(Rejestracja: 2013-04-08, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Płatności
Na wpłatę lub decyzję o przesyłce pobraniowej czekamy do 7 dni.
Przy odbiorze przesyłki pobraniowej - płatność należy uiścić kurierowi.
Płatności przelewem na konto, szybka płatność PayU, płatność kartami kredytowymi, przelewy online i PayPal.
W przypadku wpłaty na konto w tytule przelewu proszę podać numer aukcji oraz dane osoby zamawiającej.
O nas ? nie jesteśmy anonimowi
Właścicielem konta jest firma AC Plus Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie kod 02-495, ul. Skoroszewska 10 lok. 37
NIP: 525-22-77-531.
REGON: 015565800
KRS: 0000173852
Naszą dewizą jest aby każdy klient był zadowolony, a transakcja przebiegła sprawnie.
Faktury VAT
Wszystkie podane ceny są cenami brutto. Do przesyłki dołączana jest faktura VAT.
Wysyłka
Większość paczek wysyłamy przed upływem 24 godzin. Często wysyłka realizowana jest tego samego dnia jeżeli zamówienie złożone zostało do godziny 12 w dniu roboczym. Pozostałe nadania przesyłek realizujemy do 48 godzin. W razie opóźnień informujemy naszych klientów o zaistniałej sytuacji.
Gwarancja
Sprzedawane przez nas produkty objęte 24-to miesięcznym okresem gwarancyjnym dla osób fizycznych i 12-to miesięcznym okresem gwarancyjnym dla firm.
Gwarancji nie podlegają produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz noszące znamiona naturalnego zużycia.
Gwarancji udzielamy na podstawie dowodu zakupu: paragonu fiskalnego lub faktury zakupu.
Reklamacje prosimy kierować pod adres:
AC Plus Sp. z o.o.,ul. Polna 23 S, 05-816 Michałowice,e-mail:[email protected]
Możliwość zwrotu
Nasze główne przykazanie mówi, że zakupy w dudigo.pl muszą oznaczać 100% zadowolenia. Dlatego oferujemy 10-dniową gwarancję satysfakcji!
Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu (bez podania przyczyny) w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwracany towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Produkt musi być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta (wraz z wszelkimi ewentualnymi dodatkami).
Przed nadaniem przesyłki zwrotnej należy skontaktować się z pracownikiem sklepu. W tym celu prosimy o kontakt z nami celem przesłania formularza. Wysyłaną paczkę należy starannie zabezpieczyć i dołączyć wypełniony formularz.
Jeśli zrezygnujesz z zakupionego artykułu zadbaj proszę o nasz towar.
Przesyłkę proszę kierować pod adres:
AC Plus Sp. z o.o., ul. Polna 23 S, 05-816 Michałowice