosi Kupujący!
- Jeżeli po sprawdzeniu przesyłki i podaniu numeru nadawczego na poczcie okazuje się,
że przesyłka nie dotarła prosimy o poinformowanie nas o tym.
Zgodnie z prawem pocztowym 15-ego dnia od daty nadania składamy reklamację w sprawie zaginięcia przesyłki. Ustawowy czas rozpatrzenia reklamacji przez Pocztę Polską to 30 dni.
Po otrzymaniu potwierdzenia o zaginięciu przesyłki od Poczty zwracamy pieniądze za towar lub wysyłamy go ponownie.
Przypominam, że reklamować można tylko przesyłki ubezpieczone i rejestrowane.