Jesteś tutaj › Profil użytkownika ecos1 › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-05-24, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 Onas:
Aukcje są wystawiane i prowadzone przez firmę:


DaneSprzedawcy:
ŁukaszMoliński
EscaliburCommunicate of System
ul.Wałowa 7
67-400Wschowa
REGON:080423801
NIP:4970022240


Kontakt:
Możeciesię Państwo kontaktować z moją firmą przez:
Tel:723003 767
E-mail:ecosallegro@gmail.com


Płatności:
Istotnejest, aby w tytule przelewu podać nick z Allego!
Płatnościza zakupione przedmioty należy dokonywać na poniższe kontobankowe:
111020 3088 0000 8902 0063 1341


Dostawa:
Przesyłkisą realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Cennikprzesyłek jest podany na każdej aukcji.
Przesyłkisą realizowane od po-pt w ciągu 24h od daty wpłynięcia należnościna moje konto bankowe.


Regulamin:
1. Firma Escalibur Communicate of System prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Aukcje są realizowane za pośrednictwem serwisu Allegro.pl.
2. Czas realizacji zamówienia wynosi 24h. Przewidywany czas dostawy to 3 dni robocze.
3. Za zamówione towary należy zapłacić przelewem bankowym na konto lub za pośrednictwem Allegro ? Płacę z Allegro.
4. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszty przesyłki są podane na każdej aukcji.
5. Zwroty. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni zgodnie z art.10 ww ustawy. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
6.  Reklamacji nie podlegają uszkodzenia wynikłe z winy Kupującego. Przed odbiorem przesyłki Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia jej czy nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres Łukasz Moliński, ul. Wałowa 7, 67-400 Wschowa. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

EE6B0B671C19A14ECAE98F90F2AAADFB


Strona wygenerowana 2016-12-06 13:28:39, 213