(Rejestracja: 2013-06-28, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
SZANOWNI KLIENCI!
Witam na stronie ,, O mnie''. PASJA jest legalnie działającą firmą zajmującą się sprzedażą towarów po cenach atrakcyjnych rynkowo. Moją ambicją jest prowadzenie firmy w sposób rzetelny i profesjonalny, tak aby klient był zawsze usatysfakcjonowany. Towar przeze mnie oferowany jest nowy i znajduje się w moim posiadaniu. Nie sprzedaję towaru wirtualnego. Zapraszam do zapoznania się z dostępną ofertą oraz poniżej zamieszczonym regulaminem.
DANE FIRMY:
Monika Derlatka PASJA
Boksycka 125
27-415 Kunów
woj. świętokrzyskie
NIP : 661 213 26 35
REGON : 260687283
KONTAKT:
email: [email protected] na maile odpowiadam każdego dnia roboczego
telefon : 881 064 148 proszę dzwonić od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 16.00
PŁATNOŚCI:
Płatności za towar można dokonać przez wpłatę bezpośrednio na konto w PKO Banku Polskim nr konta :
77 1020 2674 0000 2702 0116 9564
REGULAMIN
Udział w aukcji oznacza akceptację regulaminu i podanych kosztów przesyłki. Honoruję przepisy dotyczące zawierania umów na odległość. Proszę o dokładne czytanie opisów aukcji przed dokonywaniem zakupów.
PKT 1 ZAMÓWIENIA
1. W tytule przelewu proszę umieścić nick/ nazwę użytkownika Świstaka oraz numer aukcji. Brak tych informacji uniemożliwia realizację transakcji (sprzedający tylko po nicku identyfikuje właściciela przelewu).
2.Decydując się na wybrany produkt proszę sprecyzować w mailu, np. kolor, rodzaj przesyłki, formę płatności, rozmiar.
3. Przy aukcjach wieloprzedmiotowych przed dokonaniem zakupu proszę o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny w celu sprawdzenia czy towar w danym kolorze, modelu, rozmiarze jest dostępny. Następnie po otrzymaniu informacji o dostępności dokonują Państwo zakupu. Wówczas otrzymają Państwo email od serwisu Świstaka z potwierdzeniem zakupu i informacje o wybranej formie płatności. Zalecam kontrolowanie zawartości folderu poczty Spam na wypadek gdyby maile od Świstaka lub ode mnie zostały w nim umieszczone. W przypadku braku wiadomości mailowej od Świstaka potwierdzającej zakup nie wyślę towaru.
PKT 2 PŁATNOŚCI
Obecnie akceptuję wpłaty bezpośrednio na konto bankowe.
Nr konta w PKO BP 77 1020 2674 0000 2702 0116 9564
1.Na dokonanie wpłaty czekam 7 dni roboczych od dnia zakupu. Kwotą do zapłaty jest kwota łącznie z kosztami przesyłki. Jeśli wpłata za zakupiony towar nie dotrze do 7 dnia od dnia zakupu wyślę powiadomienie przypominające o dokonanym zakupie. Gdy miną 3 kolejne dni wystąpię o zwrot prowizji do Świstaka, co niejednokrotnie wiąże się z zawieszeniem konta kupującego. Nie wywiązanie się z wyżej wymienionych terminów równoznaczne jest z rezygnacją z zakupu.
2. Nie ma możliwości zapłaty za towar za pobraniem.
PKT 3 WYSYŁKA
1.Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej. Dostępne opcje wysyłki to list polecony priorytetowy, list polecony ekonomiczny, paczka polecona priorytetowa, paczka polecona ekonomiczna. Przesyłka jest ubezpieczona wyłącznie na prośbę i koszt kupującego. Nie oferuję opcji wysyłki za pobraniem.
2. Koszty wysyłki są dostępne na stronie wybranej aukcji.
3. Nie ponoszę odpowiedzialności z tytułu opóźnień w dostarczeniu przesyłek przez Pocztę Polską. Zgłaszam na poczcie reklamację po 14 dniach roboczych od dnia wysłania przesyłki jeśli ona nie dotrze.
4. Bardzo proszę zwrócić szczególną uwagę na zawartość i stan odbieranej przesyłki. Brak zgłoszenia wobec pracownika Poczty Polskiej zastrzeżeń do przesyłki nie będzie uznawany jako reklamacja z mojej winy.
5. Towar wysyłam w ciągu 24 godzin od daty otrzymania wpłaty na konto bankowe na adres dostawy podany przez kupującego w formularzu Świstaka. W przypadku gdy przesyłka powinna być przesłana na inny adres niż podany w formularzu Świstaka, proszę o zaznaczenie tego w tytule wiadomości w mailu zwrotnym.
6.Zostaną Państwo powiadomieni mailem o każdorazowym fakcie wysłania przesyłki. W przypadku nieotrzymania przesyłki w ciągu 7 dni roboczych proszę o kontakt.
7.Przesyłki pocztowe niedostarczone są awizowane w najbliższym urzędzie Poczty Polskiej. W przypadku dwukrotnego nieodebrania przesyłki Poczty Polskiej w terminie na awizo powtórne przesłanie towaru będzie dokonane po kolejnym opłaceniu kosztów przesyłki, doliczone zostaną również koszty zwrotu przesyłki do sprzedającego.
8. Za przesyłkę ze wszystkich aukcji zapłacisz tylko raz w zależności od jej wagi i gabarytów. Przy zakupie kilku przedmiotów skontaktuję się mailowo z Państwem w celu ustalenia ostatecznego kosztu przesyłki, który będzie zależny od wagi, rozmiaru paczki ustalonego zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej.
PKT 4 ZWROTY
1. Zgodnie z prawem (Ustawa z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego) możesz zwrócić lub wymienić zakupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki. Wówczas koszty zwrotu ponosi kupujący i nie podlegają one zwrotowi. Proszę przesłać w mailu informacje na jakie konto ma zostać zwrócona kwota za ten towar. W terminie 7 dni roboczych należna kwota zostanie przelana po otrzymaniu przesyłki. Do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy z podaniem numeru konta bankowego, na które mam zwrócić pieniądze.
2. W przypadku zwrotu na konto przeleję kwotę wyłącznie za towar pomniejszoną o kwotę kosztu przesyłki.
3. Przed podjęciem jakichkolwiek kroków w związku z reklamacją proszę o kontakt mailowy. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu dołączony do odsyłanego towaru. Towar należy odesłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres : Boksycka 125, 27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie w ciągu 14 dni licząc od momentu pisemnego powiadomienia sprzedającego o zwrocie towaru. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i zniszczenia. Powinien być kompletny i zwrócony w opakowaniu producenta z oryginalną etykietą, w stanie nienaruszonym. Jeśli posiadał metkę to z metką. Przy reklamacji możliwa jest wymiana towaru na nowy lub zwrot zapłaconej kwoty. Proszę przesłać maila z informacjami na jakie konto ma zostać zwrócona kwota za ten towar. W terminie 7 dni należna kwota zostanie przelana po otrzymaniu przesyłki.
UWAGA !!! Przepis o zwrocie towaru w ciągu 10 dni nie ma zastosowania przy zakupach dokonywanych przez firmy.
PKT 5 WYMIANA TOWARU
1. Gdy zdarzy się, że otrzymany przez Państwa produkt jest inny niż zamawialiście lub będzie uszkodzony proszę się skontaktować ze mną telefonicznie lub mailowo w celu dokonania wymiany towaru. Wówczas proszę o odesłanie towaru listem poleconym na mój koszt w oryginalnym opakowaniu producenta na podany adres : Boksycka 125, 27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie.
2. Przy opcji wymiany towaru również proszę o precyzyjną informację na maila na jaki kolor, rodzaj, rozmiar, markę towar ma być wymieniony.
PKT 6 KOMENTARZE
1.Kupujący wystawia komentarz jako pierwszy zgodnie z zasadami Świstaka.
2.Wystawiam komentarz jako druga.
3.Proszę o kontakt w przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących towaru lub przesyłki przed wystawieniem negatywnego komentarza. Zawsze staram się rozwiązać zaistniały problem na korzyść klienta.
Życzę udanych zakupów i serdecznie zapraszam na moje aukcje :)