Konto firmowe
(Rejestracja: 2014-08-11, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






  

 

O NAS

Sklep dobreprezenty powstał i rozwija się z myślą o Państwa zadowoleniu i satysfakcji. Chcemy być z Wami w wyjątkowych i ważnych dla was chwilach oraz wspierać was, nie tylko najwyższej jakości produktami, ale również radą, profesjonalizmem i pasją. Nasz dział obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji. Jesteśmy po to, aby pomóc Państwu w wyborze prezentu, doradzić w sprawie rodzaju upominku, oraz formie w jakiej ma zostać, dostarczony do obdarowanej osoby. Jesteśmy pewni, że nasze upominki zadowolą najbardziej wymagających. Koniec końców prezent, który wybierzecie będzie zależał od waszych potrzeb, gustów oraz od waszej wyobraźni. Chcemy się zmieniać razem z wami. Naszą ofertę będziemy dostosowywać do zmieniających się mód oraz pór roku. Będziemy wdzięczni za wszystkie uwagi, które pozwolą nam dostosować naszą ofertę do Państwa oczekiwań.

Wszystkie uwagi pomysły i pytania prosimy zgłaszać pod adres e-maili [email protected]


INFORMACJE DLA KLIENTÓW


- Stroną dokonującą sprzedaży jest sklep internetowy www.dobreprezenty.eu. Sklep jest własnością firmy PoDarek Dariusz Panasiuk, ul. Pokoju 38a, 05-320 Mrozy, NIP: 696-12-36-720, REGON: 147303011

Nr konta: 34 1910 1048 2751 2338 9762 0001

Bank: Deutsche Bank Polska S.A.


SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

- Zamówienia przyjmowane są przez Sklep 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, realizacja zamówień odbywa się w dni robocze (poniedziałek - piątek). W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany.

- Do wszystkich zrealizowanych zamówień w sklepie dobreprezenty.eu jako dowód zakupu wystawiamy fakturę VAT którą przesyłamy drogą elektroniczną.

- Czas realizacji zamówień wynosi, w zależności od ich wielkości 1-2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia, natomiast dołożymy wszelkich starań aby przesyłka znalazła się u Państwa następnego dni jeżeli będzie to możliwe.

- Przy odbiorze przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu. W przypadku widocznych uszkodzeń prosimy o sporządzenie wraz z dostawcą protokołu uszkodzeń w formie pisemnej. Na podstawie tego protokołu będziemy mogli uznać Państwa reklamację i dochodzić zrekompensowania potencjalnych strat od przewoźnika.

- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, o ochronie niektórych praw konsumentów, Kupujący  ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki, według ogólnych zasad, wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

- W przypadku reklamacji, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem obsługi klienta gdzie zostaną Państwo poinformowani o szczegółach zwrotu lub wymiany towaru. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.


Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów:
885-151-395, 668-300-455

Zachęcamy do kontaktu w formie elektronicznej na adres email:

[email protected] lub [email protected]

Pracujemy od poniedziałku do soboty w godzinach 8-16

 


Strona wygenerowana 2024-03-28 17:55:52, 120