(Rejestracja: 2014-01-26, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Płatności
Należność za aukcję można uregulować poprzez zwykły przelew bankowy na konto ING Bank Śląski S.A. 51 1050 1937 1000 0091 3398 4196.
Dane do wpłaty:
Drew Line
Karolina Majer-Ciejowska
Stobiecko Szlach. 162
97-561 Ładzice Przy wpłacie na konto, w tytule przelewu, należy podać wyłącznie swoją nazwę użytkownika. Do kwoty za przedmiot, należy doliczyć koszt przesyłki podany na aukcji.
Na wpłaty czekam 7 dni roboczych od momentu zakupienia przedmiotu w opcji "Kup Teraz" lub od zakończenia licytacji. Po tym czasie wystawiam przedmiot do ponownej sprzedaży i uruchamiam procedurę zwrotu prowizji.
Wysyłki
Współpracuję z firmą kurierską DPD oraz Pocztą Polską. Koszt przesyłki kurierskiej wynosi 15,24 zł (przedpłata na konto) i 20,15 zł ( kurier pobranie). Koszt jest stały bez względu na ilość i wagę zakupionych przedmiotów. W związku z czym przy większych zakupach oszczędzają Państwo na kosztach dostawy.
Przesyłki wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej nadawane są codziennie. Jeśli przesyłka ma zostać wysłana na inny adres, prosimy o przesłanie takiej informacji za pośrednictwem formularza kontaktu
lub formularza opcji dostawy. Koszt przesyłek pocztowych uwzględnia: opłatę pocztową, koszt opakowania i podatek VAT.
UWAGA! Przesyłki polecone ekonomiczne ze względu na długi czas dostawy obarczone są ryzykiem uszkodzenia w czasie transportu. Proszę uwzględnić to przy wyborze tej opcji dostawy.
Możliwy jest także odbiór osobisty po wcześniejszym kontakcie oraz ustaleniu miejsca i terminu odbioru.
Zwroty
Zwroty towaru bez podania przyczyny przyjmuję w ustawowym terminie - 10 dni (tylko w przypadku opcji "Kup teraz"). Zgodnie z obowiązującym prawem, licytacje nie podlegają zwrotowi, a jedynie reklamacji (Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 r. art.16.)
W przypadku reklamacji prosimy o kontakt przed wysłaniem towaru we własnym zakresie. Reklamacje i zwroty przyjmowane są wyłącznie wraz z dowodem sprzedaży.
Zasady reklamacji
Przedmiot należy odesłać na własny koszt wraz z pisemną reklamacją. Po rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji, naprawiam usterkę, zwracam koszt wysyłki, a przedmiot odsyłam na koszt własny. Jeżeli przedmiotu nie da sie naprawić w ciągu 4 dni zwracam wszystkie poniesione koszty.
Dane osobowe uzyskane w trakcie transakcji są poufne.
W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych"
Dane firmy:
Drew Line
Karolina Majer-Ciejowska
Stobiecko Szlach. 162
97-561 Ładzice
NIP 7722292748
REGON 101577106