Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-06-28, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 SZANOWNI  KLIENCI!

 

Witam  na stronie ,, O mnie''. PASJA  jest legalnie działającą firmą zajmującą się sprzedażą towarów po cenach atrakcyjnych rynkowo. Moją ambicją jest prowadzenie firmy w sposób rzetelny i profesjonalny, tak aby klient był zawsze usatysfakcjonowany. Towar przeze mnie oferowany jest nowy i znajduje się w moim posiadaniu. Nie sprzedaję towaru wirtualnego.  Zapraszam do zapoznania się z dostępną ofertą oraz poniżej zamieszczonym regulaminem.

 

 

DANE FIRMY:

Monika Derlatka PASJA

Boksycka 125

27-415 Kunów

woj. świętokrzyskie

NIP : 661 213 26 35

REGON : 260687283

 

KONTAKT:

email: pasja2013@gmail.com  na maile odpowiadam każdego dnia roboczego

telefon : 881 064 148 proszę dzwonić od poniedziałku do piątku  w godzinach 9.00 - 16.00

 

PŁATNOŚCI:

Płatności za towar można dokonać przez  wpłatę bezpośrednio na konto w PKO Banku Polskim nr konta :

77 1020 2674 0000 2702 0116 9564 

 

 

 REGULAMIN

 

Udział w aukcji oznacza akceptację regulaminu i podanych kosztów przesyłki. Honoruję przepisy dotyczące zawierania umów na odległość. Proszę o dokładne czytanie opisów aukcji przed dokonywaniem zakupów.

 

 PKT 1  ZAMÓWIENIA

 

 1. W tytule przelewu proszę umieścić nick/ nazwę użytkownika Świstaka oraz numer aukcji. Brak tych informacji uniemożliwia realizację transakcji (sprzedający tylko po nicku  identyfikuje właściciela przelewu).

 

 2.Decydując się na wybrany produkt proszę sprecyzować w mailu, np. kolor, rodzaj przesyłki, formę płatności, rozmiar.

 

 3. Przy aukcjach wieloprzedmiotowych  przed dokonaniem zakupu proszę  o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny w celu sprawdzenia czy towar w danym kolorze, modelu, rozmiarze jest dostępny. Następnie po otrzymaniu informacji o dostępności dokonują Państwo  zakupu. Wówczas otrzymają Państwo email od serwisu Świstaka z potwierdzeniem zakupu i informacje o wybranej  formie płatności. Zalecam  kontrolowanie  zawartości folderu poczty Spam na wypadek gdyby maile od Świstaka lub ode mnie zostały w nim umieszczone. W przypadku braku wiadomości mailowej od Świstaka  potwierdzającej zakup nie wyślę towaru.

 

PKT 2 PŁATNOŚCI

 

Obecnie akceptuję wpłaty bezpośrednio na konto bankowe.

 

Nr konta w PKO BP 77 1020 2674 0000 2702 0116 9564

 

1.Na dokonanie wpłaty czekam 7 dni roboczych od dnia zakupu. Kwotą do zapłaty jest kwota łącznie z kosztami przesyłki. Jeśli   wpłata za zakupiony towar nie dotrze do 7 dnia od dnia zakupu wyślę  powiadomienie przypominające o dokonanym zakupie. Gdy miną 3 kolejne dni wystąpię o  zwrot prowizji do Świstaka, co niejednokrotnie  wiąże się z zawieszeniem konta kupującego. Nie wywiązanie się z wyżej wymienionych terminów równoznaczne jest z rezygnacją z zakupu.

2. Nie ma możliwości zapłaty za towar za pobraniem.

 

PKT 3 WYSYŁKA

 

1.Przesyłki   wysyłane  są za pośrednictwem  Poczty  Polskiej. Dostępne opcje wysyłki to  list polecony priorytetowy, list polecony ekonomiczny, paczka polecona priorytetowa, paczka polecona ekonomiczna. Przesyłka jest ubezpieczona wyłącznie na prośbę i koszt kupującego. Nie oferuję opcji wysyłki za pobraniem.

 

2. Koszty wysyłki są dostępne na stronie wybranej aukcji.

 

3. Nie ponoszę odpowiedzialności z tytułu opóźnień w dostarczeniu przesyłek przez Pocztę Polską. Zgłaszam na poczcie reklamację po 14 dniach roboczych od dnia wysłania przesyłki jeśli ona nie dotrze.

 

4. Bardzo proszę zwrócić szczególną uwagę na zawartość i stan odbieranej przesyłki. Brak zgłoszenia wobec pracownika Poczty Polskiej   zastrzeżeń do przesyłki  nie będzie uznawany jako reklamacja z mojej winy.

 

5. Towar wysyłam w ciągu 24 godzin od daty otrzymania wpłaty na konto bankowe na adres dostawy podany przez kupującego w formularzu Świstaka. W przypadku gdy przesyłka  powinna być przesłana na inny adres niż podany w formularzu Świstaka, proszę o zaznaczenie tego w tytule wiadomości w mailu zwrotnym.

 

6.Zostaną Państwo powiadomieni mailem o każdorazowym fakcie  wysłania przesyłki. W przypadku nieotrzymania przesyłki w ciągu 7 dni roboczych proszę o kontakt.

 

7.Przesyłki pocztowe niedostarczone są awizowane w najbliższym urzędzie Poczty Polskiej. W przypadku dwukrotnego nieodebrania przesyłki Poczty Polskiej w terminie  na awizo powtórne przesłanie towaru będzie dokonane po kolejnym opłaceniu kosztów przesyłki, doliczone zostaną również koszty zwrotu przesyłki do sprzedającego.

 

8. Za przesyłkę ze wszystkich aukcji zapłacisz tylko raz w zależności od jej wagi i gabarytów. Przy zakupie kilku przedmiotów skontaktuję się mailowo z Państwem w celu ustalenia ostatecznego kosztu przesyłki, który będzie zależny od wagi, rozmiaru paczki ustalonego zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej.

 

PKT 4  ZWROTY

 

1. Zgodnie z prawem (Ustawa z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego) możesz zwrócić lub wymienić zakupiony towar  bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki. Wówczas koszty zwrotu ponosi kupujący i nie podlegają one zwrotowi. Proszę przesłać  w mailu informacje na jakie konto ma zostać zwrócona kwota za ten towar. W terminie 7 dni  roboczych  należna kwota zostanie przelana po otrzymaniu przesyłki. Do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy  z podaniem numeru konta bankowego,  na które mam zwrócić pieniądze.

 

2. W przypadku zwrotu na konto  przeleję kwotę wyłącznie za towar pomniejszoną o kwotę kosztu przesyłki.

 

3. Przed podjęciem jakichkolwiek kroków  w związku z reklamacją proszę  o kontakt mailowy. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu dołączony do odsyłanego towaru. Towar należy odesłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres : Boksycka 125, 27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie w ciągu 14 dni  licząc od momentu pisemnego powiadomienia sprzedającego o zwrocie towaru. Zwracany towar nie może nosić  śladów użytkowania i zniszczenia. Powinien być kompletny i zwrócony w opakowaniu producenta z oryginalną etykietą, w stanie nienaruszonym. Jeśli posiadał metkę to z metką. Przy reklamacji możliwa jest wymiana towaru na nowy lub zwrot zapłaconej kwoty. Proszę przesłać maila z informacjami na jakie konto ma zostać zwrócona kwota za ten towar. W terminie 7 dni należna kwota zostanie przelana po otrzymaniu przesyłki.

 

UWAGA !!! Przepis o zwrocie towaru w ciągu 10 dni nie  ma zastosowania przy zakupach dokonywanych przez firmy.

 

PKT 5 WYMIANA TOWARU

 

1. Gdy zdarzy się, że otrzymany przez Państwa produkt jest inny niż zamawialiście lub będzie uszkodzony proszę się skontaktować ze mną telefonicznie lub mailowo w celu dokonania wymiany towaru. Wówczas proszę o odesłanie towaru listem poleconym na mój koszt w oryginalnym opakowaniu producenta na podany adres : Boksycka 125, 27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie.

 

2. Przy opcji wymiany towaru również proszę o precyzyjną informację na maila na jaki kolor, rodzaj, rozmiar, markę towar ma być wymieniony.

 

PKT 6 KOMENTARZE

 

1.Kupujący wystawia komentarz jako pierwszy  zgodnie z zasadami Świstaka.

 

2.Wystawiam komentarz jako druga.

 

3.Proszę o kontakt w przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących towaru lub przesyłki przed wystawieniem negatywnego komentarza. Zawsze staram się rozwiązać zaistniały problem na korzyść klienta.

 

 

Życzę udanych zakupów i serdecznie zapraszam na moje aukcje :)


Strona wygenerowana 2016-12-11 05:33:00, 213